Czas nas uczy pogody

by - 11:12:00


,,Widziałam wiatr o siwych włosach,
roznosił spokój wśród pól,
w ciepłe babie lato kości grzał,
a innym razem lasy kosił,
spadał ostrzem z gór,
młody był, Bogiem był i gnał wolny tak ...


Wiele dni, wiele lat, czas nas uczy pogody,
zaplącze drogi, pomyli prawdy,
nim zboże oddzieli od trawy.
Bronisz się, siejesz wiatr, myślisz jestem tak młody,
czas nas uczy pogody,
tak od lat, tak od lat.



 Ilu ludzi czas wyleczył z ran,
zamienił w spokój burze krwi,
pewnie kiedyś tam, pod jesień tak,
też czoło wypogodzi i wygładzi brwi.


 Widziałam dni w muzeach sennych,
o wnętrzach zimnych jak lód,
starsi ludzie w rogach wielkich sal,
księgi pięknych myśli pełne,
pokrył gruby kurz,
herbaty smak, kapci miękkich szur, spokój serc




Wiele dni, wiele lat, czas nas uczy pogody,
zaplącze drogi, pomyli prawdy,
nim zboże oddzieli od trawy.
Bronisz się, siejesz wiatr, myślisz jestem tak młody,
czas nas uczy pogody,
tak od lat, tak od lat,,
 

 Utwór śpiewany przez Grażyne Łobaszewską , pozwolił mi ochłonąć po wczorajszym wieczorze.
Jak już wspominałam Wojtka dopadało przeziębienie i kilka spraw musieliśmy przełożyć na przyszły tydzień
Wszystkie z wyjatkiem kolacji urodzinowej.


Było kameralnie i wesoło.
Był krem z pieczarek i faszerowane ziemniaki z przepisu Agness ;)



 I prezenty były, które same ułożyły się w kolorystyczny kolaż.


Miłego wieczoru !
Starsza o kolejny rok 
Kamila

You May Also Like

26 komentarze

  1. Pięknie i spokojnie .... tak jakby upływ czasu w ogóle Cię nie wkurzał :-) Gratuluję, to dojrzałość i wewnętrzny spokój
    Wielu powodów do radości!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze życzenia :) By każdy dzień był tak piękny jak zdjęcia z dzisiejszego wpisu Agata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze raz wszystkiego dobrego :)
    przypomniałaś mi te piękną, nostalgiczną piosenkę... pogody, tego nam trzeba. ale nie tej za oknem, tylko tej w nas...

    ps. piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne spotkanie, piękna piosenka, śliczne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  5. O widzę że nie tylko ja nie mogę spać ;)

    U mnie Łobaszewska na zmianę z Edytą Geppert...lubię bardzo... Zwłaszcza w takie wieczory jak dziś, kiedy po trzeba wrócić do rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kamciu, piękne zdjęcia, piękna okazja...
    Wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze na kolejne lata życia.
    Uściski od bratniej duszy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tę piosenkę i uwielbiam E.Geppert.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zacznę od życzeń :) spełnienia marzeń, zdrowia i aby pogoda towarzyszyła Ci zawsze :) Bardzo klimatyczne zdjęcia to musiało wyjątkowe spotkanie - pod każdym względem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdeczne życzenia urodzinowe !
    Spełnienia marzeń !
    Z.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zadbałaś o czarodziejską oprawę, przyjmij ode mnie serdeczne życzenia.
    Sto lat !
    Grażka

    OdpowiedzUsuń
  11. Sto lat Kamilko!!! :))))) Bardzo lubię tą piosenkę. Wspaniały klimat ;)))). Pięknie świętowałaś swoje urodziny. Ten stół, prezenty... Wszystko z mojej bajki ;))). Ściskam Cię i pozdrawiam serdecznie kochana Wago :))))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kamciu czarodziejko,wróżko,fotografko,mamulko,żonko,melomanko,artystko, umiesz przenieść nas w cos lepszego.spokojnego,przytulnego ze zwykłego w nie zwykłe, przyciągasz ciepłem,prostotą i smakiem a dobroć czuć na taką odległość....Trwaj nie odpuszczaj nie przestawaj.Pięknie,najlepszego a jak tak dzisiaj nawypisywałam bo mnie po Twoim pościulku natchnęło to dodałabym do piosenki że czas nas uczy pokory...

    OdpowiedzUsuń
  13. Pani Kamilo, z wielką przyjemnością powracam na Pani blog. Z postów zawsze bije radość życia, spokój i ciepło, w którego blasku lubię się ogrzewać. Jest Pani fenomenalna i twórcza. Z okazji urodzin życzę dużo zdrowia i spełnienia marzeń ! Wszystkiego co najlepsze !
    Czytelniczka Maria

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ u Ciebie nastrój! Zamyśliłam się i prawie odpłynęłam...mimo, że siedzę przy twardym biurku w pracy, a w głowie excell... Niesamowite zdjęcia... Kochana życzę Ci przede wszystkim zdrówka, dla całej Rodzinki, i spokoju i czasu. Niech się spełnią Twoje plany i marzenia. Ściskam serdecznie i ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkiego najlepszego , spełnienia kolejnych marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  16. MOJI DRODZY DZIEKUJĘ ZA ŻYCZENIA, TAKIE DOBRE FLUIDY WYSYŁACIE ŻE OD RAZU MI SIĘ HUMOR POPRAWIŁ.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego Kamilko! oby spełniły się Twoje największe marzenia :)
    Ściskam mocno :)

    ps - Bardzo nastrojowo było :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę Kochana, pogody, radości i samych cudownych chwil, takich, jakie Ty nam serwujesz na swoim blogu :) Czyli obie jesteśmy skorpionice ?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, Jestem zodiakalną wagą ;)
      Buziaki dla Was

      Usuń
  19. Pięknie i nastrojowo. A z okazji kolejnego roczku dużo, dużo szczęścia, miłości, radości i umiejętności dostrzegania zawsze piękna w tym najmniejszych rzeczach nawet :) Wieeeeeelkie buziaki urodzinowe ślę (chociaż trochę spóźnione) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam spóźnione... zawsze miło dostać, wysłuchać życzeń. Dziekuję :)

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/