Wańka-wstańka ;)

by - 23:30:00


Od kilku dni mam nowe przezwisko ,,Wańka-wstańka,


 Najwyraźniej rodzinę śmieszy to ,że siedzę jak pijany zając... uwierzcie i tak ogromnie się staram ;)


Wole zabawę w okopy, niż taką stagnacje na ,,czterech literach,,
Najpierw czołgając się cyklinuję podłogi, a jak się uda to chowam się do schronu (pod łóżeczko , albo stół).
Ola wtedy zniża się do parteru wołając ,,a kuku !,, i rechoczemy oboje ;)


Mamusia twierdzi,że niedługo zacznę raczkować,
 a wtedy jak mawiał pewien wilk z bajki
"Ну, погоди!" ;)


Wojtuś ;)

You May Also Like

13 komentarze

  1. Będzie z niego przystojniacha. Podziwiałam też klimatyczne zdjęcia Oli - podlotka. Rośnie dziewczyna i coraz ładniejsza! Widać to rodzinne! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna froterka do podłóg ;) Żarcik oczywiście - jak to mama do mamy. Moja bratanica będąc ostatnio z wizytą wszystkie kąty mi poczyściła w akcji raczkowanie :D Oczy dookoła głowy już wyhodowałaś, bo zaraz się zacznie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój synek też miał identyczną zabawkę, ach jak ten czas leci już w maju "stuknie" mu 5 lat. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. P.S. H. szuka partnera do zabaw ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy do ,,trójkąta,, -Ola będzie animatorem ;)

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/