Stawy

by - 03:37:00


Wierzę, że każdy z nas, ma takie miejsce w którym odpoczywa. I nie mam tu na myśli leżaka pod palmami, tylko przestrzeń która pozwala, by nasze myśli biegły wolniej.
Kiedy wracam w rodzinne strony, chętnie odwiedzam stawy znajdujące się w Parku Krajobrazowym Gór Sowich. 
Tu nawet w gorący dzień czuć przyjemny, górski chłód. 
Tak mi było tego trzeba, po fali upałów w mieście.





Wspomniane pięć stawów. okalają lasy bukowe.
Jesienią jest tu równie pięknie-złoto, świetliście, bursztynowo!




W pobliżu znajdują się tegoroczne, wyróżnione trasy MTB, dlatego nie tylko piechurzy mają co podziwiać.





Ponadto, odkrywcy penetrujący okoliczne przestrzenie, podsycają ciekawość i rozbudzają wyobraźnie snując domysły o kolejnych sztolniach...




p.s. Dla zainteresowanych -Wojtuś czuję się znacznie lepiej , dziś zażyczył sobie na obiad  koklecika  więc będzie żył ;)

You May Also Like

9 komentarze

  1. WOW....
    Przepiękne zdjęcia, patrzę i patrzę od kwadransa i napatrzeć się nie mogę:)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Ilona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilono, bo to miejsce jest nad wyraz urokliwe...uwierz o każdej porze roku!
      Jeszcze tu wrócę z aparatem ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam takie widoki i spacery po lesie z rodziną. Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rodzinne strony, jeżeli są mile wspominane zawsze będą urokliwe dla nas, bo w sercu je nosimy... innym mogą się tak nie spodobać jak tym, co w sercu noszą wspomnienia...
    Pozdrowienia dla ślicznego Wojtusia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta prawda, wspomnienia nadają temu miejscu kolorytów.

      Usuń
  4. Pięknie, a dla Wojtusia uściski :) I te kokleciki...zupełnie jak u nas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak się zaczytałam, że dopiero się zorientowałam, że to ostatni post do nadrobienia...wspaniała to była podróż :) Dziękuję Wam za umilenie mi tego pochmurnego poranka. Mam głowę pełną pomysłów i serce chętne do działania..prowadzenie bloga..niby nic takiego, ale tak naprawdę ma w sobie tyle mocy.. Dziękuję Ci za tę dawkę wspaniałości i wyczekuję kolejnej :) Nigdy nie przestawaj!!! A swoją drogą zaczyna się u mnie przedzierać słońce :) To będzie piękny dzień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violetko jesteś niesamowita! Jeszcze nikt nie napisała mi tylu komentarzy , jednego dnia ;)
      Właśnie dopijam kawę, niezmiernie mile było to wirtualne spotkanie.
      Buziak dla Was, dla Dziewczynek

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/