Mała odskocznia

by - 01:38:00



Stan wpółleżenia nie pozwala na wiele.
Czasem najlepszym sposobem by odciążyć głowę, jest zajęcie rąk.
Powstały broszki i zapowiadam, że to nie koniec...
 nabrałam apetytu na kolejne ;)




Tym wszystkim, którzy miewają problemy dentystyczne, polecam nową teorię Oli ;)

- Wiesz mamo (to wiesz mamo, słyszę średnio pięć razy dziennie) góry mają w sobie coś magicznego.
-Wiem ;)
-Popatrz, za każdym razem kiedy zdobywam jakiś szczyt, wypada mi ząb.

W trosce o uzębienie mojego dziecka chyba będę musiała ograniczyć wycieczki górskie...
jednak z drugiej strony szczerbaty uśmiech, jest taki rozkoszny ;)

You May Also Like

15 komentarze

  1. haha teoria bezbłędna!:)))
    a broszki przeurocze:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne! :)


    Zapraszam na placuszki z cukini: http://oligatorka.blogspot.com/2013/08/lato-w-kuchni-placuszki-z-cukini.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna teoria! ;) A broszki takie urocze!
    Ja już "rozpakowana", teraz często na "autopilocie" ale szczęśliwa.
    Trzymam kciuki za Was!

    OdpowiedzUsuń
  4. Broszki są śliczne :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. myślę, że pieskiem córcia zachwycona a i synek jak sie urodzi pewnie równie zachwycony będzie :) a teoria z zębami jeśli się sprawdza to ja nie jadę już w góry :)pozdrawiam ciepło i zdrówka dla Was.

    OdpowiedzUsuń
  6. A leżysz chwilowo, czy do końca... może powstaną kolejne piękne broszki?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ola jest niesamowita! Ja chyba też muszę gdzieś (częściej) zapisywać teksty Młodego. Dzieciaki potrafią rozłożyć na łopatki swoim tokiem rozumowania.
    A "wiesz mamo" u mnie występuje w wersji "wiesz mamo co?". I jak już spytam "co", to najczęściej jest "kocham cię" :)
    Broszki cudne. Jeżyk the best!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak, ,,to,, -,,kocham cię,, zawsze mnie rozczula ;)
      Aniu, myślę że byłby duży problem z zapisaniem tych prawd życiowych ;)))

      Usuń
  8. Przepiękne te broszki. Mądra córeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uff - dobrze, że ja tak nie mam, bo zostałabym bez uzębienia! :)
    Broszki przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne te broszunie, z taką wszechstronnie uzdolnioną mamusią nie można się nudzić :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Przymierzam się do tworzenia z filcu i ciągle to odkładam..
    Ola musi być urocza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/