10 lat, a upodobania kolorystyczne te same ;)

by - 13:16:00


 Coraz częściej słyszę ,,mama,,  wypowiadane na dwa głosy.
I niespecjalnie przeszkadza mi to donośne wołanie, nawet wtedy gdy jedną ręką mieszam zupę w garku ,a drugą nastawiam pralkę.
Na nowo zaczynam zwiedzać place zabaw , pokazuję palcem małe kaczuszki i śpiewam pod nosem zapamiętany , przedszkolny repertuar.
Taka powtórka z rozrywki ;)

...9 lat temu ;)


 rodzeństwo -podobne ?


 Dziś przy okazji segregacji ubranek , doszłam do wniosku ,że upodobania kolorystyczne mam niezmienne ;)
Przynajmniej nie ma problemu z łączeniem, parowaniem.
Kupione, wyszperane , ofiarowane ...


O ile Wojtek w temacie ubraniowym nie ma prawa głosu
 (chyba ,że zakładam mu rajtuzy-tego nie można opisać , to trzeba zobaczyć)...




...o tyle starsze dziecko nadrabia za dwójkę.
Oszczędzę Wam widoku neonowych akcentów Oli,
 dzięki nim mogę być pewna że namierzę ją nawet z samolotu ;) 
Dobrej Nocy!

You May Also Like

18 komentarze

  1. Widać, że rodzeństwo:) A krew też błękitna;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cóż za uroczy młody człowiek :) to niebywałe, ile szczęścia i siły można czerpać z bycia matką (zwłaszcza x2 :)
    dużo zdrówka Wam życzę!
    B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Paradoksalnie dzieci zawsze dodają mi siły!

      Usuń
  3. Chciałabym zobaczyć te neony ;) naprawdę jesteś tradycjonalistką co do koloru, zaczęłaś i kończysz na tym kolorku :) Ola robi bunt ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotomodelka niespecjalnie chętna do współpracy;)
      A co do buntu....to cytuje,,przecież mogę mieć własne zdanie i gust,, ...który staram się uszanować
      Powtarzam sobie jak mantrę ,ze dzieci nie wychowujemy dla siebie...wiec niech idzie w świat z neonowa torebką ;)))

      Usuń
  4. Twoj syn nie jest odosobniony w niecheci do rajtek , moj maz jak byl maly to kopal ile wlezie ale mama i tak sobie poradzila .Sliczny jest .Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwono..zacytuje mojego męża ,,bo chłopaki nie chodzą w rajtuzach,, ;)))

      Usuń
  5. Słodziaczki:) Nasz Karolek w ogóle nie lubi się ubierać,niestety;( Najchętniej leżał by golutki,wtedy jest najbardziej szczęśliwy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Przy takiej pogodzie jak dziś Wojtuś również ;)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Robienie zdjęć maluchowi jest coraz trudniejsze, Wojtek przed obiektywem zachowuje się jak torpeda...tym bardziej dziękujemy ;)

      Usuń
  7. Uwielbiam kolor niebieski,wróciłam do niego po chyba 3 różowych latach,uwielbiam Wojtusia i jego poliki i czekam na sesje panny Oli no tę neonową hi hi hi..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wojtusiowa uroda niestety taka pyzata....i wbrew pozorom to wcale taki łakomczuch nie jest ;)

      Usuń
  8. Buciki mam identyczne :) a spodenki w kotwice również oglądałam i kuszą mnie :) Piękne dzieciaczki i te większe i te mniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. to taka moda Kamilo, moja również chciałaby nosić takie neony.... ile się nagadam to moje....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola ostatnio bardzooo duża uwagę przykłada do ubrań , dodatków ....ale to chyba taki okres ...szalony...neonowy również ...chociaż czasem zaskoczy mnie jakąś stonowana stylizacją ;)))
      Już się boje co to będzie za kilka lat ;)

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/