Pierwsze zbiory

by - 04:31:00


 Mogę śmiało napisać, że w końcu rozpoczęła się najcieplejsza z pór roku, a ja na przekór pogodzie, od wczoraj  nucę ,,Żegnaj lato na rok,,. 
No tak już mam ,że niektóre piosenki, są jak natrętny przerywnik, pomiędzy wszelakim pracami. Czasem aż wstyd się przyznać, co człowiekowi ,,chodzi po głowie,,. 
Pamiętam ,że kiedy na świat przyszła Ola, w tym poporodowym błogostanie, dzwonił mi w uszach utwór Mazowsza  ,,Hej przeleciał ptaszek , kalinowy lasek....,,  ;)

A zaznaczę Wam, że podobnie jak Magda Gessler nie śpiewam-talentu wokalnego nie mam za ,,grosz,, ;)))



 Kończę jednak wynaturzenia dotyczące preferencji muzycznych , dzisiaj miało być o truskawkach, i o działce, na której (uwaga!) nie byliśmy miesiąc!
Dobrze ,że teściowie trzymają nad nią pieczę, podejrzewam że gdyby nie ich zaangażowanie, chwasty kosilibyśmy sierpem.
Obecnie nie ma prób , zajęć pozalekcyjnych , koniec roku tuż , tuż -więc wymówek nie będzie.



Tym bardziej że, truskawki są jak preludium, do owocowych zbiorów.
W ubiegłym roku czułam niedosyt więc chwilowo korzystam do woli.
Były ju zpierogi z truskawkami, tort, koktajle , ciasto (mogłabym tak wymieniać jeszcze sporo). Sumując- dieta wygląda monotematycznie , ale ta sezonowość chyba nam służy.
W przyszłym tygodniu, czas na mrożenie truskawek i oczywiście dżem (mój ulubiony)....a później jak ogarnę tematy zawodowe, będę się zastanawiać co  dalej upychać w spiżarni;)





 A na koniec, jako niedzielny akcent humorystyczny, pokaże Wam ,,mini,, basen Luśki. 
Niestety obrażona Ola, mogła się jedynie przyglądać wodnym swawolą psa , gdyż z jej dmuchanego akwenu uszło powietrze...
...podczas upalnego dnia , rozczarowanie było, jak najbardziej uzasadnione...

A! i w tle nasz debiutancki trawnik ;)



You May Also Like

19 komentarze

  1. Ale letni post!Truskawki mogłabym zajadać kilogramami!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny ogródeczek :) te kwiaty :)
    w kuchni czerwona krateczka wygląda wspaniale :)

    pozdrawiam popijając truskawkowy kefirek :)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Truskawki są ekstra! Już sam widok poprawia człowiekowi humor :)))))
    Piękne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna ta działeczka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta Wasza działeczka :) Półeczki też super - chyba też sobie taką sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dobrze mieć blogowe koleżanki !!! Koniecznie muszę w tym roku więcej zamrozić i dżemiki zrobić !! Piękne zdjęcia , lato pełną gębą :))) Pozdrawiam Kamilko słonecznie !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszędzie truskawki <3 Lato jest cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale macie tam ślicznie! cudnie dobrałaś zdjęcia w te kolory:)))
    ach jak ja bym chciała tak zerwać sobie u siebie truskawki z krzaczka... :) tylko na działce rodziców mam tą szansę:) choć może i truskawki balkonowe kupię sobie... :) buziaki i dobrego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  9. Póki co zjadam truskawki gołe i wesołe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana Madziu, niedługo udostępnię więcej etykietek w lepszej jakości, ponieważ nie miałam poprzednich przygotowanych do druku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Troskawki jako motyw przewodni monotonii w jedzeniu - czy moze byc lepszego! ;o)))
    Ja bym sie tam nie pogniewala za te wszystkie pierogi, ciasta, desery czy po prostu garsci pelnego czerwonego slodkiego soczystego owocu :o)))

    Usciski przesylam :o). Linka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Linko-dobrze że jesteś...chyba przywołałam Cię myślami...

      Usuń
  12. Może i talentu muzycznego nie masz - choć nie słyszałam - więc nie wiem -ale na pewno masz piękny ogród :) Moje truskawki padły, ale za rok zrobię sobie prawdziwą truskawkową plantację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagodo u nas w tym, roku wyjątkowy urodzaj...kącik Maleństwa chwilowo w fazie projektowej ;)

      Usuń
  13. ale narobiłaś mi smaka na takie ciacho, wertuje Twojego (starego też) w poszukiwaniu jakiegoś przepisu... kurde no same pyszności ehhh ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, najprostszy placek z wkładem owocowym to ten http://home-fragrance-unknown.blogspot.com/2012/07/dzisiejszy-plan-wykonany-ide-wojowac.html -ZAWSZE WYCHODZI ;)

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/