Wielkanocne koszyczki

by - 00:07:00


Od dawna Wielkanocne koszyki ozdabiam naturalnymi kwiatami, więc przeskoczenie na materiał sztuczny nie sprawiło mi większego problemu. 
Tym bardziej, że ostatnio coraz częściej naginam się do potrzeb klienteli (żeby nie napisać -chałturzę).
W końcu muszę zarobić na dentystę ;)))





 Bliżej świąt pokarzę pachnące dekoracje...chociaż z tym bywa różnie. Nawet mocny i charakterystyczny zapach hiacyntów , nie jest w stanie zniwelować wonni bukszpanu.
 A jak wiadomo bez bukszpanu i barwinka ,,się nie da,,




 Dziś zapewne nastąpi nadprodukcja ozdób...zważywszy na pogodę, mycie okien musi poczekać na bardziej sprzyjające okoliczności.

Udanego Weekendu !


You May Also Like

35 komentarze

  1. Ach, są piękne ... zainspiruję się , bo przypadkiem mam taki koszyczek jak na pierwszym zdjęciu, a zresztą każdy będzie pasował ... cudne!
    Pozdrówka ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę ,że mogłam Cię zainspirować.

      Usuń
  2. Śliczne :-) Nie przepadam za sztucznymi kwiatkami, ale te koszyczki wyglądają naprawdę dobrze. I chyba są dużo praktyczniejsze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że długo nie mogłam przekonać się do sztucznych kwiatów...W praktyce wygląda to tak, że wszyscy uwielbiają świeży, zielony materiał, a jak przychodzi do konkretów -wybierają sztuczne rośliny ;)

      Usuń
  3. Teraz widzę ja brzydko ozdabiałam swój koszyk wielkanocny! Twoje są przepiękne, zwłaszcza ta biało-niebieskie :)
    Serdecznie pozdrawiam-H

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady ;)
      Przecież ten koszyczek ma i tak wymiar tradycyjny...U nas nic nie pobije porcelanowego drobiu, który Ola upycha obok święconki ;)))

      Usuń
  4. U mnie też zawsze żywe kwiatki ozdabiają koszyczek. Bywa, że jest ich tyle, że trudno potrawy ze święconki dostrzec ;) Ale bukszpanu unikam, bo strasznie drażni mnie jego zapach potem... No chyba, że cienka wiosna jest i kwiatów w ogrodzie brak. Myślę jednak, że w tym roku nam to nie grozi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oszukujmy się bukszpan śmierdzi ;) Ale świetnie sprawdza się w kompozycjach wielkanocnych ...jest trwały...Moje ulubione kwiatki ,,do koszyczka,, to stokrotki.
      Nawet gdy łodyg nie zabezpieczę odpowiednią taśmą , świetnie prezentują się podczas świątecznego śniadania.

      Usuń
  5. Są cuuudowne :) też chcę taki zrobić :) ten drugi to też sztuczne kwiaty? A jak Pani przyczepiała żywe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,Drugi,, to sztuczne kwiaty ;)
      Wykonując dekorację z naturalnego materiału, zabezpieczam taśmą (czasem woskuję ) łodygi i plotę tradycyjny wianek...można również upleść dekorację z bukszpanu i klejem lnianym umocować w nim odpowiednie rośliny.
      Warto pamiętać żeby wybierać trwałe kwiaty.
      Mam nadzieję ze pomogłam ;)

      Usuń
    2. Hmmm to z żywymi nie dam rady chyba, ale może spróbuje ze sztucznymi :)

      Usuń
    3. Gosiu, jeśli bardzo zależy Ci na ,,żywych ,, kwiatach zrób z trwalszych odmian mały bukiecik i dowiąż go wstążką do rączki koszyka. Zobaczysz że taki prosta dekoracja , równeż ma swój urok.

      Usuń
    4. Dziękuję za podpowiedź :)

      Usuń
  6. Piękne, przepiękne!
    Doprawdy, nie wiem która wersja bardziej mnie urzekła...

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne, wesołe koszyczki :)
    U mnie w domu nigdy nie było sztucznych kwiatów, dekoracje i wianki, które robię, zawsze opierałam na naturalnych materiałach roślinnych, suszu rodzimym i egzotycznym itd. Ale obecnie dostępne kwiaty z materiału są tak piękne, że zaczęłam po nie sięgać i teraz nawet dla siebie do salonu planuję wieniec ze sztucznych kwiatów :))
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agness...uwierz, że nawet gdy mnie sytuacja zmuszałam ,miałam problem z wyborem sztucznych kwiatów w hurtowni...no plastik widziałam i nic więcej ;))) Zdanie zmieniłam odwiedzając zagraniczne targi, tam zetknęłam się z takim roślinami, że dopiero ,,macając,, można było uwiarygodnić swoje złudzenie.
      Na lokalnym rynku pojawia się coraz więcej dobrych produktów i korzystam z nich, starając się sprostać oczekiwaniom. Praca w ,,żywym,, materiale jest nieporównywalna ...ale żyć trzeba ;)

      Usuń
  8. Śliczne! Zwłaszcza ten żółty, bardzo wiosenny!
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale przecież bukszpan pachnie ;-)
    Te kwiaty są niesamowite, wyglądają jak prawdziwe. Gdzie można kupić takie kwiaty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zapach bukszpanu to rzecz gustu..zdążyłam się do niego przyzwyczaić , ale używam go oszczędnie ;)
      Kwiaty kupuję w stacjonarnej hurtowni.

      Usuń
  10. Nie przepadam za sztucznymi ale Twoje koszyczki są tak subtelne że porywają , mnie urzekł dziś żółty;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rację ja też wolę żywe kwiatki jak większość z nas ...ale jakość kwiatów sie zmieniła to prawda :) ŚLICZNE KOSZYCZKI. Pozdrawiam Monia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszyczki prześliczne! A o tych oknach to nawet nie przypominaj... :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjęłam zasadę że święta to nie inspekcja sanepidu ...ale muszę zakasać rękawy, bo jak słońce w okna zaświeci to ... ;)

      Usuń
  13. Cudnie jest ...u mnie okna przetarłam szmatką z płynem...na święta jakoś będzie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sztuczne czy nie, Twoje kompozycje wyglądają zjawiskowo, są piękne.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne koszyczki. Ten z żółtymi kwiatami to mój faworyt. Ostatnio miałam problem, żeby zostawić u Was komentarze, bo jak klikałam w okienko komentarza, to mi do pliku pdf. przechodziło. Teraz mam zainstalowaną nową przeglądarkę i mam nadzieję, że wszystko dobrze będzie chodziło.
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  16. Bajeczne! I tak cudownie wiosenne... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak to pięknie wyglada! Nigdy nie ozdabialam tak kwieciście koszyka :)
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne te koszyczki szczególnie ten niebieski. Taki delikatny, po prostu cudny. Choć ja też stroję żywym kwieciem koszyczek wielkanocny. Ależ wiosennie się zrobiło przez te koszyczki. Pozdrawiam serdecznie Agata

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie, cudownie zainspiruje sie troszeczkę

    OdpowiedzUsuń
  20. Trafiłam tutaj do Ciebie, ponieważ znajoma przesłała mi zdjęcie Twojego biało - niebieskiego koszyczka. Ja natomiast za wszelką cenę postanowiłam znaleźć autorkę tego dzieła. Bardzo pomysłowe są Twoje prace, a te niebieskie koszyki wręcz urocze. Pozwolisz, że zainspiruję się Twoją pracą? Z tym że ja chciała bym wykonać taki koszyczek od podstaw, łącznie z wyplataniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło czytać Twój komentarz. Oczywiście inspiruj się do woli. Z pewnością będzie to wspaniałe dzieła, techniki wyplatania nigdy nie próbowałam ;)

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/