Czas dzieci - styczeń

by - 00:24:00

 Styczeń rozpoczął się hucznie , a zakończył katarem.
Momentami odnosiłam wrażenie ,że ten miesiąc będzie ciągnął się w nieskończoność.
Zwłaszcza kiedy zamiast turlać się w śniegu , musieliśmy oglądać świat przez kuchenne okno.
Kilka obrazków , ku pamięci !







...w wykonaniu Rodziny Pospieszalskich.
Skorzystajcie jeśli nadarzy się ku temu okazja.



...wkładamy, wyciągamy... łyżeczki ze skarpetek, klocki z butów ;)


Dzieło Oli adekwatne do styczniowej aury pogodowej.


...zamiast klocków- pomysł babci.



You May Also Like

8 komentarze

  1. Rewelacyjne pomysly dla malego krolewicza a on sam najnajnaj !!!!!!!! Iwona

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Moje ulubione obrazki domowe! ;-) Z tej kaszy to się uśmiałam...przypomniało mi się, jak Leon ukradł mi z szuflady kminek i poszedł bratu na łóżko rozsypać - myślałam że mnie trafi na miejscu ;-) Ale wspominam z uśmiechem - lepiej kontrolowana kasza niż niekontrolowany kminek hyhyhy. Ściskam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Królewicz bawi się po królewsku :) Twoje pomysły na zabawy rewelacyjne!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zabawy i wspomnienia :)))). U nas luty rozpoczął się anginą obojga. Dużo zdrówka Wam życzę :))))
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. A u Was jak zawsze bardzo twórczo i wesoło :) miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/