Pierwszy wiosenny spacer

by - 00:18:00


Mamy wiosnę -prawdziwą!
Chodź bardziej w kolorze błękitu pruskiego , niż soczystej zieleni.

Jeszcze dwa tygodnie temu, Ola twierdziła że ,,wiosna wcale nie jest taka fajna- znowu zaczną się strupy na kolanach,, by wczoraj bez oporów obalić tą tezę, ubierając do szkoły ,,japonki,,.



Miałam nadzieję że do małego rozumku przemówi mój as z rękawa 
(leżący w cieniu miasta śnieg, to żaden argument)

,,w takich butach, trudno ci będzie skakać w gumę na przerwie,,. 
  
Chwila ciszy
 ,,to ja spakuje do worka tenisówki,,




I miej tu babo anielską cierpliwość ;)

You May Also Like

12 komentarze

  1. U nas sezon strupowy zaczął się wczoraj ;) miło słyszeć że skakanie w gumę jest nadal na czasie ;) słoneczka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bea, czasem odnoszę wrażenie ,że to nam (dorosłym) wydaje się że np. skakanie w gumę, to takie archaiczne zabawy. Wystarczy pomysł i dzieci same łapią bakcyla ;)

      Usuń
  2. Taka to już kolej rzeczy : najpierw jest sezon podkolanówek, potem strupów, a jeszcze później dyskotek i późnych powrotów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyraźniej, wszystko w życiu ma swój czas ;)

      Usuń
  3. hahahaha ... no jakbym siebie słyszała ;) U mnie nawet młodsza już sama chce decydować, a ma dopiero 3 lata ... co to będzie oj co to będzie :) A propos butów np. to ostatni przykład jest z butami do Komunii, mi się podobały balerinki w stylu retro ze srebrnym noskiem, ale Alicja woli takie najzwyklejsze na obcasiku, więc uległam, bo Ona ma się przecież dobrze czuć. A jak tam zaproszenia na Komunię? Ja swoje zrobiłam, tzn tylko 6 sztuk, jeszcze 2 mi zostały (są zdjęcia w ostatnim poście) Ściskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty do komunii, właśnie na tapecie ;)
      Ola ma wysokie podbicie i trudno znaleźć cokolwiek...nie mówiąc już o naszych preferencjach, te zupełnie zeszły na drugi plan.

      Zaproszenie dawno rozdane, chętnie obejrzę Twoje.

      Usuń
  4. Najgorsze, że teraz nie ma już prawdziwej wiosny, skończy się zima i zaczyna lato...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cheniu dobija mnie wizja dominujących , dwóch pór roku.

      Usuń
  5. Oj Ty chyba nie przegadasz swojej Oli. Ty tutaj ładnego asa szykujesz, a ona Ci hop-siup wymyśla rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja nieustannie pozostaję fanką Luśki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wlepia we mnie swoje ślipie, na znak uznania ;)

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/