Zupa serowa z warzywami

by - 01:47:00


Zanim oficjalnie przywitam na blogu wiosnę (już jest! spotkałam ją podczas wczorajszego spaceru),
chciałabym podzielić się z Wami przepisem na zupę.
Kremowa ,energetyczna i baaardzo smaczną ;)
Zimą biła u nas rekordy popularności.

ZUPA SEROWA Z WARZYWAMI

Składniki
1 łyżka oleju roślinnego 
1 czerwona cebula pokrojona w drobną kostkę
czerwona papryka pokrojona w drobna kostkę
3 zmiażdżone ząbki czosnku
2 łyżki mąki pszennej
1 duży ziemniak pokrojony w kostkę
70g różyczek brokułów
600 ml mlek
300 ml bulionu warzywnego( używam ,,rossmanowskiego,, w kostkach)
300g kukurydzy z puszki
75g sera żółtego-startego (polecam Tulżycki ale równie dobrze może być Cheddar)
sól pieprz
pietruszka -niekoniecznie zwiędła jak u mnie ;)

W garnku rozgrzewamy olej,
 2-3 minuty obsmażamy na nim  cebulę , paprykę, czosnek oraz ziemniaka.
Mieszamy dosypując mąkę i dalej smażymy około minuty. Dodajemy bulion i mleko, następnie brokuły i kukurydzę. doprowadzamy do wrzenia.
Zmniejszamy ogień i gotujemy całość około 20minut.
Po tym czasie dodajemy starty ser i mieszamy do momentu az się rozpuści.
Doprawiamy solą i pieprzem.
Gotową zupę posypujemy natką pietruszki.

Voila!



p.s.1 Mam pytanie , czy ktoś z Was miał podobny problem z blogerem?
Od jakiegoś czasu zauważyłam ,że przekłamuje dodawane zdjęcia. Wydaje mi się że po wgraniu na stronę nakładany jest jakiś filtr, co w znacznym stopniu zmienia fotografie.

p.s.2 Pozostając w tematach około kulinarnych, zajrzyjcie na stronę Westwing. Gdzie aktualnie odbywa się konkurs, w którym można wygrać robot kuchenny KitchenAid. Wiem ,że to marzenie wielu z Was , dlatego tym bardziej zapraszam Tu ;)

You May Also Like

10 komentarze

  1. :) dziękuję za PS drugi :)
    Jeśli chodzi o PS pierwszy, nie mam kłopotów ze zdjęciami... ale ja mam większość nie swoich :)

    A zupa wygląda bombowo!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A, i jeszcze... bardzo mi się podoba to pierwsze Twoje zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mi miło, kiedy wchodzę na blogi i widzę moje tła :))))
    Zupa serowa - UWIELBIAM, muszę spróbować z Twojego przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również , zwłaszcza że bardzo lubię ,,groszki,, ;)

      Usuń
  4. Wiele dziewczyn już pisało o ps1. Ponoć pomaga trochę inny format zdjęcia (nie jpg). Zupa wygląda zachęcająco i baaardzo kalorycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję za informację ...myślałam ,że to raczej problem ustawień, lub serwera...spróbuje sformatować zdjęcia.

      Usuń
  5. Smakowita i pożywna. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi dobrze, troszkę zmodyfikuję do swoich potrzeb i myślę,że będzie tez ok :), cheddar uwielbiam :)
    uściski!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/