Ustka

by - 09:35:00


 Na Pomorze chętnie wracam, nie tylko ze względu na romantyczne zachody słońca i kojące szumem fale.  Tu zachwyca mnie cała nadbałtycka flora, przede wszystkim lasy...tak różne od rodzimych (np.leszczynowych).
Architektura , kaszubski folklor i to prawdziwe życie , ukryte często przed wzrokiem turysty.



Z Ustki zapamiętam kolarze...
rybackie chaty,szachulcowe kamienice, wszystko spójne, nadający starówce niepowtarzalny klimat.





Jedynie żałuje ,że nie udało mi się odwiedzić Skansenu w Klukach...
może następnym razem?



You May Also Like

17 komentarze

  1. Ojjj, jak ja lubię do Ciebie zaglądać - chyba już to kiedyś mówiłam :)
    Twoje posty to balsam dla duszy .
    Ściskam!
    Giza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło czyta się takie komentarze.
      Dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  2. Nie pomyslałabym, ze to Polska na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ustka pięknieje i plany zagospodarowani na najbliższe lata wyglądają bardzo obiecująco.
      Osobiście jednak ma innego faworyta wśród nadmorskich kurortów ;)

      Usuń
  3. Te domki takie niemieckie, piękne, to chyba tzw. mur pruski. Bardzo ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie-mur pruski...co najciekawsze zauważyłam ,ze powstające ,nowe budynki nawiązują stylem do tej architektury.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nam pozostały do odhaczenia kolejnym razem-skansen i park krajobrazowy;)

      Usuń
  5. Dla mnie bardziej górsko, niż nadmorsko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. l absolutely fell in love with your blog, following you!<3
    Make sure you also check out my blog and follow me as well.

    http://fashionableperfection.blogspot.nl/

    Love John Setrodipo

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam, że w Ustce tak pięknie, bo dawno tam nie byłam. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Zapewne pogoda w kratkę i zmierzch sezonu, to główne przyczyny pustych uliczek.

      Usuń
  9. Nigdy nie byłam, a wydaje się tak sielsko...

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam kiedyś jako ,,mały bąbel'' ale kto to wie czy mi się tam podobało... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja od dobrych kilku lat nad morzę wybieram Rowy, które są bardzo blisko Ustki. Odwiedzam ją więc zawsze kilka razy. Jest urokliwa, tylko w sezonie bardzo zatłoczona. A skansen w Klukach jest wart zobaczenia, jeśli nie byłaś to zaplanuj koniecznie na następny raz. Latem w sobotę Panie pieką chleb, w niedzielę jest taki dzień z życia i jest chyba najciekawiej. Można poczytać na stronie internetowej. W tym roku pierwszy raz odwiedziłam cmentarz znajdujący się w miejscowości - zupełnie inne nagrobki, bardzo zniszczone bo np. z 1850 roku, ale piękne i wprawiające w zadumę. Polecam. Ila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ila po tym co mi napisałaś, jeszcze bardziej żałuję że nie dotarłam do skansenu...
      O cmentarzu czytałam i widziałam reportaż w wiadomościach...podobno muzeum zbierają pieniążki na ratowanie nekropoli, żeliwne krzyże potrzebują natychmiastowej renowacji...

      Mam nadzieję że tam kiedyś wrócę

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/