Pokłosie niedzieli i kwiaty na stole cz.11

by - 11:56:00

 Jednego jestem dziś pewna, baranów przed snem nie będę musiała liczyć ;)
Padam z nóg, a wiem że jutro czeka mnie równie intensywny czwartek.

Skupiając się na wgrywaniu zdjęć, próbowałam nie słyszeć samochodów za oknem.
Drogowcy zafundowali nam objazdy, co niestety spotęgowało ruch uliczny w obrębie miejsca zamieszkania. 
Korki i potworny hałas.
Niedziela zielona, w akompaniamencie szumiącego zboża i ...



Dla Wojtusia wycieczka mogła się zakończyć w tym miejscu ;)
Przypuszczam jakie emocje będą nam towarzyszyły podczas wizyty w ZOO. 







Spacerując i śpiewając z Olą, odjęłam sobie kilkanaście lat.
Córka podsycała atmosferę zagadując co krok ,,A pamiętasz to...?,,
zmuszając mnie tym samym do odgrzebana harcerskiego repertuaru.




I zdradzę Wam że aktualnie refren ,,Bieszczadzkiego Traktu,, jakoś bardziej do mnie trafia.
,,Śpiewajmy wszyscy w ten radosny czas
śpiewajmy razem ilu jest tu nas.
Choć lata młode szybko płyną, wiemy że
nie starzejemy się,,









 Nie byłabym sobą , gdybym nie uszczknęła kawałeczka łąki.







Czuje w powietrzu przedsmak wakacji, a Wy?
Miłego wieczoru.

You May Also Like

9 komentarze

  1. Ależ zdjęcia, jesteś mistrzynią!!! Niesamowicie piękne kadry!!!
    moc letnich uścisków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ho ho! Ależ mi się komplement trafił. Tak do końca to chyba nie zasłużony, ale miło Natalio że zaglądasz i zdjęcia się podobają...chodź z mistrzowskimi niewiele mają wspólnego ;)
      Sciskam

      Usuń
  2. Oj zatęskniło mi się za wycieczką i za starymi czasami, mogę zanucić tylko ten kawałek za Wami :-)
    Dziękuję za kadry, dobrze jest chociaż tak nacieszyć oczy. Portret owcy BARDZO mi się podoba :-))
    Fajnie by było w weekend gdzieś skoczyć do lasu, bo upały zapowiadają, ale jesteśmy uziemieni...BOSTONKA! :-( Nikomu nie życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zazdroszczę i trzymam kciuki żeby szybko przerobić chorobę.
      Może to naiwne, ale zawsze ogromnie się cieszę, gdy uda mi się nakłonić Kogoś do wycieczek w teren.

      Usuń
  3. Świat jest zachwycający. Tyle piękna dookoła, wystarczy otworzyć oczy :) Przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ten świat jest w zasięgu dłoni, tylko czasem o tym zapominamy.

      Usuń
  4. Cudowne kadry to mało powiedziane - są przepiękne, ależ się rozmarzyłam... Pozdrawiam, już prawie wakacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia ostatnio też zajęłam się fotografią i często się Tobą inspiruję. Serdeczni pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/