Kawa czy herbata ?

by - 01:39:00


Był taki moment przed planowanym remontem, kiedy zrezygnowana czekałam na kolejną awarię.
Sprzęty domowe psuły się z taką częstotliwością  jakby były w zmowie , albo co najmniej ktoś rzucił na nie klątwę.
 I właśnie wtedy (kreśląc w wyobraźni zarys nowej kuchni) bardzo starannie zaczęłam wybierać sprzęt AGD. W oko wpadła mi seria DeLonghi Icona i po około 2-3 latach użytkowana, mogę coś na jej temat napisać.


 Ekspres świetnie sprawdza się w domowym użytkowaniu , z parzeniem kawy radzi sobie dobrze, mleko spienia świetnie. Jedyny minus to taki ,że jest głośny jak traktor.
Przygotowując ,,małą czarną,, o świcie zapomnijcie o tym ,że nie obudzicie reszty rodziny.




 Czajnik elektryczny-stylistyka ta sama.
Eksploatowany z dużą częstotliwością, systematycznie odkamieniany na pewno długo posłuży 
( miałam 4 poprzedników w podobnym przedziale cenowym, tak że wiem o czym piszę).
Wada którą dostrzegłam -jest dość ciężki.
Dlatego drżę kiedy widzę Olkę robiąca herbatę, ale może to moja nadopiekuńczość i fakt,
 że sama byłam dotkliwie poparzona.


Do szczęścia brakuje mi tylko opiekacza ;)


Pomyślałam ,że post może wydać się pomocny,
 dla kogoś kto planuje zrobić podobny prezent gwiazdkowy -niekoniecznie sobie ;)
Zaznaczam ,że nie jest to wpis sponsorowany, a raczej szczera opinia użytkownika.


You May Also Like

24 komentarze

  1. Oczywiście kawa, sama mam automat DeLonghi - to chyba najbardziej ukochany sprzęt w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zwłaszcza jak powieki same opadają !

      Usuń
  2. A mnie urzekł ten zegar! I to bardzo ;-)
    Ja mam jakiś tam ekspres do kawy, jednak stoi on praktycznie w cale nieużywany...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się spodobał czajniczek ;-). Napiszę list do Mikołaja!!! Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny ten Twój zestaw i jaki ten czajnik jest piękny! :)))
    a o takim ekspresie to ja marzę... coby mi kawkę codziennie rano pyszną przyrządzał:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekspres jest śliczny :)
    swego czasu czaiłam się na podobny, ale ostatecznie padło na inny,
    chyba mniej mi się podoba..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ado, moje największe dylematy przed zakupem dotyczyły kawy (czy będzie mi smakowała, nie potrzebny był mi kolejny eksponat muzealny) i z całą stanowczością stwierdzam ,że się nie zawiodłam ... koleżanki (kawoszki) równie podzielają moją opinię.

      Usuń
  6. Czajnik - bardzo fajny :) Podoba mi się design. Natomiast kawy nie pijam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zważywszy na moje uzależnienie- podziwiam !

      Usuń
  7. Bardzo ładne te sprzęty, nie tylko niezbędne w kuchni. Prezentują się pięknie:) Ja zrezygnowałam z czajnika elektrycznego, bo kupiłam W takim przedziale cenowym, że powinien wytrzymać 10 lat a jak tylko skończyla się gwarancja, to zaczął przeciekać:/ A en ekspres taki głośny przy mieleniu kawy czy przy zaparzaniu?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deilephilo, ekspres nie posiada młynka ,ziarenka milę w thermomixie i szczelnie zamknięte przechowuję w słoiczku (dłużej zachowują swój aromat). Parząc kawę sprzęt gruchocze jak traktor ;)

      Usuń
  8. Czajnik może i ciężki, ale jaki ładny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kamilko serdeczne dzieki za te podpowiedzi, interesuje mnie ekspres :)
    Ja oczywiscie bladym switem tylko pijam herbate, pozniej kawka :)
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneto myślę ,że jeśli nie przeszkadza Ci ten minus o którym wspomniałam będziesz zadowolona ;)

      Usuń
  10. Nie tylko twoj ekspres jest glosny, Od 6 lat mamy maszyne do kawy SAECO, i tez chodzi jak traktor. Ale za to robi pyszna kawe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się, ekspres do kawy to fajny prezent pod choinkę, zwłaszcza jeżeli w domu mieszka kilku kawoszy ;) My mamy Saeco Minuto w kolorze czarnym i jesteśmy bardzo zadowoleni. Dostałam go od męża na rocznicę ślubu i sprawdził się już kilkakrotnie, gdy zaprosiliśmy znajomych na pogaduchy. Nie sądziłam, że ekspres stanie się jednym z podstawowych urządzeń w kuchni :D Nasz chodzi chyba częściej niż jakiekolwiek inne urządzenie w domu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, u nas ostatnio pralko-suszarka bez ustanku wiruje i w domu pachnie jak na mydlanej wyspie ;)

      Usuń
  12. Dobrze posłuchać obiektywnych opinii. Sama zastanawiam się nad kupnem kawowego sprzętu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne sprzęty i post na pewno bardzo pomocny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama przyjemność napić się takiej kawy;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tez jestem zauroczona ta seria ! Poki co mam czajnik, ale wlasnie intensywnie rozwazam zakup ekspresu, no i troche mnie namowilas ;) Czytalam wlasnie, ze jest glosny i to mnie troche zniecheca, no i tez fakt, ze mieszcza sie pod nim tylko niskie filizanki, a ja pijam kawe niestety w kubkach :/ ale w sumie to chyba na tyle nieistotne argumenty, ze i tak niebawem powitam iconowski expres na kuchennym blacie ;) Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście z umieszczeniem dużego kubka byłby problem, jakoś nie pomyślałam by o tym wspomnieć (pijemy kawę w filiżankach, ale uwierz mi, że nasze nie są mikroskopijnej wielkości -do typowego espresso).

      Usuń
  16. Bardzo ładne i ładnie się prezentują w ładnej kuchni. Bardzo mi się podoba twój kącik ze stołem i półeczkami (z innych postów).
    Pozdrawiam
    eva

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/