Magiczne Ogrody - witamy w bajce!

by - 10:49:00


O ,,Magicznych Ogrodach,,  dowiedzieliśmy się kilka miesięcy temu, z filmów dostępnych w sieci.
I już wtedy byłam przekonana, że wizyta w tym niecodziennym miejscu, będzie dla najmłodszego wielką przygodą. 
W tygodniu, oprócz wycieczek szkolnych, spotkaliśmy nieliczne rodziny,
co ułatwiło nam zwiedzanie i korzystanie z atrakcji. 
Planując przyjazd tutaj, dobrze zarezerwować sobie cały dzień na zabawę.
Uwierzcie na słowo, nie będziecie się nudzić.

Po przekroczeniu bramy do świata fantazji, przywitał nas gadający Skrzat, ukryty w pniu drzewa.
Śpiewając, zachęcał do aktywnego spędzania czasu.


Na pierwszy ,,ogień,, poszły gigantyczne klocki...co tam Lego.



Zamek wróżek.
 Pomimo tego, że w naszym mieście jest kilka fajnych placów zabaw , 
 to takich atrakcji brakuje.


A tu ,,kuchnia Bulwiaków,, (o których jeszcze napiszę) i kolejny dowód na to, że siła w prostocie.
Drewniane łyżki, wałki, miski, błoto i pyszna zabawa...przepraszam- zupka gotowa! 



Mruczące drzewa...i tu o ile jestem pełna podziwu  dla organizacji ,,zaplecza,, 
 (bardzo często spotykaliśmy na swojej drodze pomoc medyczną, nadzorującą dziecięce szaleństwa)
 to muzyka towarzysząca niektórym miejscom, była przerażająca


Ogromna piaskownica.
W czasie mojego dzieciństwa , podobna pompa stała na sąsiednim podwórku.
Uwielbialiśmy się przy niej bawić!


Prawdziwy ,,małpi gaj,,


,,Smocze gniazdo,, chodź, dla Wojtka były to dinozaury.




A teraz proszę Państwa ślizgawka roku i mój zuch,
 który odważył się kilka razy zjechać, trzymając tatę za rękę.



Marchewkowe pole i ...


... zajączek ;)


W,, Kwiatowej dolinie,,, kursuje miniaturowa ciuchcia.
Podczas przejażdżki, dzieci mogą między innymi poznać gąsiennicę Helenkę,
 oraz podziwiać wioskę Bulwiaków  



Dla pewnego chłopca wizyta w domkach, była niczym odwiedziny w wiosce smerfów ;)



A tu już ,,Robankowa łąka,,
Halo jest tu kto ? ;)



Dla starszych dzieci fascynujący może okazać się ,,Krasnorudzki Gród,,



Odważni mogą przejść pasowanie na rycerza.


Pobuszować w tunelach.


Spotkać się z rycerską bracią.
By na koniec zaliczyć linowe wspinaczki, huśtawki (gondole) i karuzelę 



Obok grodziska znajduje się również domek Mordolli.
 Jednak te stworki nie przypadły Wojtusiowi do gustu, bał się.
Z tego samego powodu, już na wstępie podjęliśmy decyzję,
 że nie odwiedzimy strefy ogrodu, zwanej ,,Mroczyskiem,,


Przyjemne było również pływanie tratwami.
Tata sprawdził się w roli flisaka ;)


Po wszystkich atrakcjach zaliczyliśmy lody.
Z restauracji rozciąga się widok na dmuchane ,,skakanki,, gdzie dzieci mogą używać do woli,
a rodzice odpoczywać popijając kawę.



Dla wybrednych przygotowano również ciekawe animacje.


Na zakończenie dodam , że wszystkie atrakcje wliczone są w cenę biletu.
Wyjazd uważam za bardzo udany i serdecznie polecam całym rodzinom.

Słonecznego i udanego tygodnia!

You May Also Like

14 komentarze

  1. Prawdziwy raj dla dzieciaków:)
    ( dla dorosłych trochę też;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe miejsce, tylko szkoda, ze tak daleko odemnie:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bylam z rodziną w Magicznych Ogrodach i wiecie co? Naprawde sa magiczne! Niesamowity raj dla dzieci i dla rodziców! Wybawiliśmy się wspólnie po wsze czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bajeczne miejsce,niesamowicie kolorowe..."smerfik" miał wiele wrażeń,już sobie wyobrażam opowieści w przedszkolu..i otwarte buziaki dzieciaków.Roksana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wojtusiowi najbardziej w pamięci utkwiła ślizgawka i (niestety) kudłaty stwór.
      Dopytuje , czy on jeszcze tam jest...czy się wyprowadził?

      Usuń
  5. Fajne miejsce, szkoda że mam tak daleko. W każdym razie dopisuję do mojej listy "Poznajemy Polskę z dziećmi" i jak mi młodszy synek troszeńkę podrośnie, pojedziemy, czemu nie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominiko od Was jest bliżej niż ode mnie;)
      Podróżując po Polsce, miejcie na uwadze to miejsce - dziecięca radość gwarantowana!

      Usuń
  6. Rewelacja! Sama bym tam poszalała :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwując niektórych tatusiów, odniosłam wrażenie że dorośli mają jeszcze większą frajdę niż dzieci ;)

      Usuń
  7. No popatrz, a ja mam w sumie tak niedaleko, a dopiero od Ciebie się dowiaduję, że coś takiego istnieje!! Chyba zaplanuję tam wyprawę w lipcu, bo ogrody magiczne mnie zachwyciły, a co dopiero mojego małego pyszczka :) Na pewno tam pojedziemy!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyno, obejrzyj materiały dostępne w sieci. To da Ci szerszy obraz tego, co możecie zobaczyć w ogrodach. Dla dzieci mega atrakcja.

      Usuń
  8. Trochę mam daleko, ale na pewno pojedziemy tam zanim dzieciaki podrosną:) Świetne miejsce na rodzinną wycieczkę:)
    Pozdrawiam, P.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam, ze jest takie miejsce i okazuje się, że mam rodzinę w pobliżu.
    Myślę, że przy nastepnych odzwiedzinach nam też uda się tam wyskoczyć, bo witać że warto:)
    Pozdrawiam, Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  10. Super relacja. A kiedy byliście ? Na zdjęciach nie ma innych gości :)
    Gosia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/