Przy niedzieli

by - 11:32:00


Mam cichą nadzieję ,że wiosna rozgościła się już na dobre.
Moją ciągle rozmarzoną głowę , wybudzają do życia ptasie trele.
(ciekawe czy w tym roku kos zamieszka po sąsiedzku?).

Olka podskubuje pierwszy szczypiorek wyhodowany na parapecie.


Słonce coraz śmielej rozlewa się po kuchni (i niestety przypomina o nieumytym oknie)


 Opróżniamy zamrażalnik, by zrobić  miejsce nowemu i cieszymy się jak dzieci z bazi przyniesionych ze spaceru.


 
Żonkile które nie zdążyły zakwitnąć przed naszym wyjazdem, zostają na straży.
Jestem prawie pewna ,że pod moją nieobecność Grześ nie będzie zawracał sobie głowy podlewaniem ;)
...
Wiosna Panie Sierżancie !


You May Also Like

12 komentarze

  1. Oj rozśpiewały się u Ciebie ptaszki:)) A ja nie mogę znaleźć koło siebie bazi:)
    Śliczne zdjęcia
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kami, dawaj do mnie. DOmkami se zrobisz zazdroske na brudne okno ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to ujęłaś. Oby wiosna zawitała za dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczypior i rzeżucha są wiosennymi gwiazdami w kuchni. Mam nadzieję, że niedługo też znajdę chwilkę, żeby u siebie znaleźć na nie miejsce :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. ale śliczne zdjęcia! oj bazie widzę i też bardzo chcę i poszukuję! :)))
    mam nadzieję, że niebawem trafią w moje ręce :)
    wspaniałego dnia

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia, taka wiosna od razu poprawia humor:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kamila, ale przyjemnie u Ciebie od razu mam wiosenny nastrój, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój M. też jakoś o roślinkach nie pamięta ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wiosenny zastrzyk. Ja najchętniej trwałabym jeszcze w tym niedzielnym błogim lenistwie. Zapraszam ze słodkimi tiulowymi pomponami na http://mysweetdreaminghome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak zdecydowanie wiosna :)
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach ta wiosna. Też przydałby mi sie spacer. :)
    Piekna cukiernica, zakochałam sie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/