Maj-miesiąc Maryi

by - 22:33:00

,,Chwalcie łąki umajone
góry, doliny zielone,
chwalcie cieniste gaiki 
Źródła i kręte strumyki,,


Od kilku lat marzyłam o podobnej figurze.
Jednak ceny w popularnych serwisach sprzedażowych, szybko sprowadzały mnie na ziemię.
Kiedy człowiek staje przed dylematem nowe buty dla dziecka, czy własne fanaberie? 
Odpowiedź jest prosta.
Aż pewnego dnia, przypadkiem natknęłam się na okazyjną ofertę.
Co ważniejsze, osoba która oferowała wizerunek świętej, chciała by trafiła w odpowiednie ręce.
Jak żyję pierwszy raz zdarzyła mi się taka sytuacja.
Po wymianie korespondencji, stałam się szczęśliwą posiadaczką tegoż cudu.


Czuję ,że byłyśmy sobie przeznaczone.


Ogromnym sentymentem darzę wizerunek Matki Boskiej Niepokalanej.
Podobną figurę miała babcia, ciocia i podobna stała w kapliczce w rodzinny mieście.
Ta sama Maryja towarzyszyła przedszkolnym modlitwą Oli, a teraz towarzyszy Wojtusiowi.


Kiedy otrzymałam przesyłkę i rozpakowałam zawiniątko, byłam taka szczęśliwa, że od razy zadzwoniłam do siostry. Ta twardo stąpając po ziemi, zapytał
,,A gdzie ty ją postawisz?,,
Fakt, dodatkowego pokoju nie wygospodaruję ;)
Jednak dla tak wyjątkowego domownika kącik musiał się znaleźć.
Pięknie o ,,miejscu mocy,, napisała kiedyś Agnieszka Maciąg
Warto przeczytać klik



To pierwszy zakup do mojej przyszłej sypialni, która nadal pozostaje w sferze marzeń.


You May Also Like

9 komentarze

  1. Przepiękna. Też mi się taka figurka marzy. A maj uwielbiam z różnych powodów, ale też między innymi ze względu na nabożeństwa i uroczystości Maryjne, które przywodzą mi na myśl czasy dzieciństwa. Pozdrawiam cieplutko i życzę uśmiechu i pogodny na weekend.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i ja.Dostałam od mojej ukochanej Babci.Jest naprawdę stara,ale błękitem cudowna Pozdrawiam Roksana

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpiękniejszy miesiąc pełen wiosny... ściskam Cię najserdeczniej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marz Kamilo, marz. Sypialnia będzie :-) Proś o wstawiennictwo. Wszystko w swoim czasie. Figura była Tobie rozeznaczona. Serdeczności! PS. Zawsze, kiedy coś sprzedaję, zwłaszcza przedmioty, do których mam sentyment, choćby kołyska po moich synkach, marzę o tym, by trafiło w dobre ręce do dobrych ludzi .... PS.2 Bardzo lubię teksty i bloga Agnieszki Maciag, pędzę do polecanego przez Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja czuję, że sypialnia gdzies tam na Ciebie czeka. To marzenie na pewno się spełni:)
    Mama trójeczki

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam podobną, to mój prezent komunijny czyli maa teraz 57 lat.... wędrowała ze mna przez wszystkie przeprowadzki , a było ich 7..... stoi u mnie na oknie w moim pokoju.
    wiem, że jest juz troche podniszczona, wyblakła, ale darzę ja miłością wielką, zwłaszcza, że Maryja jest mo najbliższa. Modlitwy i nowenny do niej oraz różaniec to najpiękniejsza rozmowa.Więc wcale sie nie dziwie, że i ty ją pokochałas....
    niech przynosi ci samo szczęscie i radośc oraz błogosławieństwo na każdy dzień, i swym płaszczem ochrania przed złem tego świata
    serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  7. Maryjka na Ciebie czekała i wreszcie do Ciebie trafiła. Piękna jest :)Marzenia się spełniają :D
    Ściskam serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna. Podobna stoi u moich teściów.

    OdpowiedzUsuń
  9. PRZEPIĘKNA! I tym bardziej wyjątkowa, że udało Ci się właśnie w taki sposób ją kupić! Ja od wielu lat...właściwie od dziecka marzę o takiej "sakralnej" i bardzo realistycznej figurze świętego jakie często bywają właśnie w kapliczkach, czy kościołach...myślę, że czas w końcu coś z takim marzeniem zrobić. Zawsze powstrzymywała mnie raczej myśl, że tak blisko im do kiczu, ale w tym przypadku, chodzi o coś zupełnie innego i zaczynam się z tym oswajać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/