Kwiaty na stole , kwiaty na talerzu, a na dokładkę bukiet ślubny

by - 04:51:00


Lato oferuje nam tak dużo materiału roślinnego, że aż żal wracać do domu z pustymi rękoma.
Czuję ogromną frajdę , gdy mogę wplatać do bukietu aktualną porę roku.



Ostatnio , na jednej z wyprzedaży kupiłam foremki silikonowe do cukrowych ozdób.
Bawiłyśmy się z Olą , tworząc z resztek masy miniaturowe ozdóbki.
Teraz wysuszone czekają na swój tortowy debiut.
Najbliższą okazją byłby urodziny Wojtka, ale w tym wypadku kwiatki odpadają ;)







 Gdzieś pomiędzy sprzątaniem i doglądaniem dzieci, powstał bukiet ślubny.







Przyglądając się efektowi końcowemu, doszłam do wniosku że upodobania kolorystyczne mam niezmienne.
Poniżej moja praca dyplomowa (nie pytajcie kiedy to było).
Z egzaminu praktycznego pamiętam nerwowe spoglądanie na zegarek, ilość zużytej gąbki (uwierzycie że do dużej formy zużyłam 18 sztuk kostek!) i strach o jeżyny...Tak, tak dobrze przeczytaliście ;)
Dokumentacja pracy powstawała z wyprzedzeniem, gdzie był wyszczególniony materiał roślinny.
Obawiałam się czy w momencie wybicia godziny ,,0,,  owoce będą w zadowalającym stanie.
Z perspektywy czasu myślę że to była dobra ,,szkoła życia,,
Aktualnie takie planowanie jest bardzo przydatne, zwłaszcza przy większych dekoracjach kwiatowych. Niestety florysta to nie producent i wymagającym klientom niekiedy trzeba pewne rzeczy delikatnie wyperswadować... Ot, taka myśl na koniec ;)


You May Also Like

6 komentarze

  1. Piękne bukiety, takie spokojne, romantyczne, zachwycona jestem głównie tym pierwszym, gdzie kwiaty polne poprzeplatane są innymi a zdjęcie, na którym wazon stoi na stole, w tle okno... cudne!
    Nawet się nie pytam, bo coś przeczuwam, że praca dyplomowa obroniona była na 5+... ach te wspomnienia!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh cudne i ta muzyka... miło tu gościc :) :) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bukiety przepiękne. Kocham i te z polnych kwiatów i z ciętych. Zdjęcia śliczne, a z tą muzyką w tle tak mi dobrze się siedzi i czyta. Czuje się jak we francuskiej kawiarence. Cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny czas, to prawda choć w moim ogrodzie teraz niewiele kwitnie. Pradż co teraz ma kwiaty, to posadzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem ogrodnikiem, ale myślę że biorąc poprawkę na rejony, które zamieszkujemy , to aktualnie w ogrodach można spotkać , mieczyki, lilie, groszek pachnący, goździk brodaty, hortensje i odmiany clematisów, róże, lawendę ...to mi przyszło do głowy.

      Usuń
  5. Ach.... Przepiękne zdjęcia, bukiety idealne!!!! A te cukrowe dekoracje...przepraszam jeśli jestem nudna w tym swoim komentowaniu,ale nie potrafię inaczej, mój zachwyt jest ogromny niezmiennie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin