...i znowu na ,,zielono,, ;)

by - 02:33:00


 Uprzedzam domysły czytających- narzekam że nie mam czasu, a pokazuję zdjęcia z sielskich spacerków.
Uwierzcie mi proszę na słowo, moje bieganie po łąkach to taki produkt uboczny, korzystam jeśli nadarzy się okazja na rozprostowanie kolan i chyba takie spontaniczne wycieczki lubię najbardziej.
A jeszcze bardziej lubię , moje rodzime górki, do których tęsknię, kiedy przygniata mnie miejski zgiełk.

Morze szumiących traw, pierwsze łąkowe kwiaty...cóż mi do szczęścia więcej potrzeba ;)


Tą wydeptana drogą, maszerowałam z babcią jako kilkulatka, z uporem maniaka zbierając  ,,wyjątkowe,, kamienie. Zajmująca to była zabawa, i jaka odkrywcza ;)
W międzyczasie powstawały bukiety (zazwyczaj donosiłam mamie ich szczątki, zmaltretowane przez moje rozgrzane ręce).

Małżonek (Dzięki Ci  Panie, za takiego życiowego towarzysza) patrzył na mnie z niedowierzaniem, kiedy rozczulałam się nad kolejnym kwiatkiem. Z topografią nigdy nie miałam większego problemu i dzięki niej potrafiłam zlokalizować rośliny, wręcz z telegraficzną pamięcią. Na widok kępki macierzanki, o niemal się nie rozpłakałam...


...Ponadto odkryliśmy, poziomkową polanę i mamy już w planach czerwcowy piknik.
A tymczasem schodzę na ziemie z obłoków i uciekam stawić czoło tygodniowym zadaniom.
W niedzielę komunia, a po drodze jeszcze inne sprawy czekające na dopięcie.

Do przyszłego poniedziałku -miejmy nadzieję ; )


You May Also Like

20 komentarze

  1. Piękne zdjęcia, ale z takim pejzażem brzydkie wyjść nie mogły :)
    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. ale widoki - wow! :) siedzę i podziwiam i uśmiecham się do siebie..a raczej do monitora:)
    u mnie weekend też na łonie natury był, bo jakżeby inaczej gdy słonko takie ładne:)
    dobrego tygodnia! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne widoki. Życzę dużo spokoju w przygotowaniach i pięknego przeżycia tego cudownego dnia. Buziaki dla Oli.
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  4. o! Ta poziomkowa łąka brzmi intrygująco! Gdybym taką odkryła - w końcu skorzystałabym z przepisu na sernik poziomkowy, który kiedyś znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagodo, mu liczymy na produkcję nalewki poziomkowej ;)

      Usuń
  5. Piekne widoki.Iwona

    OdpowiedzUsuń
  6. Kamilko uwielbiam zdjęcia robione Twoim okiem:)))My za tydzień też idziemy na komunię, a za rok mnie czeka to wydarzenie, już się boje na samą myśl.
    Pozdrawiam cieplutko i zdrówka Wam życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ila, nie ukrywam że przygotowania skradają troszkę czasu, ale dzięki tym wszystkim próbom, wcześniejszym spotkaniom, ten dzień będzie jeszcze bardziej wyjątkowy...przynajmniej taką mam nadzieję ;)

      Usuń
  7. cudne widoczki, uwielbiam... i tśsknie za moją suwalszczyzną... górek tam co prawda wiele nie ma, ale również pejzaże zachwycają, pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam okazję biwakować w okolicy Suwałk i potwierdzam -widokami można się zachłysnąć , chodź pejzaż troszkę odmienny od naszego , górskiego.

      Usuń
  8. Wspaniałe widoki!
    Zazdroszczę! Tęsknię już za górami :)
    Na szczęście na początku lipca krótki urlop w górach :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie, już teraz życzę miłego wypoczynku ;)

      Usuń
  9. piękne widoki...mozna wiedzieć w jakiej okolicy ?

    OdpowiedzUsuń
  10. bliskie mi te widoki i znajome dlatego zapytałam.... mieszkałam w Wałbrzychu i często chodziłam po tych górkach....
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie tam! Intensywny tydzień masz, więc dużo sił życzę :) U mnie zeszły taki był, chociaż inne wydarzenie - ale też kościelne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kamilko naprawde piękne widoki złapałaś w kadr.
    Gratuluję kochana !!! bo nie miałam okazji wcześniej.
    Pięknie wyglądasz :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. W pięknych rejonach mieszkamy :) Powodzenia w niedzielę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześlicznie zdjęcia - gratuluję bloga.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Kotek-dziekuje- własnie jej ogród mnie tak natchnął. On jest jakiś niesamowity. i te lustra-nosz aż nieprawdopodobne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/