Wielkanoc

by - 12:13:00


Niech nikogo nie zwiodą pozory ,że moja rodzina już po uroczystym śniadaniu.
Zazwyczaj dzień wcześniej nakrywam stół, całość przykrywam czystym prześcieradłem ,
 później (przed przybyciem gości) robię trik -,,stoliczku nakryj się,, i nie muszę w pośpiechu latać z zastawą.
A co najważniejsze, zyskuję cenne minuty na poranną charakteryzacje ;)




 Bardzo dziękuje za wszystkie życzenia, które do mnie napływają różnymi źródłami...
...czasem piszecie o własnych rodzinach...
... i dlatego bądźcie radośni i szczęśliwi
... docencie to co tak bliskie...
...tylko tyle i aż tyle...
 Alleluja !



p.s. A na osłodę (Tym którzy z różnych względów nie dotrą do nas na wielkanocny poczęstunek)
zdjęcie ,, Pomocnika,,
Dzięki Wojtusiowi uświadomiłam sobie ,że podzielność uwagi mam całkiem niezłą ;)

Miłego Świętowania 



You May Also Like

18 komentarze

  1. Pięknie :)
    Wesołych Świąt Kochani dla całej czwóreczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesolych Swiat dla Ciebie i calej Twojej rodziny:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołego i radosnego Alleluja !!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknych, Radosnych i Cieplutkich Świąt,
    pozdrawiam gorąco,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt i radosnych dla małej pociechy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie, domowo i elegancko, Kamilko radosnych Świąt Tobie i Twojej rodzince życzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Radosnych, zdrowych i wesołych świąt. Ja też stół nakrywam wcześniej :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, tradycyjnie, Wesołego Alleluja!
    marta

    OdpowiedzUsuń
  9. pieknie!!!
    Wszystkiego dobrego w te Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Radosnych i Spelnionych Swiat !!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pogodnych , zdrowych , spokojnych Świąt Wielkanocnych życzę !
    Świąteczne uściski przesyłam .

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkiego dobrego z okazji Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje posty wraz ze zdjęciami i muzyką w tle działają kojąco na moje zmysły - lubię sobie tu przycupnąć z kubkiem kawy. Cudowny nastrój tworzysz- spokoju, nastroju... A ten aptekarski porządek przyprawia mnie niezmiennie o kompleksy ;)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gizo, rozbawiałaś mnie tym komentarzem....owszem starsze dziecko czasem mówi, że mam na drugie sanepid (zwłaszcza gdy domagam się wytarcia kurzu w pokoju) ale nie jestem perfekcyjna panią domu ;)
      A o aptekarskim porządku mogę pomarzyć , zwłaszcza teraz gdy mam tak mało przestrzeni.

      Usuń
  14. Jajka gotowane w lupinkach cebuli :) A Wojtus urode ma iście anielska, bo w pierwszej chwili myslalam ze to dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/