,,Majówka,, na zamku.

by - 04:04:00


Najwyraźniej po moim powrocie do domu, pogoda zdążyła się odczarować i  na spowitym chmurami niebie, pojawiło się wyczekane słońce.
Szkoda, że nie udało mu się dopieścić kwiatów, wraz z datą 1 maja.
Zapewne 25 000 kolorowych główek tulipanów, zrekompensowałoby deszczową aurę, wszystkim odwiedzającym Książ.

 Więcej zdjęć z XXV Festiwalu Kwiatów i Sztuki, pojawi się niebawem na drugim blogu (KLIK),

.. a .zamiast tulipanów, urodzinowy bukiet dla mojej mamy...


 ...mam nadzieję że zrekompensuje spóźnione życzenia ;)


You May Also Like

15 komentarze

  1. Książ piękny, festiwal kwiatów pewnie też, mam nadzieję, że pokażesz go w kolorze, bo jakoś jeśli idzie o kwiaty, tylko taki mi odpowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jo, obiecuję kolejną odsłonę w kolorze ;)

      Usuń
  2. Na zamku byłam we wtorek i widziałam jak każda sala przybiera inny kolor kwiatowy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, podczas tych kilku dni, kwiaty królują na zamku. We wtorek rozpoczęła się walka z zieloną materią i w kilku przypadkach zakończyła grubo po północy ;)

      Usuń
  3. Wspaniała wycieczka :)
    a bukiet dla Twojej Mamy - przepiękny! będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, kwiatowo... kwieciście... u mnie też słońce dziś wyjrzało i zrobiło się megaaaaacuuuudnie. Wdycham więc wieczorny zapach kwiatów.

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie "zamkowe" wycieczki :) Ksiaz znam i wspaniale wspominam.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze... Nigdy nie byłam na zamku w Książu...
    Mimo nie ciekawej pogody zdjęcia i tak są ciekawe... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koloru więcej poproszę:) Dla uśmiechu i słońca:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  8. O! Kiedyś miałam okazję tam być. Ale niestety nie na festiwalu kwiatów - musi tam być wtedy przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybieraliśmy się na ten festiwal, ale pogoda oczywiście pokrzyżowała nam plany, Młody się w dodatku rozchorował i wyszły nici z wyjazdu... Ale to nic, Książ jest piękny o każdej porze roku, pojedziemy latem :))) Pozdrowionka dla całej rodzinki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Annaszo, pogoda rzeczywiście nie dopisała ...ale ja już powinnam się przyzwyczaić (dwa lata temu, w czasie festiwalu spadło około 10 cm śnieg ).

      Latem jest równie pięknie i mniej tłoczno ;)

      Usuń
  10. Ojjj... cudna wycieczka, szkoda,że nie mialam okazji wybrać się do Książa. Musiało być bajkowo :)Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/