Urodziny

by - 01:07:00


W sobotę pogoda wstrzeliła się w aktualne okoliczności.
Było słonecznie i radośnie!
W końcu ,,10,, dmucha się tylko raz w życiu ;)


Pamiętacie jak wspominałam o torcie Oli i projekcie który dostałam?
Wybrnęłam...ale nie było łatwo.
Ciasto miało określone kolory i smaki (o zgrozo!).
Dziecko zaserwowało mi taką kombinacje ,że miałam moment kapitulacji ;)



 Jako radę dla wszystkich mam, które będą organizować podobne przyjęcie dla dziewczynek.
Polecam przewietrzyć szafę i wyciągnąć z niej wszystkie obciachowe kreacje.
Do tego akcesoria, okulary, bransoletki , czerwona szminka
 (o nie, tego raczej nie szykujcie-no chyba że ktoś lubi firanki, z odbitym motywem ust )
 i gwarantuje Wam godzinny pokaz mody ;)

A tak było zanim jeszcze przez mieszkanie przeleciał huragan ;)))


You May Also Like

40 komentarze

  1. Wszystko przede mną, za 2 tygodnie ja będę miała huragan w domu, też 10 latków :-)) Ciasto będzie ...zielone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A propos zielonego ...u kogoś na blogu mignęła mi nazwa ciasta ,,zielony mech,,...obawiam się jednak ,że po ostatnich moich eksperymentach rodzina życzyłaby sobie tradycyjnych deserów na Wielkanoc ;)
      POWODZENIA!

      Usuń
  2. ale super tort:):):)pomysl z szafa bezcenny, pewnie kiedys wykorzystam,jak moja coreczka dorosnie:)czyli z a8 lat:):):)hahaahaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak napisałaś -" W końcu ,,10,, dmucha się tylko raz w życiu ;) I takie urodziny pamięta się do końca życia :) 100 lat dla Oli :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olka po każdej imprezie, wieczorem podsumowuje że to były najfajniejsze urodziny...i mam nadziej że tak już będzie zawsze ;)

      Usuń
  4. jejku jak słodko i cudownie! Ja myślę o tęczowym torcie, ale kto wie co mi jeszcze z tej głowie wykiełkuje :) 10 lat - jakie to dla odległe :) Pozdrawiam i najlepsze życzenia dla ślicznej 10-latki!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Oooo...zielone runo ...mech ...jakoś tak to szło- dziękuję ;)

      Usuń
  6. jej jak slicznie! mmm zjadłabym sobie taki torcik z ogromna przyjemnością :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu wyjątkowo nie został ani jeden kawałeczek ;)

      Usuń
  7. jej, jakie piękne rzeczy, torcik wygląda obłędnie :), no i te balony w kropki...miód - przechodziłam takie bale dziewczyńskie po kilka razy :))), serdeczności dla Jubilatki Oli a dla Ciebie uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko przed następną imprezą uderzę do Ciebie, po cenne rady organizacyjne , jak mi pomysłów już całkiem zabraknie ;)

      Usuń
  8. No prześliczny tort Ci wyszedł ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Grunt to dobry pomysł i organizacja, a torcik wygląda apetycznie! Wszystkiego NAJ dla Jubilatki!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja mam stracha wyjątkowego bo czeka mnie w domu organizacja Komunii i urodzin, mam nadzieję,że szybko i gładko przez to przebrnę:). Zdrówka dla Olci i buziaki dla Wojtusia:))
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no tak, Filip w tym roku do Pierwszej Komunii przystępuje...Ilona dasz rade , z pewnością znajdą się jakieś życzliwe osóbki do pomocy. To jedna z najpiękniejszych uroczystości rodzinnych

      Usuń
  11. Sto lat dla panienki! :) piękny torcik! :)
    I udanych przygotowań do Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego dla Oli!
    Smakolyki w takich szklanych naczyniach wygladaja niezwykle elegancko :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneto, szkła wszelakiego u mnie pod dostatkiem ...nawet nie wiesz jak muszę się pilnować na zakupach...zawsze coś ,,wpadnie w oko,,...tylko przestrzeni do upchnięcia brak ;)

      Usuń
  13. Jakbym miała 10 lat byłabym zachwycona takim przyjęciem. Zazdroszczę córci, bo na pewno doceniła starania mamy! Wszystko wygląda cudnie, a torcik pomimo, ze nie lubię tortów z chęcią bym zjadła:) Na prawdę podziwiam za zapał w organizowaniu i zaangażowanie. Lubię gdy ktoś przywiązuje dużą wagę do wystroju i estetyki, gdyż sama zwracam na to uwagę. .Jakbyś miała czas to byłoby mi miło, gdybyś zajrzała do mnie i oceniła moje rysunki Pozdrawiam!

    floweryelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuzanna ...mam podobnie ...lubię gdy jest ładnie ;)
      Z wielką przyjemnością zajrzę na Twój blog

      Usuń
  14. Śliczny tort! Jaki jest w środku? Muszę się na Wielkanoc zaopatrzyć w barwniki, żeby robić kolorowe ciasta. Zielone własnie, albo jakieś smerfne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tort to kombinacja. Na zewnątrz miał być jasny- krem budyniowo-maślany. W środku krem migdałowy, na przemian z kajmakowym i orzechami...smaczny , ale mega słodki !

      Usuń
  15. Wszystko ślicznie i apetycznie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyszedł torcik Kamilko i zapewne był pyszny :) stół pełen słodyczy, aż ślinka leci :)

    Ja też lubiłam przebieranki i pokazy mody jako mała dziewczynka i zawsze sobie na takich imprezkach tak właśnie organizowałyśmy czas z siostrami :)
    Uściski dla solenizantki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elle, Ty myślisz że ja byłam gorsza. ;)
      Moi rodzice nagrywali te nasze przebieranki i do tej pory oglądam kasety z uśmiechem i jeszcze większym zażenowaniem ;)))

      Usuń
  17. Cześć Imienniczko :-) Ale zrobiłaś perfect przyjęcie !! Córka chyba pękała z dumy? Super, bardzo mi się podoba ! Hihi a piosenkę z bloga to nucę już tydzień, tak mi wpadła w ucho... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie perfekcyjne to ono wcale nie było, ale dziękuję za uznanie.
      Ciesze się że muzyka podoba się nie tylko mnie ;)

      Usuń
  18. Super, jak podobał się Candy Bar, sprawdził się ten pomysł? A jakie smaki miał tort?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,Candy Bar,,to troszkę za duże słowa...ale pierwsze wrażenie było ...potem kiedy dziewczynki testowały moje kosmetyki, zapomniały o słodyczach .
      O torcie pisałam wyżej ...kombinacja a'la snickers ;)

      Usuń
  19. Ach te słodkości, wyglądają rewelacyjnie, a tort śliczny i na pewno był pyszny:)) Ja za trzy tygodnie będę miała wyzwanie dla sześciolatka, jeszcze synek nie zdecydował się jaki ma być tort, co raz zmienia koncepcję:)) Pozdrawiam Kasia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o zmianie koncepcji to ja mogę tez co nieco napisać.
      Olinkowe szóste urodziny były ,,księżniczkowe,, ale tort musiał i tak być z psem ;)

      Usuń
  20. Wszystkiego najlepszego dla Oli. A ten tort to jakie wytyczne miał - strasznie mnie to ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuchaj ...to ja cały pokolorowany rysunek dostałam.
      Najgorsze że z wierzchu miał być subtelny , a w środku kombinacja orzechowo-kajmakowa !
      A ja nie cukiernik przecież ;)
      To naprawdę było wyzwanie...obawiałam się efektu końcowego;)

      Usuń
  21. Ach to musiały być przepiękne urodziny, a tort mmmmmm ale narobiłaś mi smaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Najserdeczniejsze życzenia urodzinowe dla Oleńki. Spóźnione, ale szczere. MOc uśmiechów i radości na każdy dzień!!!
    Tort przepiękny. Sama byłabym takim zachwycona.
    Pozdrawiam Was serdecznie!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego dla Oli :) Tort marzenie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/