Kwiaty na stole cz. 7

by - 12:43:00




 Wrzucam dziś zdjęcia z cyklu, żeby mi nikt braku systematyczności nie zarzucił.
Chociażby moja mama ;)))


 Święta już mi po cichutku w duszy grają, stąd ta zdecydowana kolorystyka.
Do stworzenia kompozycji użyłam egzotycznych szyszek, czerwonych róż (odmiany Merci Cheri i Prestige), astromeri, jagodziwia oraz poroża, które już kilkakrotnie przewijało się na blogu.





Przewiduję że kolejną dekoracją będzie wianek adwentowy.
Miłego wieczoru.

You May Also Like

14 komentarze

  1. przepiękna kompozycja w klimacie hiszpańskich bogadych stylizacji które widziałam w Zarahome, albo takich holenderskich obrazów barokowych. Super klimatyczne i bardzo modne na zachodzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabi, pomysł na kompozycje zaświtał spontaniczni. Tematem przewodnim były szyszki i tylko tyle :)
      Wiem o czym piszesz, podoba mi się przełamywanie konwencji w bożonarodzeniowych dekoracjach, ale zupełnie nie widzę ich u siebie :)

      Usuń
  2. Piękna kompozycja, pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze piękna i ciekawa kompozycja :)) Fajny pomysł na połączenie żywych kwiatów z szyszkami :))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! Ale piekny :) I kolorystyka idealna. Cp roku sobie obiecuję, że koniec z czerwienią na świeta ale się nie da ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie raczej święta w złocie , bieli i srebrze...ale u Oli w pokoju pojawi się nutka czerwieni, jakoś trudno całkowicie z niej zrezygnować ;)

      Usuń
  5. Dodałabym dwie bombki i mogłabym postawić podobną kompozycję wigilijnym stole. Wspaniała!
    Grażka

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna kompozycja!!!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna kompozycja!!!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe zdjęcia i kompozycje - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/