Wiosenne nieZBĘDNE zakupy

by - 01:12:00


Dzisiejsza noc była spokojna. Mój prywatny budzik krzyczał o siódmej rano...nie tak jak ostatnio o trzeciej , albo czwartej. Dla mnie to graniczne godziny, pomimo zmęczenie wstaję i potem nie ma już mowy o spaniu. Dlatego niech Was nie dziwią posty zamieszczane w godzinach, gdy statystyczny Kowalski jeszcze chrapie ;)



Nadeszła wiekopomna chwila ! Olka doczekała się nowej lampy do pokoju.
Wstyd się przyznać ile lat miała poprzedniczka i kiedy ostatnio przeglądałam świąteczne zdjęcia powiedziałam sobie ,że to będzie zakupowy priorytet.
Trudno jednak trafić w gust (już prawie) nastolatki i padło na klatkę.
Trochę obawiałam się efektu końcowego, czy w pokoju będzie wystarczająco jasno i muszę Wam napisać że światło , cienie ptaszków miło mnie zaskoczyły.
Po zmroku jest baaardzo klimatycznie ;)


 Wracając jednak do mojej konsekwencji...żadnych wielkanocnych dekoracji miałam nie kupować... no ale jak tu było nie wziąźć gąski i baranka , kiedy w domu czkał już na nie kurczak ;)


 Żaden to Villeroy&bosh nie jest.
Jednak do porcelanowego drobiu mamy sentyment. Ola zawsze w okolicach Wielkanocy dopytywała o swojego ,,ćipciaczka,, Hodowała dla niego rzeżuchę, by miał swój wybieg i obowiązkowo kurczak musiał zmieścić się w koszyku ,obok święconki.
Tak więc teraz będzie miał towarzystwo.


Na zakończenie wyniki wiankowego  konkursu.
Bardzo Wam dziękuję za tak liczny udział, szczerze zaskoczyła mnie liczba komentarzy.
Jeśli macie ochotę na kolejną zabawę, chętnie poczytam o preferencjach kolorystycznych. 
Śmiało możecie napisać jakie macie życzenia...postaram sie by kolejny wianek trafił w Wasze gusta.

A  tymczasem maszyna losująca imieniem Ola , wybrała numerek 14
 Pastelowe rękodzielo wędruje do 
Agnieszki z Mierzei Wiślanej
Bardzo proszę Zwyciężczynie o kontakt i adres.


Pozdrawiam serdecznie

p.s. Lampę znalazłam na Westwing

You May Also Like

24 komentarze

  1. Śliczne zakupy ale ja od kąd posługuję się szydełkiem nie robię świątecznych zakupów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, mogę pozazdrościć umiejetności...chciałabym szydełkować , ale brakuje mi nauczyciela;)

      Usuń
  2. lampa prezentuje się wspaniale,córka ma dobry gust :)
    gratuluje Agnieszce wygranej :)
    a kolory?u mnie ostatnio zdecydowanie króluje szarość ale i troszkę żółci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakodowałam szarości....żółcie...;)

      Usuń
  3. cudna lampa! chętnie zobaczyłabym jak wygląda świecąc po zmroku :)
    gratulacje dla Agi :)
    Pozdrawiam, Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję ,że przy sprzyjających okolicznościach pokażę ;)

      Usuń
  4. Przestałam chodzić po sklepach, żeby oprzeć się pokusie :)
    Gratuluję Agnieszce i dziękuję za zabawę.
    Zawsze możesz wpaść na kawę i kursik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Olu, dziękuję Ci serdecznie ...ale ja wyjątkowy ,,tłuczek,, jestem jeśli chodzi o dzierganie ;)))

      Usuń
  5. Ładny blog, bardzo eleganckie komplementy! ☺ zobaczenia wkrótce i dobry dzień! http://coccinellecreative.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne figurki.
    Gratuluję Agnieszce!
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  7. witam :)
    Jak się ciesze :) trzy razy czytałam, czy to ja :)
    Dziękuję Oli za wylosowanie mnie :)
    już pisze maila :)

    pozdrawiam i zyczę miłego dnia :)
    Agnieszka


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, w takim razie zaraz sprawdzę skrzynkę
      Gratuluje i pozdrawiam

      Usuń
  8. lampa urocza :)
    mój budzik jeszcze w brzuszku ale już daje znaki o 4 nad ranem :) kopniaki i przeciąganie sie na rózne strony :) rety rety co to będzie :)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie...będzie dobrze ...Wojtuś zaczął cale noce przesypiać po 3 miesiącach (taki model nam się trafił). Ostatnio tylko wybudzał go uporczywy katar ;(

      Usuń
  9. Super zakupy :) Gratuluję ich a zwyciężczyni - nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lampa cudna, szkoda, że nie widać jakie rzuca cienie. Gratulacje dla zwyciężczyni konkursu. Wianek jest wręcz wymarzony, więc jeśli pytasz o kolory to dokładnie takie, jak te. No i jeszcze niebieskości wszelkie :) Życzę ci dobrej i przespanej nocy. No i zdrowia dla maluszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pastele ...niebieskości...ok...będę miała na uwadze ;)

      Usuń
  11. Gratuluję zwyciężczyni:) http://decoupajage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie i ładnie tu u Ciebie, zaglądam już od jakiegoś czasu ale na candy chyba się spóźniłam:( Zostanę na pewno na dłużej, zapraszam do siebie może Ci się spodoba. Pozdrawiam Kasia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu to nie ostatni wiankowy konkurs na blogu. Pozdrawiam cieplo

      Usuń
  13. Lampa jest śliczna:) Bardzo dziękuję za zabawę i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ta lampa. Zupełnie jakby robiona z myślą o pokoju Oli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, w pokoju Oli szykują się małe zmiany...bliżej lata ;)
      Myślę ,ze wtedy będzie jeszcze ładniej ;)))

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/