Zatrzymać chwilę

by - 01:27:00




 Budzące się we mnie pokłady letniej energii, musiały znaleźć gdzieś ujście.
Nie zastanawiając się długo postanowiłyśmy z Olą nadrobić ubiegłoroczne, fotograficzne zaległości.
Dla przypomnienia- w dzień komunii wiatr przewracał parasole, 
a w czasie ,,białego tygodnia,, chmury toczyły nieustanny bój z deszczem o pierwszeństwo na niebie.
Pogoda...jak zwykle nieprzewidywalna.




Dzień dziecka...rocznica...czytanie na forum katedralnej publiczności.
Łzy wzruszenia i duma, że ją mam.
Mój skarb...
...moja  mała Olusia ;)
 

Takie momenty chce zatrzymać...zapamiętać...
A zdjęcia niech pozwalają wiernie odtworzyć nastrój tych chwil.




Kto wie ...może za kilka lat,
 na wspólny spacer wybierze kogoś innego ...;)


You May Also Like

17 komentarze

  1. Ale pięknie!!! a zdjęcie z kwiatami bzu we włosach Oli... niesamowite.
    Będziecie miały co wspominać.
    Pozdrawiam H.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty we włosach to była zemsta na Oli, za ciągłe obsypywanie mnie kwitnąca trawą.
      Efekt końcowy nie był zamierzony ;)

      Usuń
  2. Piękne chwile, cudne zdjęcia, łezka się w oku kręci. Dobrego dnia Kamilo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udana sesja, z pewnością będzie co wspominać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czuję, że z czasem tych sesji będzie miała więcej;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I jeszcze Park Centralny tak ładnie wygląda... serce mnie boli, kiedy przechodzę koło tych zaniedbanych rabatek... super sesja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale klimatyczne zdjęcia. Będziecie miały przepiękną pamiątkę. A bez we włosach i w bukiecie wygląda bajkowo.

    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A jednak można zrobić stylowe zdjęcia komunijne. Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje zdjęcia! Komunijny dodatek zdjęciowy przecudny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam sesje Oli no to proszę mówisz i masz,prze.. pię..knie..!!!!!!!!!!!!bez we włoskach cudo :))))))))modelka się spisała superowo :)))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałam sesję-mówisz i masz,prze..pię..knie!!!!!!!!!!!!Modelka uzdolniona.bez we włoskach super,Kamila powtórzę to na pewno jeszcze nie raz robisz piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem miło zaskoczona komentarzami...
    Dziewczyny! mam jednak świadomość ,że to amatorszczyzna...zapał do robienia zdjęć posiadam , ale sprzęt bardzooo już wysłużony pozostawia wiele do życzenia ;)
    Zakup nowego aparatu chwilowo w sferze marzeń,z racji pilniejszych wydatków ;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ masz oko. Jestem absolutnie zachwycona zdjęciem Oli z kwiatami czarnego bzu we włosach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo nastrojowa ta sesja. Taka spokojna, wyciszona. Super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/