Losowanie

by - 10:32:00


Kochani!
Nie przedłużając ( i tak mam kilkodniowy poślizg) chciałam Wam serdecznie podziękować za udział w zabawie...za każdy komentarz pozostawiony pod urodzinowym postem.
Wszystkie przeczytałam z uwagą... wzruszeniem.
Najbardziej zaskoczyły mnie anonimowe osoby, nie przypuszczałam że tyle Was tu jest.
Cieszę się że dzielicie ze mną tę wirtualną przestrzeń.
To chyba najlepsza motywacja !







A teraz losowanie, Ola wyłoni Szczęśliwca




Za komentarz w tle przepraszam, ale dubel nie wchodził w rachubę.
A propos ,,  efektów specjalnych,, ... dasz mi coś cerwonego?...Wojtek miał ochotę na paprykę  ;)


Justynę (Pisz) proszę o kontakt mailowy i adres konieczny do wysyłki.
Mam nadzieję że wianek się spodoba.

Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru.

You May Also Like

11 komentarze

  1. Buuu niestety nie ja :( a wianek taki piękny. Gratuluje szczęściarze a Tobie dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piekny, bardzo bardzo dziękuję :-) Już piszę maila.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Zwyciężczyni. A nagroda przepiękna! Ja powoli cieszę się już na Święta. Wiem wiem, jeszcze czas, ale dekoracje już można w głowie powoli obmyślać :-) pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje dzieci w niedzielę oglądały świąteczne opowieści Franklinia. Babcia rozpaliła w kominku i chyba ogień przywołał takie tęsknoty ... wszystko rozumiem ;)

      Usuń
  4. Wianek przecudowny, emocje z losowania gwarantowane :) Uściski i dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Wianek przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wianek! I ten słodki głos Wojtusia :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/