A ja rosnę i rosnę...

by - 03:24:00


Witajcie!
Ostatnio się nie odzywałem, ale ćwiczenie obrotów z plecków na brzuszek tak mnie zafascynowało , że zapomniałem o całym świecie.
Matę obejrzałem i spróbowałem z każdej strony i pewnie już niedługo uda mi się bliżej zapoznać z podłogą.



Coraz więcej rzeczy mnie interesuje.
I muszę Wam powiedzieć ,że nie są to bynajmniej zabawki ...ale taki np. pilot od telewizora...
...metki maści wszelakiej... albo torebka zapinana na zamek...świat jest naprawdę ciekawy ;)
Bardzo lubię kiedy śpiewa mi mama i Ola (chodź obydwie po równo fałszują)...albo kiedy nieogolony tato całuje moje bose stopki-chichram się wtedy tak ,że pewnie słyszą mnie sasiedzi.
O! i uwielbiam gdy siostra szepcze mi na uszko jakieś tajemnice -nie potrafię wtedy zachować powagi.
 Na koniec przedstawię Wam przyjaciela , który mieszka ze mną w łóżeczku i bez którego trudno mi zasnąć.
,,Jerzy,, to mój ulubiony kumpel, nawet wybaczył mi to, że próbowałem go kilkakrotnie zjeść.



Pozdrawiam Was serdecznie
podpisano 
Pięciomiesięczny Wojtuś

You May Also Like

28 komentarze

  1. Wojtusiu , jestes slodki .Ciotka Iwona

    OdpowiedzUsuń
  2. Wojtuś bardzo nam rośniesz, śliczny chłopiec z Ciebie:))!
    Kamilko uwielbiam te Wasze opowieści:)
    Miłego i słonecznego weekendu Wam życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ila , a u nas dziś mgła w najlepszym wydaniu ;)

      Usuń
  3. dopiero co urodziłaś a tu juz taki duzy kawaler.... rośnij Wojtusiu rośnij.... ślicznoty z ciebie :)

    http://leptir-visanna6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ...i rosnąc nie przestawaj!:) Już zapomniałam jak takie maleńkie stópki mogą człowieka rozłożyć:)... na łopatki w pełnym rozczuleniu:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sepio, mnie jeszcze bardziej rozczulają małe oczka , coraz bardziej ciekawe świata.

      Usuń
  5. Wojtusiu, rośnij duży i zdrowy :) ..masz wspaniałą rodzinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A czemu on taki rozneglizowany? Styczen mamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogrzewanie w domu też mamy ;)
      Wojtuś uwielbia kopać gołymi nóżkami, polecam artykuły o integracji sensorycznej ;)

      Usuń
  7. Słodziak :) tak, tak.... pięć miesięcy to już poważny wiek :)

    Uściski dla Was

    OdpowiedzUsuń
  8. Kamilko jaki słodziak z niego:)))))))))
    przekochany... ja myślę, że powinien w domu mieć na głowie czapkę i ciepłe rajstopki ;) hihi
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. :* To najcudowniejsze móc to wszytsko ogladać... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ On szybciutko rośnie. A Pan Jerzy świetny!

    OdpowiedzUsuń
  11. slodki obrazek :)
    już nie moge sie doczekac mojego Skarbeczka :) na razie szaleje w mamusiowym brzuszku :)
    pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aicena sama zobaczysz ...w ciąży czas nie biegnie , tylko galopuje ;)
      Trzymam kciuki za pozytywny finał.

      Usuń
  12. Podczytuję Twojego bloga, bo nazywam się Ola i mam brata Wojtka, a jednocześnie jestem mamą prawie 6-miesięcznej Hani i 3,5- rocznego Mikołajka ;). Bardzo podoba mi się pokoik Twojej Oleńki. Moje dzieciaczki mają wspólny pokoik, ale kącik Hani jest pastelowo-dziewczęcy. Pozdrawiam serdecznie :))))
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wielką przyjemnością czytam komentarze, takie w szczególności ;)
      A imiona Twoje i brata- fajny zbieg okoliczności.
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  13. Sama słodycz!Nic tylko całować i tulić;)))
    buźka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/