Osobliwe zainteresowania

by - 00:19:00


 W listopadowych wieczorach dostrzegam coś niezwykłego.
Za oknem zapada nocna kurtyna, dzieci wtulają się w poduszki i  raptem znajduję czas tylko dla siebie 
( doprawdy niewiarygodne ).
Relaksuje się przy maszynie obszywając obrusy, ściereczki (jestem aktualnie na tym etapie bratania się ze sprzętem) albo zabieram się za porządki .
Segreguję dokumenty, papiery , ubrania i mam złudne poczucie ,że jednak panuje nad wszystkim.
Przeglądam foldery ze zdjęciami, kataloguje z zamiarem wywoływania zbiorów prywatnego archiwum.




Systematyka tworzy się sama-tak było w przypadku uchwyconych szyldów.
Zdradzę Wam że zagadnienie wiąże się po części z moim wykształceniem.
 Wiem że dla wielu to osobliwe hobby, ale Ci co mnie dobrze znają,
 widzą że zainteresowań starczyłoby mi na trzy życia ;)

W minionych dekadach reklama wizualna rządziła się swoimi prawami.
Liternictwo było pieczołowicie studiowane, często tablice malowano ręcznie,
  o ploterze i druku laserowym nikt nawet nie śnił.
Neony...murale...temat jest naprawdę obszerny.
Dla zaciekawionych podobny wpis zamieściłam Tu




You May Also Like

5 komentarze

  1. ja doskonale cię rozumiem... tez zwracam uwage na szyldy, reklamy i blachy - te zniszczone i odrapane nawet bardziej mi się podobaja niz nowe...

    Musisz zajrzeć do mnie - zapraszam na konkurs:) Może akurat przypadnie ci do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem spora ta Twoja kolekcja reklamowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I w moim mieście niektóre witryny zatrzymały się w czasie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Katalogowanie zdjęć to chyba temat rzeka, który nigdy się nie kończy. Przynajmniej u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak u mnie ...za dużo tych ,,wspomnień,, ;)

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/