Konkurs, konkurs, konkurs -specjalnie na Dzień Dziecka!

by - 03:49:00

Kochani śpieszę do Was ze specjalną wiadomością.
Po opublikowaniu tego posta, zwrócił się do mnie Przedstawiciel ,,Magicznych Ogrodów,, z propozycją zorganizowania konkursu.
Forma współpracy wydała mi się ciekawa i stwierdziłam że bez większego wysiłku mogę zrobić komuś prezent.
Czteroosobowy bilet otrzyma laureat konkursu.

Zasady są bardzo proste

WYSTARCZY, ŻE W KOMENTARZU POD KONKURSEM POKAŻESZ JAK BARDZO CHCESZ PRZYJECHAĆ DO MAGICZNYCH OGRODÓW ;)

Uwolnij swoją kreatywność, a nasza, rodzinna komisja
 (w składzie tata, mama i Ola...Wojtek co najwyżej może pogratulować zwycięzcy)
wyłoni szczęśliwca.


Konkurs trwa do niedziel 4 czerwca 2017 r. do godziny 18.00
O 21.00 podam wynik
Będzie mi miło, jeśli przekażecie informację znajomym.

Tak więc zapraszam do zabawy
Ogromnie się cieszę, że mogę komuś zrobić niespodziankę.
Udanego Dnia Dziecka!

P.S. Osoby nie posiadające konta, bardzo proszę o pozostawienie adresu maila 

You May Also Like

10 komentarze

  1. Dzień dobry. Spodobał mi się wpis o Waszej wizycie w Magicznych Ogrodach. Zapragnęłam zafundować taką atrakcję mojej siostrzenicy. A zależy mi na tym ogromnie, ponieważ dziewczynka o imieniu Julia jest niebywale dobrym dzieckiem, zawsze uśmiechniętym i pogodnym niezależnie od okoliczności. I tym właśnie "skradła" moje serce, wszystkie ciepłe uczucia, dzięki niej sama częściej się uśmiecham :-) Mariola

    OdpowiedzUsuń
  2. Po Twoim ostatnim wpisie Magiczne Ogrody bardzo mnie zainteresowały. Oglądałam filmiki z tego zaczarowanego miejsca wraz z dziećmi i ich zachwyt był nie do opisania. Nie jestem w stanie wyobrazić sobie reakcji dzieciaków na żywo:)
    Może wygrany bilet będzie "kopniakiem", żeby w końcu się tam wybrać:)
    Pozdrawiam, Magda
    (bor.ner@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnym prezentem dla każdego dziecka byłaby wycieczka do takiej "fikcyjnej rzeczywistości". Z pewnością ta przygoda byłaby niejednokrotnie wspominana. Co najważniejsze dzieciaki spedzają tam aktywnie czas na świeżym powietrzu i może przez to bardziej doceniłyby własne podwórka:). A ta ślizgawa kusi nawet dorosłych;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj:)To może te bilety przywędrowałyby okrężną drogą, przez Twoje ręce do nas:)Bo my przepływamy promem Wisłę i jesteśmy na miejscu:)Od ostatniego pobytu w Magicznych Ogrodach trochę się zmieniło, moja córka nie widziała Zamku Wróżek i nie może się doczekać wyjazdu,a mały kawaler będzie tam po raz pierwszy:)W czerwcu świętujemy urodziny naszej dziewczynki i więc byłoby miło dostać taki prezent od Ciebie:)Pozdrawiam serdecznie i cieszę się, że tak Wam się u nas podobało:)Asia joannaszymczyk82@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo Kamilo za piękny gest w stronę odwiedzających blog(i nie tylko),pozdrawiam Roksana

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Kamilo !
    Piękny to byłby prezent dla moich wnuków. Szkoda tylko ,że ich rodzice wybrali życie na obczyźnie. Jestem wierną "podczytywaczką " Twojego bloga. Ubóstwiam Twoje dzieci na fotografiach. Jesteś wspaniałą Mamą. Życzę radości zwycięscy i wspaniałych chwil w Magicznym Ogrodzie

    OdpowiedzUsuń
  7. Waszą wycieczkę do Magicznych Ogrodów nie omieszkałam pokazać moim młodszym pociechom. Reakcja córci (5l.)- jedziemy tam jutro, na co braciszek(2l.)- zawtórował juuupi! Jedziemy na plac zabaw! Dodam tylko że oboje są nadaktywni i super sprawni ruchowo i my rodzice ciągle wyszukujemy nowe aktywności żeby ich zmęczyć, a to miejsce przykuwa kolorami i przestrzenią, nie mówiąc już o bajkowych domkach, jak dla mnie spełnienie moich dziecięcych wyobrarzeń o leśnych wioskach krasnoludków. Myślę, że moje dzieciaczki długo byłyby pod wrażeniem wizyty w tym Magicznym bajkowym zakątku.
    Pozdrawiam
    Sylwia
    Sylwia.zub@sophie-cards.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Waszą wycieczkę do Magicznych Ogrodów nie omieszkałam pokazać moim młodszym pociechom. Reakcja córci (5l.)- jedziemy tam jutro, na co braciszek(2l.)- zawtórował juuupi! Jedziemy na plac zabaw! Dodam tylko że oboje są nadaktywni i super sprawni ruchowo i my rodzice ciągle wyszukujemy nowe aktywności żeby ich zmęczyć, a to miejsce przykuwa kolorami i przestrzenią, nie mówiąc już o bajkowych domkach, jak dla mnie spełnienie moich dziecięcych wyobrarzeń o leśnych wioskach krasnoludków. Myślę, że moje dzieciaczki długo byłyby pod wrażeniem wizyty w tym Magicznym bajkowym zakątku.
    Pozdrawiam
    Sylwia
    Sylwia.zub@sophie-cards.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pecha w konkursach, więc nawet nie robię podejLuiz;) Jednak nie przeczę, zachęciłaś mnie do odwiedzenia, a bardziej pokazania tego bajecznego miejsca dzieciom. Z pewnością w urlopie tam się wybierzemy:)
    Pozdrawiam Luiza

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlaczego chciałabym tam pojechać razem z mężem i dwoma synkami? to magiczne miejsce. To czarodziejskie wrota do krainy dzieciństwa - chłopcom chciałabym zapewnić pobyt tam jak najdłużej, a sama mieć magiczny klucz, by móc tam jak najczęściej powracać. Wyjazd tam byłby takim magicznym powrotem dla mnie i dla męża do nas sprzed wielu lat, a dla synków niezapomnianym przeżyciem i spełnieniem dziecięcych marzeń i fantazji. W każdym z nas jest dziecko i najgorzej, jeśli ludzie o tym dziecku w sobie zapominają. Wyjazd tam to Nibylandia, Hobbici, Smerfy, Narnia, Alicja po drugiej stronie lustra i czarodziejska kraina Oz. Wiele bajek i baśni. Dużo różnych nawiązań. Kazdy - i duży, i mały znajdzie tam coś dla siebie :-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/