Na zieloną łączkę

by - 01:26:00


Właściwie czwartek nie był planowany, pozwoliliśmy by pogoda sama podsunęła nam pomysł
 na spędzenie wolnego czasu. W takie letnie dni, o niczym innym nie marzę, jak tylko o tym by wymknąć się rzeczywistości i przypomnieć sobie jak trawa potrafi łaskotać gołe nogi.




W mieście trudno dostrzec maki, chabry na równo przystrzyżonych trawnikach...czasem spotka się zabłąkany egzemplarz, który powoduje kłucie w żołądku, podobnie jak takie widoki...


 ...koncert skowronka w akompaniamencie szumiących traw..zamykam oczy i czuję się jak w domu.



 Oczywiście kwiecie musieliśmy zabrać ze sobą, ku rozpaczy męża.
To tak a propos tego romantyzmu, o którym pisałyście w komentarzach pod poprzednim postem.
Co tam moje biedne kwiatki...biedna to podobno była jego poodkurzana tapicerka w samochodzie ;)



Dla każdego coś miłego ;)


Czerwcowa łąka... kurz bezdroży...


...i Aleksandra -latem obowiązkowo w kapeluszu....ale to już wiecie ;)
(patrz post z ubiegłego roku klik)

You May Also Like

14 komentarze

  1. Rozmarzyłam się :)) sielsko, pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziś dla równowagi zasnute niebo i deszcz ;)

      Usuń
  2. pięknie :) uwielbiam własnie taki sielski klimat... u nas dzis też szaaaro... a ja ciągle czekam na wyklucie małej wiercipietki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tak właśnie czytając Twój ostatni komentarz zastanawiałam się czy już jesteście w komplecie ;)

      Usuń
  3. Cudnie spędziliście czas!:) Cudne widoki i te chabry! Są wszędzie :) Pal licho tapicerkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ cudowne sielskie zdjęcia,nam niestety pogoda zbytnio nie dopisała, ale i tak miło spędziliśmy dzień...najważniejsze,że razem:)))Ps. Ja z wczorajszego wyjazdu przytargałam ogromny bukiet maków polnych:)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ila, u nas w tym roku maków jakoś mniej....albo to tylko moje, złudne odczucie ;)

      Usuń
  5. Kamilko, ależ czarujesz tymi zdjęciami! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia , szczególnie, dziewczyny wśród chabrów - super muzyczka do ogladania - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie, Ola to dopiero modelsa :) co do rozpaczy męża, ja dziś miałam wykład, muszę posprzątać auto i to na błysk, bo inaczej szlaban. Koło mnie maków od groma, ale wiechcia jeszcze z nich nie robiłam, trzeba będzie coś pomyśleć :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia materiał do ćwiczeń na wyciągnięcie ręki ;)))
      A Olka tak...robi miny przed lusterkiem , ale gdy widzi aparat minę ma nietengą ;)

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/