W nadmorskich klimatach

by - 01:08:00


Co według Was jest niezbędne, w walizce młodej damy wybierającej się do nadmorskich kurortów?


Podpowiem, że to nie strój kąpielowy....
...ani olejek do opalania.....


Uwaga! Najważniejszy jest SŁOIK...albo najlepiej kilka...
Ola pakując się na wakacje powtarzała mi to jak mantrę, wyjaśniając 
,,że musi mieć w czym przywieść piasek,,


 Obyło się bez osobliwych pamiątek z bursztynów, 
ale pozostałe skarby trzeba było w odpowiedni sposób wyeksponować.

Oczywiście ku uciesze córki i mojej chyba także ;)

...w tym roku, szum morza usłyszę jedynie przykładając ucho do muszli....


You May Also Like

16 komentarze

  1. hi hi hi.. mam tak samo 8) zawsze przywożę wiadro piasku, kamyków i czasem nawet jakąś muszelkę 8)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słoik ważna rzecz! :) To nie ma to tamto, piasek nad Bałtykiem ma swój niepowtarzalny urok ;)
    Jak się trzymasz Kamilko w upalne dni? Mam nadzieję, że leniuchujesz gdzieś w cieniu bezpiecznym.

    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paula, myślałam że będzie gorzej...jeszcze tylko w przyszłym tygodniu dopnę obowiązki firmowe i mogę czekać na rozwiązanie...im bliżej , tym większy stres ;)

      Usuń
  3. przywiozłaś niezłe cuda które pięknie przyozdobiły twój dom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yveette, skarby przywiozła Ola...ja tylko dodałam kilka elementów zajegających w pudełku z dekoracjami;)

      Usuń
  4. o jak się pięknie wakacyjnie zrobiła:) wspaniała kolekcja muszli! i u mnie po części dziś o nich:)
    świetny ten wieniec!
    dobrego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dziś w pracy - po wczorajszym jeszcze pobycie nad morzem - znalazłam w kieszeni muszelkę właśnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mądra dziewczyna :) Muszę sobie zapisać żeby nie zapomnieć o tych słoikach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak tez myslalam ze najwazniejsze wsrod rzeczy do zabrania bylo cos, w czym bedzie mozna przywiezc nadmorskie skarby :o) tak tez myslalam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie wyposażenie nad morze to standard :) piasek, otoczaki czy muszelki trzeba przecież przywieźć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. :)Ja namiętnie zbieram kamyczki i muszelki:) MOje klimaty!!! Wymyśliłam sobie balkon w takim klimacie i tak zbieram wszystko co mi się kojarzy z morzem:D

    OdpowiedzUsuń
  10. nie można nie przywieść piasku ;D to obowiązek każdego plażowicza ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Słoik to ważna sprawa, szczególnie nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a my zawsze patyczki , duuużo patyczków :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Słoik... Na to nie wpadłam. Zawsze kombinowałam z woreczkami foliowymi, ale tak jest o niebo prościej! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W zeszłym roku przywiozłam znad morza piasku w kilku plastikowych 1,5-litrowych butelkach po wodzie :). Piękne dekoracje, klimat kurortu nadmorskiego. pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/