Święta 2013

by - 02:29:00



 Właściwie to czerwone detale, nie były zamierzonym akcentem w świątecznej kuchni.
Dekoracje to nasza grudniowa codzienność
Znacie to powiedzenie ,,samo się,, ?





Reszta mieszkania również stroi się w bożonarodzeniowe piórka.
I o ile zdołam salon przeobrazić wedłóg gustu własnego, z świątecznym drzewkiem będzie gorzej.
Codziennie dowiaduję się od Oli, co jeszcze zawiśnie na choince. Oczywiście obok nagromadzonego bombkowego arsenału , który  (moim skromnym zdaniem) wystarczyłby na ubranie lasu, wieczorami 
na życzenie córki przypominam sobie jak kleiło się łańcuchy z papieru i wycinało gwiazdki.
W dwóch słowach -jest wesoło ;)





A w nadchodzącym tygodniu życzę Wam, by ten piękny czas oczekiwania nie kojarzył  się jedynie ze sprzątaniem i warowaniem przy kuchence ;)


You May Also Like

37 komentarze

  1. Pięknie Kamilko z tymi czerwieniami :) a i choinka w wykonaniu Oli zapewne będzie urocza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elle, to nie podlega jakimkolwiek wątpliwością ;)

      Usuń
  2. Prześliczną masz kuchnię! Bardzo fajny świąteczny klimat już w niej panuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny klimat. Ale ten orzechowy wianek jest boski!!!
    zapraszam do siebie http://decoupajage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie i nastrojowo :-) Wesołych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie. Skromnie, a bardzo świątecznie.
    Mogę Cię zapytać o kuchnię? A dokładnie o białe meble i o to, jak długo je już masz? Bo zawsze mi sie wydawało, że białe będą szybko żółkły, ale Twoje wyglądają jak nowe. Na zdjęciu wygląda też, jakbyś nie miała okapu nad kuchenką. Jak to się sprawdza?
    Pozdrawiam serdecznie,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, kuchnia ma skończony roczek, ale na temat ikeowskich mebli mogę co nieco powiedzieć , ponieważ białe fronty ma moja dobra znajoma ;)
      Nie żółkną i nie wiem czy zależy to od jakości, czy od płyty grzewczej jakiej się używa (podobno gaz przyczynia się do zmiany koloru), a brudzą się tak samo jak meble w innym kolorze ;) Trafnie zuważyłaś ,że nie mam okapu. Przed remontem mieliśmy zamontowany elektryczny i w ogóle go nie używałam. Zazwyczaj kiedy gotuję potrawy o intensywnym zapachu uchylam okno. Mam nadzieję ,że moja odpowiedź Cię usatysfakcjonowała ;)

      Usuń
    2. Tak, usatysfakcjonowała, dziękuję Ci ślicznie :).

      Usuń
  6. Bardzo świątecznie, cudnie i klimatycznie u Ciebie:) Życzę Ci magicznych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne obrazki w tle muzyka o raju ale sie rozmarzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne, nastrojowe zdjęcia :) a i kuchnia już w odświętnej szacie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też nie obeszło się bez czerwonych dodatków .... ale jakoś tak nie potrafię w te dni bronić się przed nimi ....
    Pozdrawiam przedświątecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. OJ DZIEJĘ SIE DZIEJE. USMIECHY I CIEPŁO ŚLĘ

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest naprawdę pięknie ;-). Właśnie patrzę na te twoje zdjęcia z otwartą buzią ;-)(oczywiście zachwyt jest tego przyczyną). Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Kuchnię masz piękną i bardzo przytulną, picie w niej porannej kawy i wyglądanie przez okno musi być niezwykle przyjemne. Czerwone dodatki pasują idealnie. Mam pytanie jak spisują się drewniane blaty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej raz w roku dobrze jest blaty delikatnie przeszlifować papierem ściernym i pociągnąć odpowiednim olejem .Również trzeba pamiętać o dokładnym wycieraniu wody (zwłaszcza w okolicach zlewu, bo zostają ślady). Niestety naturalne drewno rządzi się swoimi prawami ;)

      Usuń
  13. Jak widzę domu gotowy na święta czyli wysprzątany, ozdobiony i pachnący.
    Wesołych Świąt :)

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tomaszowa ze sprzątaniem to ja nie szaleję (staram się robić to systematycznie) , pewnie i tak za moment zastawię blaty ciastem i innymi świątecznymi smakołykami ;)

      Usuń
  14. Twoja kuchnia jest urocza....nieskromnie powiem, ze marze o takiej :-)
    Piękne dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dekoracje są śliczne. Ja dziś zaczęłam przystrajać mieszkanie i właśnie między innymi z tego powodu kocham Święta Bożego Narodzenia :)

    Pozdrawiam
    Magiczne Słowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to tak jak ja ! Mąż mówi że w grudniu cieszę się drobiazgami jak dziecko ;)

      Usuń
  16. Ślicznie! U mnie tez kuchnia w czerwieni :) a choinka to będzie misz masz. Właśnie tak wyglada najladniej, moim zdaniem :)
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubieranie choinki ma sprawiać radość (zwłaszcza tym najmłodszym ). Obawiam się jedynie tego ,że nasze drzewko nie zdoła udźwignąć pomysłowości Oli ;)

      Usuń
  17. Kamilko uwielbiam Twoją kuchnię...jest taka jaką chciałabym mieć:) nic bym chyba nie zmieniła:)
    widzę, że u Ciebie również wypieki już były:) a czerwień na Święta być musi, choćby malutko;)
    dobrego wieczorku

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne, zdjęcia z klimatem.
    Te wspólne wieczory z córką- bezcenne. Dzieci tak szybko dorastają. I już niekoniecznie chcą uczestniczyć w świątecznych przygotowaniach:)
    Magicznych chwil życzę Tobie i całej rodzince:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sepio , coraz częściej to zauważam, dlatego staram się czerpać z macierzyństwa pełnymi garściami.

      Usuń
  19. Piękna kuchnia, śliczne świąteczne detale. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Chłonę tą atmosferę - jest wspaniale! Pogodnych, zdrowych i wspaniałych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj to ja jestem ciekawa Waszej choinki w wydaniu Oli :) Ja w te ostatnie dni... maluję salon. Bardzo świątecznie, prawda? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha, ha..można i tak ;) Aniu ja z tych co to remontowy cyklon w domu lubią (przed świętami nie praktykowałam ).

      Usuń
  22. Kamilko, przepiękna kuchnia! w tej czerwieni jej do twarzy! Jestem zachwycona!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna kuchnia. Na jednym ze zdjęć dopatrzyłam się mojego ukochanego grzanego wina z Lidla :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/