Pomysł na ,,Majówkę,, !

by - 03:52:00


Grześ jednak mnie kocha!
Dowodem była wycieczka do ogrodu botanicznego , którą sam zaproponował rezygnując tym samym z imprezy branżowej (Oldtimerbazar).
Wiedziałam, że chce mi zrobić przyjemność... i wiedziałam już, że żałuje tej decyzji pakując dobytek do samochodu (czytaj wózek i wiktuały niezbędne na pikniku).
Żona uśmiechnięta, dzieciaki podniecone i zniecierpliwione obklejają paluchami szyby...a mąż burczy pod nosem ,,...za jakie grzechy,,
Rodzinna sielanka ;)))




 O Arboretum w Wojesławicach już wspominałam  klik,
Jednak podczas ostatniej wizyty, oprócz kwitnącej roślinności moją uwagę przykuło ptactwo.
Świergot jak w wiosennym lesie po burzy.

Dla ciekawskich mała ściąga i już wiecie kto przerywa Wam błogi sen.
 Moimi sąsiadem są wróble i szpaki, więc powinnam się cieszyć ;)
Chodż tak po prawdzie to sama z siebie wstaję w podobnych godzinach.





Zdjęć dziś dużo , ale to i tak namiastka.
W ogrodzie jest tak cudownie, pachnąco (zwłaszcza o tej porze roku) ... wierzcie czy nie, ale na widok szpaleru magnolii , aż mi oczy ze wzruszenia zawilgotniały...








Ciekawostka o której warto wspomnieć.
 Odwiedzając Arboretum z dziećmi możemy zapewnić im nie lada atrakcje. W całym ogrodzie ukryte są miniaturowe, drewniane domki - a w nich pieczątki (z żabką , biedronką). Kiedy dorośli kontemplują przyrodę, milusińscy mogą hasać i szukać skarbów, zdobywając odbite odznaki.
A jeśli to nie wystarczy by okiełzać niespożytą energię najmłodszych, na terenie parku znajduje się nowy plac zabaw ...i miejsce odpoczynku dla rodziców ;)






Nie wiem czy Was przekonałam żeby zorganizować podobną wycieczkę , 
ale po naszej mężowi humor wrócił ;)))








You May Also Like

14 komentarze

  1. świetne miejsce :) szkoda, że tak nam tam daleko..
    Ale na majówkę albo dłuższą wycieczkę pomysł naprawdę ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ! Uwielbiam Pani blog!
    Malwina

    p.s. Z Sieradza ma trochę daleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny, zapraszam na kilkudniowe wycieki. Na Dolnym Śląsku nie sposób się nudzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne widoki, wspaniale spędzony dzień. A marudzenia eMa udawać, że się nie słyszy :)))
    Już zakwitły rododendrony??? niesamowite, u mnie pewnie jeszcze ze 2 tygodnie, zanim pękną pierwsze pąki :)
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agness, chyba te wcześniejsze zakwitły ...wydaje mi się że za tydzień będzie w ogrodzie jeszcze piękniej !
      Z rododendronami sąsiadują bzy ;)

      Usuń
  5. Kama to fantastyczny wypoczynek z Rodziną.
    ale tam pięknie

    OdpowiedzUsuń
  6. Majówka na świeżym powietrzu to jest to! :) A ogród jest niczym z jakiejś bajki, wpiszę go sobie na listę, może kiedyś do niego trafimy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ranczo-warto! ...bardzo lubię tu wracać.

      Usuń
  7. U mnie mieszkają rudziki, więc nie jest lekko :D Ale oczywiście bardzo się cieszę, że się wprowadziły tutaj (w zeszłym roku pierwszy, a teraz już kilka jest). My się wybieramy do Arboretum w Kórniku lada dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Jak się wybierasz to koniecznie z aparatem-chętnie zdjęcia pooglądam ;)

      Usuń
  8. My się dopiero wybieramy. Wojsławice to żelazny punkt programu każdej wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł na majówkę na świeżym powietrzu w otoczeniu przepięknej przyrody uważam, że jest świetny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/