Zabawki z papieru i Dzień Pluszowego Misia

by - 03:02:00


 Mogę śmiało napisać że rodzina miśków Bruno, świętował cały tydzień.
Od poniedziałku systematycznie powstawało dla nich papierowe miasteczko. Z węzłem komunikacyjnym , kamieniczkami , domeczkami. Aranżowanie było na tyle fascynujące że obudziła się we mnie mała dziewczynka (pamiętacie kartonowe laleczki , którym można było zmieniać ubrania?)


Nieustannie siedzi mi w głowie post o świątecznych książkach dla dzieci (obiecuję że pojawi się w przyszłym tygodniu). A tymczasem pokaże Wam kolekcję ,,Buduj z Papieru,, 
Wybierając wycinanki na stronie wydawnictwa AWM, zwróciłam uwagę na,,Jarmark Bożonarodzeniowy,, z tej samej serii i ,,Papierowe Jasełka,,
Uważam że to fajny pomysł na kreatywną zabawę i nietuzinkową dekorację dziecięcego pokoju.

Dla zainteresowanych link  
i wspomniana szopka Papierowe Jasełka




Oczywiście synek nie poradziłby sobie sam, ze składaniem zabawek, ale w zestawie są jeszcze naklejki do upiększania papierowych budowli.
Mamom trzylatków nie muszę chyba tłumaczyć, co oznacza hasło ,,naklejki,, ;)




Starsi składali , a Wojtek przedstawiał, naklejał i aranżował scenki rodzajowe.
Te monologi nie są do całkowitego powtórzenia...czasem myślę że gdybym chciał to wszystko archiwizować ...zabrakłoby miejsca ;)

Poruszane prze syna Misie, rozmawiają ze sobą.
-Mamusiu, jestem głodny
-Cześć synku zrobię ci kolacje
-Ja cem kanapki z łosiem
 Przerywam Wojtusiowi -...z czym ten miś chce kanapki?
-No z łosiem ...takie jak ty mi jutro robiłaś
-A z łosiem ;)))  
(chodziło o pastę z łososia)





Nawiązując do papierowych zabaw. 
Nie każdy musi urodzić się artystą i nie każdy musi pamiętać zajęcia z ZPT.
Ta pozycja jest dla tych osób, które chcą pobawić się z dziećmi w tworzenie dekoracji świątecznych, ale brakuje im pomysłów



 Książeczkę z szablonami ozdób choinkowych pokazuję skrótowo, ma być dodatkiem do prezentu. 
Pisząc ten post pomyślałam że pozycja byłaby doskonałym fantem do kalendarza adwentowego.
Cena jest atrakcyjna a kopiując link,
 zauważyłam że na stronie Wydawnictwa Publicat, objęta jest aktualną promocją.
 



 Książeczkę znajdziecie tu Wycinanki i czytanki. Ozdoby choinkowe


 Zaganianym przypominam że dziś ,,Dzień Pluszowego Misia,,
Chodź przyznam że synuś postanowił to święto zbojkotować.
Tłumaczyłam małej główce że dziś misie idą do przedszkola i będzie zabawa, piosenki i takie tam atrakcje,...na co Maluch się sprzeciwiał ,,bo on wolin jeżyki i che mieć jeżykowe święto,,
W momentach gdy ośli upór trzylatka bierze górę , zaciskam zęby i spoglądam w niebo prosząc Boga ,,anielska cierpliwości spłyń na mnie,, 
W rezultacie Wojtek poszedł do przedszkola z Uszatkiem i jeżem pod pachą, tylko dlatego że obiecałam mu w przyszłym roku wyprawić imieniny ,,Giźkowi,, ...o ile do tego czasu się nie rozpadnie ;)
W kalendarzu znalazłam nawet-Dzień Jeża -10 listopad.




 Wczoraj wieczorem piekliśmy misiowe ciasteczka , którym Wojtek chętnie obdarował kolegów.
Przepisu nie podaję , na pewno jest w zakładkach.
Nie myślcie sobie że ja taka-tego do przodu...Misiowe święto w tle i od razu akcja samozwańcza w kuchni.
Kupiłam Wojtusiowi mały wałek z myślą o świątecznych pierniczkach.
Kiedy wygrzebał go w torbie z zakupami ...tak się cieszył ,że nie było odwrotu ;)




Zdradzę Wam że ciasteczka przyćmiły lampki na baterię, które zamontowałam tymczasowo w namiocie. 
Wieczorową porą, mieliśmy w domu istne szaleństwo z bajkami w tle.
Dobrze że chociaż spać poszliśmy do własnych łóżek .




Taka mała rzecz , a tyle radości ;)

You May Also Like

15 komentarze

  1. Niezwykła z Ciebie mama Kamilo.Jestem pod urokiem mądrego macierzyństwa.Roksana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , chodź nie wiem czy to zasłużony komplement ;)

      Usuń
    2. I ja dołączam do tego komentarza :). To papierowe miasto fantastyczne!! Bardzo mi się podoba. Pięknie spędziliście dzień pluszowego misia. My niestety nie mamy misiowych foremek. Muszę o takich pomyśleć. Czasem wystarczy mała rzecz (jak np. ta lampka w namiocie) i jest magia. Pozdrawiam Was serdecznie :)))

      Usuń
    3. Olu, nasza misiowa foremka to wygrana Oli. Kilka lat temu brała udział w konkursie organizowanym przez ,,Bajeczną Fabryce ,, O ile dobrze pamiętam, prace dotyczyły właśnie Dnia Pluszowego Misia.
      My poszukujemy foremki-konia na biegunach ;)

      Usuń
    4. A ja zrobiłam dzieciom do pokoju zimową girlandę na okno do pokoju. Biała wstążka i błękitne gwiazdki wycięte z papieru (zrobione techniką serwetki- składasz, nacinasz, otwierasz i jest). Mała rzecz, a radość ogromna ;)

      Usuń
    5. Dzieciom, ogromną frajdę sprawiają podobne drobnostki.
      Ich niepohamowana radość i ekscytacja są najlepszym podziękowaniem.

      Usuń
  2. Świetne papierowe inspiracje ;) Genialny pomysł na upiększenie pokoju, nowe zabawki dla dziecka i spędzenie czasu z nim. Sama chętnie bym sobie takie poskładała :D
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olka była zazdrosna, że wcześniej nie wpadłam na taki pomysł i nie kupiłam jej podobnych wycinanek. Papierowe miasto składaliśmy rodzinnie...oczywiście chłopakom najbardziej pasowały modele samochodów ;)

      Usuń
  3. Zasłużony,zasłużony.Wystarczy z uwagą śledzić Twojego bloga,wnioski nasuwają się same.Miłego świętowania tak przyjemnego dnia.....pluszowego misia.Roksana

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami mam kompleks, że ja tak nie robię, nie wyrabiam się, nie mamy tylu atrakcji ... Muszę to zmienić, choć przy siedmiomiesięczniaczku ciężko. Papierowe składanki lecę kupić, a misie Bruno - poluję od dawna, nigdzie nie ma, na żadnej aukcji, mamy tylko dwa i Jasio je uwielbia :-) a nas dziś złapało choróbsko, to znaczy Jasia i nici z Dnia Pluszowego Misia, bo główny zainteresowany marudny i dzień na nie. Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Część misiów, Wojtuś odziedziczył po Oli...kilka dokupiliśmy. Te figurki są świetne i praktycznie dzieci mogą się bawić nimi wszędzie. Nasze już tyle przeszły i dziwię się że jeszcze farba z nich nie zeszła. Czasem na OLX pojawiają się w sprzedaży.
      Dużo zdrowia i cierpliwości Wam życzę.

      Usuń
  5. Misiowa rodzinka idealnie wkomponowała się w to papierowe miasteczko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A nam właśnie Misia Uszatka brakuje i korci nowa pozycja na rynku ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/