Zakończenie sezonu i zaproszenie do zabawy

by - 01:26:00

Rozsiadłam się przed laptopem, żeby nadrobić zaległości i pozaglądać do Was.
Tak nastrojowo przywitałyście jesień ,że aż chciałoby się ją zatrzymać...no, chyba że koleżanek nie doceniam i deszczowe, szarobure zdjęcia będą równie czarujące ;)
Zostawiłyście u mnie sporo miłych komentarzy i jeszcze Sandrynka zaprosiła mnie do zabawy. Wiem że przyszły tydzień będzie troszkę zabiegany ...wrrróć bardzo zabiegany. Muszę odwiedzić kilka urzędów, co uwielbiam (z papierkiem nr.1, proszę przejść do okienka nr.2 a teraz proszę przybić pieczątkę w okienku nr.3)... ale nie o wyższej biurokracji miało być.
Dziś większa część rodziny (w akcie buntu) postanowiła urządzić sobie piżamową niedzielę. Gniją w łóżkach, a ja z racji Wojtka wyboru nie miałam ...ktoś musiał podnieść szanowne cztery litery;)
Siorbiąc pierwszą kawę, idę za ciosem i to co mam zrobić jutro , robię dziś!


 Barbiken pod ostatnim postem napisała, że najbardziej lubi róże ,,solo,, Jakoś mnie to specjalnie nie zdziwiło i Broń Boże nie uraziło ;) Ile osób , tyle gustów i chyba najbardziej odczuwam to przygotowując wiązanki ślubne.
Często przymierzając się do tematu , muszę wykazać się nie tylko rzemiosłem, ale empatią.
Niektóre panny mają tak sprecyzowane oczekiwania ,że pozostaje mi jedynie urzeczywistnić marzenia ;)







A teraz ,,łańcuszek,, od Sandrynki


I pytania, które otrzymałam jako nominowana ;)

1. największe, jeszcze niespełnione, wariackie marzenie?
Marzy mi się mały dom , z duzym ogrodem ...i czas, żeby zamiast spłacać kredyt, można było się tymi marzeniami nacieszyć ;)
2. jakie trzy słowa Ciebie określają?
Jestem straszną gadułą, z artystyczną duszą i pomysłami, za którymi nie może nadążyć mój małżonek
3. najpiękniejsze miejsce w Polsce według Ciebie to?
O matko! Tyle jest pięknym miejsc...Polska przyroda jest piękna!
4. ulubiony kolor?
 To zależy czy w domu, czy w garderobie, czy w pracy.
5. idziesz na wybory parlamentarne czy nie?
Dobrze że nie jest to pytanie o poprawność polityczną ;))) ...raczej idę ;)
6. czego nie lubisz na moim blogu?
Jestem zdania że każdy w jakiś sposób wyraża siebie tworząc blog. I to czy ,,coś,, lubię bardziej , czy mniej- nie ma żadnego znaczenia.
7. kawa czy herbata?
Zdecydowanie kawa.
8. ulubiony kwiat?
Wszystkie kocham tak samo, za to że nieustannie mnie inspirują.
9. co zrobiłabyś dzisiaj ze znalezioną stówką?
Dałabym Oli ,,kieszonkowe,, bo w akcie miłości (za ostatnie pieniądze) przywiozła bratu z wycieczki, pomysłowy prezent
10. bigos czy gołąbki?
Bigos mamy, gołąbki babci ;)
11. Twój największy sukces osobisty?
Rodzina ...i chyba to że pomimo wielu przeciwności, okoliczności pozostałam sobą.
  
A teraz moje pytania
 1. Jak rozpoczęła się Twoja przygoda z blogiem?
2. Najważniejsze w życiu to ...?
3. Domówka, czy bal do białego rana ?
4. Najpiękniejsze wspomnienie dzieciństwa?
5. Kiedy najczęściej zaglądasz na blog ?
6. Pomysł na idealny relax?
7. Niezapomniany prezent ...?
8. Słone czy słodkie ?
9. Kto Cię życiowo inspiruje?
10. W jakiej pościeli lubisz spać?
11. Czy pomieszkują z tobą zwierzęta?

 Serdecznie zapraszam do zabawy
Ilę 
Elle 
Dziewczyny, jeśli znajdziecie chwilę, chętnie poczytam wasze odpowiedzi.

You May Also Like

26 komentarze

  1. rach ciach i z głowy ;)
    fajnie było jeszcze lepiej Cię poznać!!! dla mnie i tak zawsze pozostaniesz mistrzynią florystyczną i koniec :P

    miłej niedzieli i trzymam kciuki za ten tydzień urzędowy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;))) Może kiedyś nadarzy się okazja ;)
      Dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację, jest mi bardzo miło :) Może już dziś uda mi się odpowiedzieć na pytania ;))
    Z przyjemnością przeczytałam Twoje odpowiedzi :))
    Pozdrawiam cieplutko , Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesze się , w takim razie czkam na Twoje odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zaproszenie do zabawy chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ ten bukiet ze storczykami długaśny :)
    Co do zabawy to ciekawe odpowiedzi, miło było poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba w tym samym czasie pisałyśmy ;)
      Bukiet ,,długi,,...ale zdarzały się dłuższe ;)))

      Usuń
  6. ojej... fajna zabawa :) postaram się odpowiedzieć na Twoje pytania, choć przyznam, że są zaskakujące i nad niektórymi odpowiedziami muszę się zastanowić :)

    P.S. Chabrowe cudo... zaczynam chyba tęsknić za latem! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia, co Ty już?
      Pytania może i zaskakujące, ale napewno spontaniczne :)

      Usuń
  7. Szkoda, że kiedyś kiedy brałam ślub nie było takich cudeniek ;) co prawda zamówiłam bukiety w najbardziej wypasionej jak na tamte czasy kwiaciarni na Wilczej w Warszawie, ale można było tylko takie z katalogu zamówić, nic wg swojego gustu nie mona było sobie zażyczyć :)
    miło o Tobie poczytać:)
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula, teraz jest o tyle łatwiej, że większość odmian kwiatów, dostępna jest przez okrągły rok i łatwiej sprostać wymagającej klienteli. Z zainteresowaniem oglądam stare zdjęcia ślubne i zawsze zwracam uwagę na bukiety. Jestem zdumiony tym, jakie kombinacje powstawały z róży, frezji i goździków i aspatagusu :)
      Pracując podpierałam się katalogami, ale i tak główne źródło inspiracji to Internet

      Usuń
  8. Kamilko :) miło było poczytać o Tobie :)
    i dziękuję za zaproszenie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale te bukiety są cudne:) Uwielbiam kwiaty:)
    Jesteś MISTRZYNIĄ!!!!
    ściskam Kamilko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ho ho ho... do MISTRZYNI mi dużo brakuje :)

      Usuń
  10. Bukiety są bardzo ładne i rzeczywiście klientki miały wymagania :) Ponieważ nie są skromne :) Najbardziej przypadły mi do gustu bukiet z chabrów :) Jest cudny i ma ważne znaczenie dla Panny Młodej :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieskromnie napiszę że to tylko urywek moich prac i zdarzają się panny, które proszą o prostą kwiatową oprawę...Wydaje mi się że w tym dniu, skupiają się zupełnie nad czymś innym ...

      Usuń
  11. Czytam wymyślone przez Ciebie pytania i zaczynam się bać. Jak się okazało - słusznie :D Fajny ten kolorowy bukiet. Taki wesoły i optymistyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee tam zaraz bać ... to ma być spontan, nie wywody jak w miesięczniku Pani :)))
      A wiesz że ,,młoda,, oprócz kwiatów, takimi słowami sprecyzowała oczekiwania...znaczy się że się udało :)

      Usuń
  12. Jak zawsze czytam takie pytania to zaraz myślę jak ja bym na nie odpowiedziała i wiesz to wcale nie aż tak łatwe hi hi ale fajnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie to za ,,łańcuszkami,, nie przepadam, ale sama chętnie czytam odpowiedzi innych... więc czemu nie :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  13. Nie mogę oderwać oczu od ostatniego bukietu. Szkoda że jestem już po ślubie ....

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin :)
    Dziękuję za nominację.
    Nie bardzo ruszają mnie takie zabawy, więc pozwolisz, że nie pociągnę tematu dalej i odpowiem na Twoje pytania tutaj:
    1. W pewnym okresie swojego życia miałam trochę więcej czasu i postanowiłam prowadzić bloga wnętrzarskiego. Potem się połamałam na nartach i nudząc się na sofie, zaczęłam robótkować - blog zrobił się craftowy.
    2. Myśleć pozytywnie
    3. Chyba domówka, ale dobry bal, też może być :)
    4. Wakacje u babci
    5. Jak napiszę nowego posta
    6. Joga
    7. Lustrzanka, ciągle w użyciu ;)
    8. To zależy, chyba słodkie, bo uwielbiam marcepan :)
    9. Blogowe koleżanki
    10. Doceniam teraz jasną bawełnę, przymierzam się do białego lnu.
    11. Oczywiście, mam 2 koty :)

    Miłego urodzinowego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, bardzo Ci dziękuję za pamięć...i za podchwycenie tematu.
      Białą pościel ubóstwiam...ale len również mnie kusi ...nie wiem tylko co na to mąż ;)

      Usuń
  15. Hyhyhy, mam strasznie spóźniony zapłon :-) Z początkiem roku może cosik wysmażę. Uściski!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/