BLUE

by - 13:18:00


Ostatnie, wakacyjne podrygi w babskim składzie.
Z  niedowierzaniem wspominam końcówkę ubiegłego sierpnia, byłam mamą jedynaczki- uwierzycie?
Olcia dorasta i wielką frajdę sprawia mi odkrywanie świata jej oczami.
Pragmatyczny ogląd rzeczywistości z pewnością nas różni i przekonuje, że córka jest coraz bardziej samodzielna.








Jeszcze tak niedawno wracała znad morza z torbą  pełną wątpliwych pamiątek, by teraz ciągnąć rodzica do zasłyszanych miejsc...
...jest wesoło
...ciekawe co mnie czeka jutro?

p.s. A na dobranoc pocztówka z Ustki


You May Also Like

10 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Jedni maja na wyciągnięcie ręki morze...inni góry ;)

      Usuń
    2. Ja mieszkam pod górami, stąd widok morza nieustannie mnie zachwyca :)

      Usuń
  2. Ja mam góry :) Ale bardziej kocham morze i to ze wzajemnością :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudne zdjęcia w kolorze blue :)
    bardzo lubię morskie klimaty a w tym roku nie udało mi się być nad morzem więc tym bardziej dziękuję za tą relację :)
    jak fajnie być tam chociaż poprzez zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia,uchwycone tak prosto a zarazem artystycznie,ale po co ja to mówię,który to już raz :))))Kolor niebieski ostatnio kojarzy mi się z latem i urlopem,ja w swoim domku nad jeziorem dziś zmieniłam letni wystrój na jesienny,muszelki i paseczki już mi jakoś nie pasowały do tej aury teraz jest wiklina i jarzębina ha ha.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod domem przywitał mnie dywan z liści lipy...idzie jesień bez dwóch zdań .

      Usuń
  5. Piekne kadry oddajace klimat wakacji <3

    OdpowiedzUsuń
  6. A słoiki na skarby plażowe były wzięte? :) Bo ja wciąż pamiętam Twój zeszłoroczny wpis nadmorski ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomimo, że wolę góry, to jednak gdzieś w głębi duszy tęsknię za naszym polskim morzem...
    Piękne zdjęcia.
    Faktycznie, w zeszłym roku Ola była jedynaczką :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/