Mam Dwa Latka !

by - 05:01:00


Ostatni tydzień minął nam pod znakiem powitania szkoły i logistycznym opracowaniu synusiowych urodzin. Przyjęłam zasadę, że ma być to przede wszystkim wyjątkowy dzień dla Wojtusia. A że nasze dziecko ma wielu sympatyków, chciałam uniknąć zamieszania i niepotrzebnego liczenia brakującej zastawy (22 osoby na 50 metrach to troszkę dużo). W rezultacie gości przyjmowaliśmy cały weekend, był czas na dziecięce harce i tulenie się z babciami. Wygłupy z wujostwem , popisowe śpiewy i przede wszystkim kolejna okazja by spotkać się z rodziną....no było tak jak powinno być ;)




Przygotowując słodycze na przyjęcie, po raz pierwszy zmierzyłam się z masą cukrową. Kupiłam gotowy produkt do dekoracji tortu, ale nie napiszę składu .Podejrzewam że od ilości symboli z literka E, rozbolałaby Was głowa. Pomijając jednak ten drobny fakt, za sprawa masy można wyczarować prawdziwe cuda, a zjadanie dekoracji można sobie po prostu darować ;)





Właściwie to torty były dwa, ale w całym tym ferworze jakoś nie miałam specjalnie czasu na pstrykanie zdjęć , tym bardziej że w aparacie zepsuła się funkcja stabilizacji obrazu ;(

Wojtek czynnie uczestniczył w przygotowaniach. Układał z Olą kolorowe talerzyki, instruował gdzie będą siedziały dzieci, a po popołudniowej drzemce, na widok balonów radośnie śpiewał ,,sto lat ,sto , lat ,, Wieczorem  kiedy tata wrócił z pracy, już od progu ciągnął go za rękaw, by ten zobaczył ciasto z cukrowym jeżykiem, ukryte w lodówce. Takie emocje ;)



 Kochani, uwierzyć nie mogę, że mam już w domu Dwulatka.

I na koniec najpiękniejsze prezenty dla małego chłopca ;)


You May Also Like

19 komentarze

  1. Sto lat dla jubilata ! Pięknie nakryty stół pełen smakołyków, a tort jest boski !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego Wojtuś! Piękny torcik :) Leoś też urządzał wycieczki pod lodówkę wołając "ciako ko lat, ko lat!"

    OdpowiedzUsuń
  3. Śledzę niemal każdy post i zupełnie nie wiem kiedy te dwa lata minęły. Wszystkiego dobrego dla Wojtusia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu to tak jak ja... przecież nie tak dawno odkładałam do szafy ciążową sukienkę :)

      Usuń
  4. Buziaki dla Dwulatka! Szczęśliwego Dzieciństwa, zdrowia i miłości. Niech świat Wojtusia będzie zawsze pełen zabawy, kolorów i radości. Mój Jasio kończy dwa latka 11.09, ale impreza rodzinna jest 12.09. U nas też będą kropeczki, kolory żółty i zielony oraz małpka. U Was obowiązkowo jeżyk. Balony w grochy skradły moje serce. O Jubilacie nie wspominając. No właśnie, boję się tego sztucznego w kolorowych tortach i w tym roku stawiam na klasyczny jasny z dwójeczką i małą figurką. Chciałam sama zrobić, ale nie będę miała kiedy. Poza tym odwagi brak… Najlepszego Wojtusiu od Jasia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominiko czytam że u Ciebie, planowana impreza równie przemyślana. Włącz koniecznie małego Jasia do przygotowań , zobaczysz jaka będzie radość ! U nas drugi tort był właśnie biały (na bazie śmietany kremówki i udekorowany owocami sezonowymi). A co do samej masy cukrowej, to lepi się z niej podobnie jak z modeliny , z tym małym wyjątkiem że czasem do klejenia trzeba użyć lukru i bardzo szybko wysycha ...naprawdę nie jest to takie trudne ;)
      Wszystkiego Dobrego!

      Usuń
  5. Świetnie to wszystko wygląda ;)
    Wszystkiego najlepszego dla Wojtusia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodko u Was:)
    Wszystkiego dobrego! Dużo zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat dla Jubilata !
    Radosne kolory i ten tort BRAWO!

    OdpowiedzUsuń
  8. Superowe kolory przewodnie i solenizant widać szczęśliwy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sto lat dla słodkiego Dwulatka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sto lat Wojtusiu!! Twój synek miał wspaniałe urodziny :))))). Tort z jeżykiem i muchomorkami świetny!! Super to wszystko zorganizowałaś. Pozdrawiam Was serdecznie :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. No to sto lat sto lat Szanownemu Jubilatowi.
    Aż trudno uwierzyć, że ma już dwa lata, przecież dopiero się urodził;-)))
    Dekoracje z masy cukrowej cudne. Faktycznie, przecież nie musi się tego zjadać i tyle. A dla efektu warto, co widać na załączonych obrazkach;-)
    Buziaki ślę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Calusy dla Solenizanta, jak moglam przegapic...wiernie zakochana Iwona

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego.
    Ale wszystko pięknie urządzone. Bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeżyk wymiata! I to już dwa lata??! Kiedy to minęło... Poczułam się stara :D Sto lat dla najpiękniejszego blondaska dwuletniego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, co tyczy się jeża -nastąpił ciąg dalszy;) Figurkę odstawiłam do lodówki, bo jakoś nikt z gości specjalnie nie miał na nią ochoty. I po przyjęciu podarowałam ją koleżance (synek rok starszy od Wojtusia , świętował dziewiątego). Ta (Waruatka) zaniosła jeza do cukierni, prosząc o udekorowanie nim zamówionego ciasta...w cukierni byli zachwyceni. Normalnie szlaki sobie przecieram, jak mnie bieda dopadnie, mogę liczyć na etat w innej branży ;))))

      Usuń
  15. Wszystkiego najlepszego Wojtuś :) Spełnienia wszystkich marzeń, dużo uśmiechu i wielu prawdziwych przyjaciół :)

    P.S. Zdolniacha! Jaki tort!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/