W tym roku zajączek przyjdzie wcześniej

by - 01:28:00


 Moi Drodzy!
Jestem tu już z Wami kilka lat (stali czytelnicy wiedzą ,że Home Fragrance to kontynuacja poprzedniej strony) i mogę śmiało napisać ,że staliście się częścią mojego życia.
Oprócz pisania postów , staram się Was systematycznie odwiedzać (przynajmniej raz w tygodniu zaglądam na ulubione blogi, czasem wpadam z rewizytom do Komentatorów).
Wybaczcie ,że nie zawsze zostawiam po sobie ślad, ale wyznaczyłam sobie graniczną godzinę przed monitorem i staram sie jej nie przekraczać ;)
Ponadto dochodzą codzienne sprawy, dzieci , zawodowe zobowiązania, maile...
Wiem ,ze nie mam obowiązku nikomu się tłumaczyć , ale pisząc to mam nadzieję ,że zrozumiecie ...



 Przed świętami Bożego Narodzenia obiecałam ,że zorganizuje kolejne, wiankowe candy.
Zastanawiałam się w jakich kolorach i padło na pastele...
... wiem że lubicie ...lubicie?

Zapraszam więc do zabawy
Losowanie 10 kwietnia

Jeśli ktokolwiek rozgości się tu na dłużej , będzie mi bardzo miło ;)



A ja tymczasem dopijam kawę i zmykam malować donice ;)

You May Also Like

81 komentarze

  1. Witam serdecznie,
    Od dłuższego czasu czytam, oglądam, wzruszam się Twoim blogiem.
    Pozdrawiam serdecznie
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. Wianuszków nigdy za dużo;) a po ten ustawiam się w imieniu mamy, bo to są jej ulubione kolorki;) nie będzie jej na święta i nie stroi domku i byłaby to miła niespodzianka po powrocie ;) Miłego malowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy mozna juz oficjalne zglosic sie do Candy? Jesli tak to jestesmy chetne :) Umiescimy tez chetnie baner na naszym blogu.
    (A nasz wianek to przy tym brzydki niesamowicie ;)
    http://fabrykapomponika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja , i ja też ustawiam się w kolejce po wianuszek:) może tym razem dopisze mi szczęście? buziaki , pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wianek jest wspaniały :) piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się na cudowne rozdanie i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wielką przyjemnością stanę w kolejce:) Idealnie wpiszę się stylistycznie w pokój mojej Olki:)

    patti3@o2.pl

    Patti

    OdpowiedzUsuń
  8. Podczytuję od niedawna i bardzo tu lubię zaglądać:) A wianek cudny!!! Chętnie przygarnę andziaszp@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam Cię za konsekwencję - wyznaczoną godzinę przed monitorem. Gospodarowania czasem też trzeba się nauczyć. Nie mam jeszcze ograniczenia na czas spędzony w sieci (swoistym ograniczeniem jest limit bajtów przy internecie "przenośnym"), ale zlikwidowaliśmy TV, przeszło rok temu.
    Wianek śliczny! cukierkowy! Kusi mnie bardzo, ale podziękuję za słodycze.
    Pozdrawiam serdecznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bestyjeczko, bez dobrej organizacji to ja bym zginęła jak przysłowiowa,,Andzia w ogródku,, ;)

      Usuń
  10. Ale cudeńko... Ustawiam się w ogonku :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie ustawię się w kolejce po to cudeńko :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Wierna czytelniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po piękny wianuszek :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wianek na Wielkanoc bardzo by mi się przydał, bo w tym roku cały wolny czas poświęcam na ogród , Coś gotowego- niezbędne!!!!
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do zabawy i siebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny i oczywiście zapisuję się w kolejce :) Udostępniam info na fb :)
    pozdrawiam serdecznie
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny pastelowy wianuszek,poczekam w kolejce na swoje szczęście

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaaaaaaaaa! Proszę zdyskwalifikować konkurencję. Ja! Ja! Mnie wybierz! Ja!

    OdpowiedzUsuń
  17. Za każdym razem kiedy TU zaglądam buzia sama się cieszy;) Piękny blog i bardzo mądre wpisy, które aż przyjemnie się czyta ;)
    Wianek oczywiście cudowny, jak podejrzewam wszystko w Twoich rękach ;)

    Przy okazji zapraszam na mojego bloga i skromny konkurs z "udziałem"mojej biżuterii ;)

    http://aledro-kolczyki.blogspot.com/2014/04/konkurs.html

    Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. wianki to coś, co kocham od lat, a ten jest cudny - kolory są piękne! Gdyby jakimś cudem trafiło na mnie - byłabym w siódmym niebie! pozdrawiam ciepło Bogda
    bogda2901@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. PIĘKNY :) bardzo gratuluję rocznicy to taki miły czas! W zabawie chętnie wezmę udział. Pozdrawiam, Ania.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się na candy - wianek nieziemski. Ila z Mazowsza

    OdpowiedzUsuń
  21. Staję w kolejce do candy - wianek nieziemski. Ila z Mazowsza

    OdpowiedzUsuń
  22. Wianuszek jest cudny! Jakby się udało wygrać, to może nie musiałabym robić swojego ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten wianek jest boski i to w dodatku w moich ukochanych pastelach, super było by go mieć więc zapisuję się na candy.
    Nie mam za bardzo szczęścia w losowaniach więc zdradź proszę gdzie można nabyć te jajuszka ażurowe to może udami się je zakupić. Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ażurowe jajka do kupienia w sieci PEPCO, groszkowe-w hurtowni ;)

      Usuń
  24. W maturalnej klasie nie ma czasu na takie cuda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha, ha, ha ;) Olcia trzymam za ciebie kciuki !!!

      Usuń
  25. Chyba kiedyś u Ciebie byłam - dawno, dawno. Masz przecudnie pastelowy banderek! Wianek w tych samych kolorach, więc koniecznie biorę udział w zabawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest prześliczny, taki wiosenny i akurat w takich kolorkach w jakich wymyśliłam sobie właśnie te Święta!
    Dopisuję się do zabawy. Obserwuję od dłuższego czasu, choć nie komentuję.Mail nina-c@wp.pl Swojego bloga nie posiadam.
    Pozdrawiam,
    Nina

    OdpowiedzUsuń
  27. Rany, jest cudny, obłędnie cudny!
    Wiem, że go nie wylosuję, bo oczyma wyobraźni widzę tłum chętnych, zachwyconych kobietek, ale wręcz grzechem byłoby nie ustawienie się w kolejce ;) Szczerze powiedziwszy już dawno tak nie zachwyciłam się na widok wianka...
    Pozdrawiam...
    Wierna, choć nie zawsze komentująca :)

    OdpowiedzUsuń
  28. No oczywiście, że lubimy! Oj jakie śliczne candy, idealne na prezent dla bliskiej osoby :) życzę sobie szczęścia w losowaniu :))))

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne kolory wianka, u Ciebie zawsze tak pastelowo i świeżo. Bardzo lubię zaglądać do ciebie i wsłuchiwać się w Twoją play listę ;) więc I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Oczywiście staję cierpliwie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolorki idealnie moje dlatego nie mogę przegapic takiej okazji i z wielką przyjemnością staje w kolejce po to cudo. Kamilko dziękuję za te lata, czas i dzielenie się codziennością. Pozdrawiam serdecznie!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  32. PRZECUDNEJ URODY;)
    stała podczytywaczka

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też zgłaszam się do zabawy. Bardzo podoba mi się ten wianuszek. Może to ja będę miała szczęście. Pozdrawiam. Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny wianek:)
    Czytam regularnie i obserwuję od dawna, gratuluję pięknego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie staję w kolejce - wianeczek jest cudny - idealny do moim nowych drzwi :))))) Będzie się pięknie prezentował
    Pozdrawiam,
    Agata
    bogo82@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Suuuper wianuszek. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce do zabawy.
    Pozdrawiam wiosennie.
    Dorota
    jakubaszek@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Wianek cudny, staję w kolejce, może się uda... Podczytuję chętnie i podziwiam florystyczne cuda. Nieśmiało zapraszam do siebie, gdyby w ramach godziny przed ekranem znalazło się miejsce i dla mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kto nie próbuje, ten nie ma :) Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ojej i ja chętnie :), wianuszek prześliczny, w święta świętujemy rodzinnie pierwsze urodziny mojego młodszego synka i taki wianek pięknie by przyozdobił nasze skromne progi :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudnie Tu Imienniczko ma ;) Oczywiście staję w kolejce... I ta muzyka ;)

    Pozdrawiam, Kamila

    OdpowiedzUsuń
  41. Masz wielki talent - wianek jest przepiękny. Byłabym zachwycona takim prezentem na święta, ustawiam się więc w kolejce. Baner na blogu http://wolniej.blogspot.com/. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiękny wianuszek, moje oczy aż sie do niego uśmiechnęły :)
    Przypadkiem tu trafiłam ale pewnie pozostanę na dłużej.
    Muzyka bardzo nastrojowa :)
    Pozdrawiam.
    Jo

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękny wianek. Też zamierzam zrobić coś podobnego .Piszę " coś podobnego " bo na pewno nie będzie tak piękny jak Twój :-). Zapisuję się do kolejki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  44. I ja bardzo chętnie staję w tej długiej kolejce.
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękny wianek - taki energetyczny, radosny ,... i moje ukochane magnolie w nim są :)))
    Bardzo mi się "widzi" to cudo - staję więc w ogonku i na szczęście liczę.
    Pozdrawiam wiosennie - Małgośka

    OdpowiedzUsuń
  46. Twój blog to był jeden z pierwszych blogów , na które trafiłam i myślę ,że po części stałaś się inspiracją do tego bym ja też zaczęła prowadzić swoją stronkę.... a wianek piękny i bardzo by pasował do mojego świata ;) Także życzę sobie powodzenia ;) Pozdrawiam cieplutko i lecę pucować okna.....a banerek zabieram do siebie , tzn do Świata Oli ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zauroczona. Jestem całkowicie.:-) zgłaszam się w kolejce . i idę sadzić truskawki. A potem dalsze oględziny bloga. Dobrego nigdy za wiele.:-)

    OdpowiedzUsuń
  48. PRZEPIĘKNY!
    Oczywiście i ja się ustawiam :)
    Pozdrawiam słonecznie
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się i marzę o tym, aby los mi sprzyjał ;>
    Obserwuję Twojego bloga jako: Andżelika S.
    Baner znajduje się na: http://joyintesting.blogspot.com/
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;>

    OdpowiedzUsuń
  50. I ja staję w kolejce po wianek ;)))). Jest wspaniały i w moich ulubionych pastelach. Zapraszam na www.deccoria.pl do mojego domku. Pozdrawiam serdecznie :)
    Ola (mama Mikołajka i 8-miesięcznej Hani)
    P.S. I mam brata Wojtka ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Chętnie bym przytuliła wianek do siebie:) Wierna czytelniczka Natalia:)

    OdpowiedzUsuń
  52. uwielbiam wianki, a ten jest mistrzostwo świata! jest boski! nie mogę się na niego napatrzeć!
    zapisuję się więc do tego konkursu i zaciśniętymi kciukami będę czekała na ogłoszenie wyników
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Z przyjemnością ustawiam się po to cudo.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  54. Może mi się poszczęści. Ustawiam się w kolejce.
    marzena-wl@wp.pl
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  55. Wianek prześlicznie wiosenny! Pozdrawiam. agataq6@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Uwielbiam przeglądać Twojego bloga z ta muzyka w tle. wianuszek piekny. Pozdrawiam agataq6@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Wianek jest prześliczny, gdybym tylko mogła go posiadać... Marzenia czasem się spełniają a innym razem trzeba im pomagać. Dlatego z wielką przyjemnością zapisuję się.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. i ja się zgłaszam do zabawy i chętnie Cię poobserwuje :)

    http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Och lubimy, lubimy :) Piękny wianuszek!:) Marzenie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Przepiękny wianek. Zgłaszam się do zabawy http://decoupajage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Ustawiam się w kolejce, wianek jest przepiękny, w moich najulubieńszych kolorach, cudo.
    :)))
    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  62. Witam
    Śliczny -:) gratuluję rocznicy ! Oglądam Twój blog jakiś czas i bardzo mi sie podoba. Chętnie dołączę do zabawy :-)
    Pozdrawiam cieplutko
    pamega@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. i ja bardzo chetnie dopisuje sie do zabawy:)))

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja staje w kolejce po takie cudo!!! Udekorować takim wiankiem drzwi byłoby cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  65. O ;) rzutem na taśmę :) piękny ten wianuszek! Jeśli napiszę więcej komentarzy, moje szanse wzrosną? Hahaha :)


    P.S. Trzy lata PMS??? ;D toż to związki by się posypały :)

    OdpowiedzUsuń
  66. wianuszek jest cudny więc chętnie wyciągam rączki :)
    ...i z przyjemnością zostanę z Tobą na dłużej, bo bliskie mojemu sercu są domy przepełnione śmiechem dzieci i pasją. :)
    Pozdrawiam, Basia

    OdpowiedzUsuń
  67. Ufff, zdążyłam :) Jak to mówią " a nóż , widelec " ;)
    Macham i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Czy Pani jest ostatnia??to ja za Panią :):)
    Witam, wianuszek piękny..subtelny...bardzo chętnie przytulę go do siebie!
    A wracając do bloga...podziwiam za bardzo dobrą organizację życia...
    2 dzieci,praca,dom i jeszcze blog jest co robić..a tutaj zawsze piękne zdjęcia i komentarz..
    Tak proszę trzymać dalej.
    Cieplutko pozdrawiam, Ania ( domaajm@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  69. I ja dopisuję się do kolejki. Wianuszek piękny. Pozdrawiam kasia.przystal@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Podczytuję od dłuższego czasu, więc tym chętniej ustawię się w kolejce po to pastelowe cudeńko!
    Pozdrawiam
    asia

    OdpowiedzUsuń
  71. Piękny wianek!! Staję wiec w kolejce po niego i ja:)
    Banerek u mnie : http://anett-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie i gartuluje rocznicy :):):)

    OdpowiedzUsuń
  72. Piękny wianek, mam nadzieję, że to mi szczęście dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  73. To ja też się chętnie dopiszę. Banerek na moim blogu: http://pani-kredka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. O tak lubimy i nawet się załapałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. W ostatniej chili i ja dołączę do kolejeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Zdążyłam jeszcze? Piękny wianuszek więc chętnie się zapisuję na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  77. I jeszcze ja może się załapię bo piękny ten wianuszek. Zapraszam do mnie. Pozdrawiam Kasia:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/