Połączyła nas pasja

by - 10:17:00



Szerzej o spotkaniu warsztatowym, które poprowadził 
Maciek przeczytacie na Flower adventure
Zaniedbałam drugi blog, więc jeśli kwiaty są Wam miłe dla oka i będziecie czuć niedosyt- zapraszam











Zerkam na poniższe zdjęcie i żałuję, że ostatnio tak rzadko mamy okazję się spotkać.
Być może to ja zrobiłam się nudna, bardziej leniwa, przez to milcząca...
albo wszyscy zeszliśmy na drogę uproszczeń, rutyny, zakładając że ikonka ,,znajomi,, na jednym z serwisów, uchroni nas przed zerwaniem więzi.
Brakuje jeszcze jednej (najważniejszej osoby) bym mogła napisać, że w tym składzie powstało kilka niezapomnianych projektów, które łączyła wspólna pasja i miłość do kwiatów.



You May Also Like

8 komentarze

  1. Piękna, kolorowa, pachnąca pasja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kompozycje! Te z otoczką z kory i w misach mnie zachwyciły. To cudowne mieć pasję. Zróbmy wszystko by w pędzie życia i codziennej rutyny znaleźć czas dla siebie. Na chwilę zapomnienia w swoich zainteresowaniach, pozdrawiam serdecznie i wracam do zdjęć, są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasja jak marzenie. Przepiękne te bukiety. Zachwyciły mnie, tak cudne. Pielęgnuj swoją pasję, bo na pewno to lubisz i masz talent. Nie widziałam innych Twoich prac, ale wianuszek od Ciebie jest przepiękny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne bukiety. Przepiękna kolorystyka i rewelacyjne kompozycje. Aż chciałabym tam być i się tego uczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabi, Maciek prowadzi we Wrocławiu warsztaty ;)

      Usuń
  5. nie zapominaj o swojej pasji, masz ogromny talent i pielęgnuj go zdolna kobietko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin