Czas dzieci-październik

by - 04:14:00

Spieszę z październikowym zestawieniem miesiąca, żeby mnie grudzień nie zastał.
Retrospekcja zatoczyła roczne koło i chyba nie będzie już miesięcznych podsumowań. 
Ola coraz starsza, a to co robimy z Wojtusiem postaram się wplatać w bieżące posty...taki mam plan ..może chwilowy ? ;)

A co u nas ...tz. dzieci ...Wojtek się rozgadały. Zadziwia mnie jego słownictwo, dociekliwość...i lawina pytań...

Piekę ciasto- Kamyczek pomaga

To śiwecki ? Tak Wojtusiu to śliweczki
To z działki śiwecki? Nie , ze sklepu
Pódziemy do sklepu? Tak, ale nie dzisiaj
I kupimy malinki, lizaka, autko... (chwila zastanowienia)... i Oli zesyt kupimy? Ola już kupiła zeszyt
Taaak? ( i tu wielkie zdziwienie)...Ola ma zesyt ? 
Mamooo pieces ciasto ze śiweckami ? 

...i tak w koło Macieju ...buzia mu się nie zamyka i obawiam się że ma to po mamusi ;)

A to wspomniane migawki 



 Park Dinozaurów uważam za zaliczony





 Wojtek reprezentował najmłodszą publiczność , ale z zainteresowaniem 
wykonywał polecenia animatora.


 ...weź na kolana kota.
Aktualnie teamt ,,chomika,, zażegnany.
Dzięki O Panie! bo to pewnie byłby mój kolejny obowiązek.



W zależności od nastrojów artysty, elementy są ruchome i wymienne.



 Październik miesiącem puzzli.
Na przeciw naszym oczekiwaniom wyszła firma Trefl i popularna seria Czu-czu


 ...staraliśmy się ale podstęp się nie udał.
Smoczek dalej towarzyszy nam podczas zasypiania.


. ..komunikacją miejską ;)
Obawiam się że podczas wycieczek do biblioteki, synusiowi większą frajdę sprawia jazda autobusem , niż samo wypożyczanie książek.


Chyba pluszowemu Uszatkowi przypadanie podobna funkcja, co wytarganemu jeżykowi.



Wiem że jest fb i inne takie , ale w klasie Oli pamiętniki przeżywają renesans. 
Koleżanki repertuar wierszyków mają podobny, co ponad dwadzieścia lat temu.




A i zapomniałabym...Dziecko moje postanowiło wziąć udział w wyborach samorządowych szkoły.
Pewnego wieczoru wracam do domu ,a tu czeka na mnie bilbord wykonany w 100% samodzielnie przez Zainteresowaną.
Omal nie padłam z zaskoczenia. Finał odbył się bez sukcesu Oli ...Co ta podsumowała słowami... 
,,Wasze sprawy są dla mnie ważne,, to hasło było za słabe 

Bądź tu matką i nie skonaj ;))))

You May Also Like

18 komentarze

  1. Dyskoteka?! Łooo... Ale ten czas pędzi. No i ciasto ze śiweckami - mniam! Naprawdę muszę się w końcu wprosić kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzi i momentami mnie to przeraża ;)
      A na ciasto zapraszam jak będziecie w okolicy.

      Usuń
  2. Kamilo Twoje Pociechy zachwycają mnie kreatywnością , no ale cóż się dziwić kiedy ma się taką mamę ;)
    Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeee...komplement nad wyraz , dzieci mają to do siebie ,że strzelają pomysłami.

      Usuń
  3. Wojtuś niesamowicie rozgadany, a córcia już na dyskotekę zasuwa ? Kochana, kiedy ten czas tak zleciał ? Przecież pamiętam Olę jak niedawno bawiła się pluszowymi pieskami.
    Uściski kochani

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dyskoteka szkolna ...ale gdy z boku obserwowałam niektóre dziewczynki, to zastanawiałam się czy to nie bal gimnazjalny :)

      Usuń
  4. Super migawki z Waszej codzienności!!!
    ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiam się z jakiego mies. jest Wojtuś bo mój 25mies Miś też już dyskutuje ze mna na całego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wojtuś to wrześniowy chłopak. Edi pamiętam że masz w domu równolatka...I pamiętam jak kocyk dla niego szyłaś :)

      Usuń
  6. Ja czekam jak moja Mała zacznie zadawać pytania :) i będziemy sobie ucinać babskie pogawędki :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz na słowo, że to chyba jeden z najbardziej rozkosznych okresów ;)

      Usuń
  7. Jak zwykle miesiąc pełen wrażen :) A ja znajduje w łożku, na poduszkach rózne śpiace "rzeczy": od misiowych naklejek po słomki, którym Hela czyta bajki na dobranoc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha, ha ...nie znam tej Twojej Heli ale wyczuwam tę nic porozumienia ;)
      U nas ostatnio Wojtek wszystkim wręcza prezenty ...pakuje do pudełka łyżeczki, klocki, samochodziki i śpiewając sto lat, wręcza takie skarby wybranym... czekając na reakcje oczywiście;)

      Usuń
  8. Uwielbiam o Was czytać :). Wojtuś jest bardzo pocieszny i ... pomysłowy ;). My na wakacjach byliśmy w Krasiejowie. Było super, a najlepszą atrakcją i tak był ogromny plac zabaw ;). Pozdrawiam Was serdecznie :))))
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plac zabaw ...A jakże :)
      Olu, my kilka lat temu zwiedzaliśmy podobny park dinozaurów w Bałtowie (okolice Ostrowca Świętokrzyskiego), tak ze gdybyście mieli ochotę na powtórkę polecam.

      Usuń
  9. Z przyczyn odgórnych nie zaglądałam tu przez ponad miesiąc, ale juz spieszę nadrobić, bo mam co - inspirujące codziennością posty. Serdeczności :-) Dominika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie,,,cenię sobie Twoje komentarze.

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/