Kalendarz adwentowy

by - 02:10:00


Dwa lata temu, nasz kalendarz adwentowy wyglądał tak (KLIK ).
Ola jest coraz starsza i pomyślałam że zadania ukryte w kopertach, sprawią jej większa frajdę i tym samym rodzice zostali  zobligowani, do równego dzielenia czasu między rodzeństwo.
Był już wieczór gier rodzinny, były prace plastyczne i był dzień pisania listów do św. Mikołaja...




 ...i coś węszę nosem ,że jak nic rózgę znajdę jutro pod poduszką .


Moje Drogie  Koleżanki -to tak a propos tej matki doskonałej ;)



You May Also Like

16 komentarze

  1. Rewelacyjny ten Twój kalendarz i widzę, że nawet gałązkę przemalowałaś ;-). A z listu Oli do Mikołaja to się uśmiałam ;-). Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tam oj tam :) Mama nie musi być doskonała, ma być kochana i wystarczająco dobra :) I taka mamą na pewno jesteś...kalendarz i zadania super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kalendarz;-)
    Ehh, widać Mikołaj nie jest Ci dany w tym roku... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kalendarz świetny, ale list powala :) Mój też by to napisał jakby umiał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie podsunelas mi genialny pomysł! Zamiast słodyczy mozna zrobić kalendarz z złota myślą na każdy dzień adwentu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No wiesz co??Na dziecko krzyczysz??:P
    Chyba każdej z nas się to zdarza...Kalendarz świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj najpierw było mnie potem mamie i tego się trzymaj :-). Super pomysł.
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kalendarz piękny, no lae jak chcesz prezent, to chyba musisz przestac krzyczeć :P
    A tak swoja drogą, to ja tak krzyczę, że aż mam takie postanowienie adnentowe, że nie będę :( Może się uda odzwyczaić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uśmiałam się :))) Faktycznie - rózga murowana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale to chociaż nie krzycz CIĄGLE, bo głos stracisz ;) U nas wg Młodego to tatuś nie powinien się załapać na Mikołaja bo butów nie wyczyścić i podwędził Młodemu słodkości :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny ten kalendarz adwentowy. Ja w tym roku pierwszy raz robiłam kalendarz. Wyszedł taki http://maniamamowania.pl/nasz-kalendarz-adwentowy/ - To kalendarz dla wielkiego fana motoryzacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kalendarz, no a list do mikołaja załatwił Ci rózgę jak nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. haha! Ja tam jednak myślę, że Mikołaj łaskawszym okiem spojrzał na mamę :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/