Prezent na Dzień Matki

by - 07:25:00


 Olcia przygotowuje niespodziankę i nawet moja intuicja niespecjalnie podpowiada mi jaką. Dlatego czekamy na Dzień Matki z jednakowym podekscytowanie ;)

Do 26 maja pozostało jeszcze troszkę czasu, a wiem że niekiedy w głowie pojawia się znak zapytania - co z prezentem? 
Kwiaty są zawsze trafionym upominkiem i wydaje mi się, że patera udekorowana w ten sposób,
 jest świetną alternatywą dla np. tradycyjnych koszów.
Taka forma dekoracji nie stanowi większego problemu, a gdyby ktoś chciał wykręcić się brakiem półproduktów to teraz nie ma wymówek...kwitnie wokół dosłownie wszystko;)
U mnie w roli głównej  krzewuszka, ale zaraz pojawią się piwonie, zakwitną różę...
możliwości jest wiele i okazji do zaserwowania takiej dekoracji na stół również ...letnie przyjęcie w ogrodzie, ślub, komunia (tu raczej postawiałabym na białe odmiany)




 Gdyby ktoś z Was szukał odpowiedniego naczynia polecam Klub Zakupowy Westwing
i aktualną kampanię Desing deserową porą
Do wyboru, do koloru ;)

I na koniec korzystając z okazji ...już teraz chciałam złożyć wszystkim Mamą serdeczne życzenia.
Moje Drogie !
Żeby nasza praca w domu i poza nim była doceniana i przede wszystkim żeby dawała nam dużo satysfakcji.
Żebyście były szczęśliwymi kobietami...
wokół których zagęszcza się rodzina...
dzieci ...psy i koty

Wszystkie Najlepszego z okazji Dania Matki!

You May Also Like

14 komentarze

  1. Pięknie udekorowana patera, a powiedz mi czy na taką paterę leje się wodę lub daje gąbkę florystyczną z wodą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kompozycja wykonana w gąbce do kwiatów żywych. z pewnością ułatwi to przetransportowanie całości np.;)
      ...ale wydaje mi się,że jeśli ,,piętra patery,, sa odpowiednio głębokie z powodzeniem można obejść się bez dodatkowego materiału technicznego;)

      Usuń
  2. Dekoracja piękna, wiosenna:)) Z racji tego, że też jestem mamą, czuję się wyróżniona życzeniami, więc dziękuję bardzo i Tobie jako mamie też składam szczere i słoneczne życzenia z okazji Dnia Mamy!!! Pozdrawiam Kasia:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała niespodzianka i dekoracja - dziękuję za piękne życzenia i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powtórzę się...dekoracja bardzo prosta w wykonaniu ...może Kogoś zainspiruję ?;)

      Usuń
  4. Super pomysł i inspiracja- zanotuję sobie :)
    I obrusik mi się baaardzo podoba - zdradza romantyczną duszę i rękę Pani Domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jesteśmy na etapie ,że ,,coś,, może wisieć ze stołu...jeszcze ;)
      Obrus wpasowała się w cała stylizację, ale mama go już bardzo długo ;)))
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Dear Kamila,
    what a lovely decoration!!! So full of all the nature's beauty! Great pictures too!
    All the best to you!
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  6. No mam natchnienie z tą paterą teraz :) I życzenia takie fajne... O tym zagęszczaniu się... Żeby jak magnes być :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy pomysł, tylko patery u mnie brak ;) Ale jest kolejne za aby ja kupić ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś bardzo twórcza florystyka Kamila! A kącik w jadalni juz taki letni... Buziaczki dla dzieciaczków w dniu ich święta!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/