Jestem pozytywnie zaskoczona.

by - 23:30:00


Przez Zagórze Śląskie przejeżdżam stosunkowo często.
Urokliwy zakątek kusi widokami i chętnie robię sobie tutaj
 przystanek.
To miejsce pokazywałam w tym i tym poście....i muszę przyznać że po ostatnich oględzinach jestem miło zaskoczona.
Po jeziorze kursują stateczki, rowery wodne, małej plaży strzeże ratownik, pojawiło się kilka nowych punktów gastronomicznych, gdzie w przyzwoitych warunkach można napić się kawy i zjeść obiad.
Miejsce doceniają również przyszli nowożeńcy-w takiej scenerii wesele powinno być udane.
Gdzie nie spojrzysz tam remonty...ciesze się , że potencjał tego miejsca został odkryty na nowo.








Na brzegu ludzi jak ,,mrówków,, ale cóż się dziwić, kiedy żar leje się z nieba.


You May Also Like

9 komentarze

  1. Kamilo czy ten wiszący most jest jeszcze dziurawy ?
    ja pamietam Zagórze z lat 50-tych kiedy pływał stateczek Lustrzanka, sama nim płynęłam :)
    miło że dzieje się tam cos dobrego....
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Most był gruntownie remontowane kilka lat temu. Już nie straszy i wiem o czym piszę -to moja trauma z dzieciństwa :)

      Usuń
  2. Ale tam pięknie, bardzo klimatycznie i jaki fantastyczny mostek! Wcale się nie dziwię, że robisz sobie przystanek w takim miejscu. Jest cudowne i takie naturalne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Most jest jedyny w swoim rodzaju, podczas przechodzenia sprezynuje. Dziwne to uczucie, ale widok z kładki cudowny!

      Usuń
  3. Niesamowicie przyjemne miejsce, piękne. Zieleń, woda... idealne na obecne upały :D
    Pozdrawiam, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dni powszednie...w niedziele tłumy jak na koncercie :)

      Usuń
  4. Też bardzo lubię Zagórze i kiedy tylko mogę, to tam zaglądam. Cieszą mnie pozytywne zmiany jakie tam zaszły, bo przez lata obiekt się marnował aż żal było patrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne miejsce :) śliczne zdjęcia! :) pozdrawiamy! :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/