BLOGMAS -23,24- Życzenia

by - 12:48:00

Dzisiejszy dzień spędziłam w kuchni, z moim głównym pomocnikiem
i pewnie nie zdziwi Was fakt,  że nie mam siły na pisanie ;)











Udało mi się zrealizować to co zaplanowałam. Juto tylko barszczyk , makiełki i ryby.
Nie wpędzając nikogo w kompleksy, przytoczę Wam autentyczną historię.

Znajoma ma fantastyczną teściową. Koleżanka pracuje zawodowo dość intensywnie, a jak to bywa we własnych biznesach, przed świętami -armagedon.
Zaprosiła druga mamę na Wigilię. Gość zadzwonił wcześniej informując, że zrobił już uszka ,  krokiety (i tu zostało wymienione jeszcze kilka dań) ...właściwie by uzupełnić zestaw 12 potraw, koleżanka mogła ugotować jedynie kompot ;)))
Na uroczystej kolacji pojawiła się liczna rodzina, znajoma podaje na stół przysmaki przygotowane przez teściową .
Najbliżsi nie szczędzą komplementów, zawstydzona koleżanka informuje smakoszy, że wszystko przygotowała ,,mama,,
Na co ta uśmiecha się dyskretnie i stanowczym tonem, przemawia do zgromadzonych przy stole
-NIEWAŻNE KTO PRZYGOTOWAŁ, WAŻNE KTO PODAJE ...

I tego Moje Drogie proszę się trzymać ;)





 Przepraszam, jeśli Ktoś z Was będzie zawiedziony, że 23 grudnia kończę blogmas.
Chciałabym jutrzejszy dzień spędzić spokojnie, rano pojechać na cmentarz i myślę, że stosowniej będzie zrobić dziś podsumowanie.
 Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny, dowody sympatii i komentarze, które sprawiały, że niekiedy ostatkiem sił siadałam do komputera.
To było dla mnie niezwykłe doświadczenie.

Moi Drodzy
Chciałby Wam życzyć, żeby te Święta miały wyraz duchowy.
Żebyście siedząc przy wigilijnym stole i patrząc w oczy najbliższym, na nowo zweryfikowali codzienne priorytety.
Byście dzięki magii Bożego Narodzenia, docenili własną rodzinę.
A w świecie, którym przyszło nam żyć, niech wyznacznikiem jest moralności...
chce wierzyć że to możliwe.

Wszystkiego Dobrego!
Kamila



You May Also Like

19 komentarze

  1. Moja droga, ta historia mnie rozbawiła... ;) Szkoda, że Ja nie mam nikogo, kto by za mnie przynajmniej połowę porobił, a Ja bym tylko podała... hihi! ;)
    Ale nie jest źle! Jutro właściwie będzie pichcone tylko to co musi być świeże... Czyli już się praktycznie uwinęłam.
    Kamilko, życzę Wam zdrowych, radosnych i rodzinnych świąt Bożego Narodzenia!
    Ze spokojem w sercu i pokojem na świecie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzajemnie, Kamilo. Bycia tu i teraz, z Najbliższymi. Pozytywnego zatrzymania. Cieszenia się Rodziną, tym, co mamy. Uciekam, będę troszkę offline. Czego i Tobie życzę :-) Odpoczynku. Atmosfery. Radości w oczach Dzieci. Miłości. Do przeczytania :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Radosnych, spokojnych Świąt Bożego Narodzenia! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamilko, Tobie i Twoim bliskim życzę w ten świąteczny czas wszystkiego co najpiękniejsze: szczęścia, miłości, ciepła rodzinnego i zdrowia rzecz jasna. Radosnego świętowania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowych,radosnych i wspaniałych Świąt:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownych, rodzinnych świąt Kamilko! Takich jak sobie wymarzyliście :)
    Przepiękny stroik jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kamilo jak zwykle zaprezentowałaś piękny wianek a historia wigilijna nie dość, że zabawna to idealna do chwili. :) Tobie także życzę pięknych świąt, spędzonych z bliskimi a także chwili dla siebie. Niech te święta przyniosą pokój i miłość. Agata

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za cały Blogmas, podziwiam za wytrwałość, organizację czasu i codziennych chwil czarowanie. Wspaniałych Świąt Tobie i całej Twojej Rodzince Życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego dnia Bożego Narodzenia oraz Szczęśliwego Nowego Roku. Serdecznie pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  10. wisiorek kropką nad "i" do slicznej sukienki Pani domu.Przy pracach domowych bez Wojtusia ani rusz,bo jak mogłoby byc inaczej.Pozdrawiam już poświątecznie,choć zapewne aura pieknnych dni zostanie z nami na dłuzej.Dziekuję za dni[ADWENTU},kiedy mogłam być codziennym gościem w Twoim domu.To była czysta przyjemność.Będzie mi brakować codziennych wpisów.Rozpieściłaś mnie Kamilo,rozpieściłaś.Roksana

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, jak ja bym chciała mieć taką teściową... Kamilko, dziękuję za wspaniałą grudniową relację z Waszego domku :). Mam nadzieję, że święta były udane, a Ty odetchnęłaś trochę. Pozdrawiam Cię już poświątecznie i życzę szczęśliwego Nowego Roku. Mam nadzieję, że i dla mnie będzie on dobry, bo obecny był bardzo trudny. Operacja się udała, teraz 10 tygodni gipsu, a pod koniec stycznia jeszcze usunięcie drutów... Dziękuję, że czytając Twojego bloga mogłam oderwać się myślami od swoich problemów. Stworzyłaś swoim dzieciom bardzo ciepły dom. Ściskam Was serdecznie :))). Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas mam Twój komentarz w głowie...aż 10 tygodni!
      Z racji tego że nie mam innej możliwości , życzę ci Olu aby Nowy Rok przywiał więcej optymizmu, zdrowia. Bądźcie dzielni! W kolejne święta nadrobicie wszystko z nawiązką.

      Usuń
  12. Ty chyba ten cały blogmas odchorowałaś tak. Najważniejsze, że już lepiej. W czym te śledziki robisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania codzienna publikacja jest bardzo zobowiązująca, ale będę naprawdę dobrze wspominać ten czas z Wami...to było całkiem inne doświadczenie.

      Śledzie w sosie musztardowym z carry, przepis znajdziesz na blogu ,,niebo na talerzu,, Były jeszcze tradycyjne w oleju z cebulką, korzenne, te dla urozmaicenia robię i są rewelacyjne.

      Usuń
  13. Przed świętami nie zdążyłam, ale teraz muszę napisać, że z przyjemnością tu do Ciebie zaglądałam w ten adwentowy czas i choć nie zawsze była chwila na pozostawienie komentarza, to czytałam z uśmiechem od deski do deski. Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna choinka i stroik świąteczny!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Trafiłam tutaj dzisiaj, wiec pozostaje mi życzym Wam spokojnego i pełnego miłósci Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/