Zakupy

by - 22:32:00


 Robiąc zeszłoroczny rekonesans doszłam do wniosku, że większość rzeczy do domu kupiłam w sieci.
Pomijają fakt że dzięki temu oszczędzam czas, to taka forma tranzakcji pozwal mi wyszukać
przedmioty, które sobie wymarzyłam ,czasem wymyśliłam ;)
Mam kilka ulubionych sklepów internetowych, o których pewnie kiedyś wspomnę na blogu,
 jednak ostatnio uwagę przykuł Westwing
Od drobiazgów, po meble ,dywany ,sprzęty codziennego użytku- można znaleźć tam dosłownie wszystko!

Kilka moich propozycji
  
Kuchnia...
Białe filiżanki espresso-idealne






Olinkowy pokój...
Powoli rozglądamy się za zastępczymi meblami 
Imbryczek-motyw wszystko wyjaśnia ;)




 Łazienka
Świece, kilka kobiecych drobiazgów i nawet na 6 metrach można wyczarować wyjątkowy nastrój.


 Salon, sypialnia...
tutaj trudno mi było ograniczyć się do kilku inspiracji 



...i oczywiście ,,groszki,,  dla Wojtusia ;)



You May Also Like

13 komentarze

  1. Wszystko piękne i w takich stonowanych kolorach, które właśnie mi do Cibie pasują.
    Piękne te sekretarzyki - moje marzenie.
    Pozdrawiam i życzę dobrego dnia!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  2. Westwing kusi, to fakt, ale trzeba uważać, bo te same rzeczy można kupić taniej w innych sklepach, a zdarza się też (zwłaszcza przy drogich i dużych zakupach), że Westwing ich nie dostarcza (bo np. nie opłacił cła...)
    Kilka drobiazgów B&W od nich mam i bardzo je sobie chwalę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rzeczy chętnie przygarnęłabym wszystkie ;) są eleganckie i w moich ulubionych kolorach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam westwing:) śliczne rzeczy wynalazłaś! :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Westwingu szukam... inspiracji. Jeśli chodzi o meble, to trzeba uważać. Moja mama wypatrzyła sobie śliczną komódkę. Na zdjęciu wyglądała ekstra. Kiedy ją dostarczono, to okazało się, że wykonanie pozostawia bardzo wiele do życzenia. Za tą cenę to kpina chyba. A poza tym jak pisze Juka - te same rzeczy można znaleźć taniej. Zwłaszcza dodatki wszelakie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne rzeczy wyszukałas!Wszystko by sie chciało mieć...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie robilam tam zakupow, choc czasem zagladam. Powiem ze maja bardzo oryginalny i interesuacy asortyment.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te dodatki, meble, wszystko mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Córcia w takim klimacie pewnie czułaby się idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gustowne dodatki i mebelki. Warto pobuszować po sklepach, bo ten sam towar jest o niebo taniej.
    Pozdrawiam serdecznie
    P.S. Synio miodzio :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. super inspiracje kilka rzeczy zamówiłabym z miejsca. Ja również wyszukuję inspiracji w necie ale jak się czasem w czymś zakocham to z miejsca zamawiam! O ile kasa w portfelu akurat jest :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/