,,Lodowy,, wianek

by - 01:32:00


Idąc tym samy tropem co poprzednio, popełniłam wianek.



Za masą perłową nie przepadam, od dłuższego czasu przekładałam półprodukt z kąta w kąt (pozostałości po pokazie ślubnym). Eksperymentowałam z takim materiałem, łącząc go z wodą szklaną.
Efekty były niekiedy zaskakujące.
Tym razem płatkami obkleiłam przygotowany wcześniej wianek z ususzonego starca srebrzystego.
Mam tą pewność że delikatnych opiłków nie przyćmi roboczy podkład.



Momentami cieszę się że tegoroczna zima zgubiła gdzieś swoje atrybuty. 
Byłoby nam niezmiernie żal tych dni spędzonych w domu...


You May Also Like

17 komentarze

  1. Jak połamane kawałeczki lodu. Fajny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł, nie widziałam czegoś takiego, fajny efekt
    Pozdrówka ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa rzecz taka masa. Pierwszy raz widze coś takiego. Piekny wianek.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny, zaskakujący efekt. i szczerze, to takiego jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł - bardzo ciekawie to wygląda. Fajna "tekstura" tego wianka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny i taki oryginalny. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na masę perłową. Wianek super. Buziaki z przedwiosennego Wrocławia ślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Florentyno u nas wczoraj równie czuć było powiew wiosny , za to dzisiaj śnieg na przemian z deszczem-pogoda barowa.

      Usuń
  8. przepiękny wianek !!! stranie podobają mi sie te szklane zawieszki można gdzies dostac takie w wirtualnym swiecie ? cudnie prezentują sie w oknie ( zdj z posta wczesniej) zakochałam sie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam w komentarzu pod poprzednim postem-nasze kryształki pochodzą z rozebranej lampy.
      Podobne znalazłam tu
      https://artreno.com/sklep/krysztaly-szklane-krysztalki-do-lamp-i-bizuterii-c-4_64.html?page=2&sort=1a

      Usuń
  9. Bardzo pomysłowy wianek i pasujący do pory roku:)) Ciekawa dekoracja.

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  10. W pierwszej chwili zastanawiałam się jak Ci się udało coś takiego zrobić z lodu :D Efekt świetny, wygląda bardzo wiarygodnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/