Od projektu do efektu ;)

by - 03:44:00


Bez wyrzutów sumienia siadam do laptopa,
od  4.30 jestem na nogach, więc pora na zasłużoną przerwę.
Na liście działań do odstrzału odhaczyła już ślub (kilka zdjęć na drugim blogu KLIK)
upiekłam bułeczki, ogarnęłam nasze domostwo. Zostały co prawda zasłony do powieszenia , ale wspinaczkę po drabinie zostawiam dla szanownego małżonka. A niech chłopak sobie nie myśli ,że ze mnie taka Zosia Samosia ;)




Niektórzy z Was pewnie wiedzą ,że powoli przejmujemy stery na działce teściów.
Zanim jednak na dobre zabiorę się za grzebanie w ziemi, podeszłam ambitnie do tematu i przekartkowałam kilka mądrych książek. Wydaje mi się ,że liznęłam wierzchołka niezbędnej wiedzy (co? obok czego? z czym?) i tak powstał projekt nasadzenia.
Pewnie znawcy zagadnienia będą pokładali się ze śmiechu widząc moje rysunki, ale proszę o wyrozumiałość...dopiero zaczynam ;)




Obok  rabaty ( która zapewne zachwyci mnie swą uroda za kilka ładnych lat) będzie stała pergola (altana?).
Grzesiek -budowniczy , podobnie debiutuje,
 więc jak będzie klęska- to z kretesem ;)
 
 Liczę tylko na pogodę i niech mnie wszystkie nagłe sprawy omijają w nadchodzących dniach,
w przeciwnym wypadku będę musiała się sklonować.



 Macham do Was łapką z mojej tarasowej enklawy i zaraz zmykam 
gotować obiadek. Olka dziś szantażem zmusiła mnie do przyrządzenia ulubionego mięska.
A że ona ostatnio na diecie sałatowo-ogórkowej , to uległam namową bez większego oporu ;)

Miłego weekendu!



You May Also Like

18 komentarze

  1. Uwielbiam grzebanie w ziemi na działce - pół zimy myślę co gdzie posadzić a każdej wiosny podnosi mi się adrenalina w sklepach ogrodniczych ;) Miłego planowania i działkowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepach ogrodniczych pomału wydeptuję ścieżki. Zaskakuje mnie asortyment i przyznam się ,że nierzadko wywołuje zamęt ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam prace w ogrodzie. Dziś też dziubałam, ale ogrom pracy jeszcze przede mną :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko ja uwielbiam pracę na świeżym powietrzu, jak to dobrze że można połączyć przyjemne z pożytecznym ;)

      Usuń
  3. To ja czekam na zdjęcia z działki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cheniu jak tylko pojawi się ,,coś,, wartego uwiecznienia -zdjęcia będą.
      Chwilowo to plac boju ;)

      Usuń
  4. Och Kochana - zaczynasz wspaniałą przygodę i GWARANTUJĘ, że pokochasz to całym serduchem :) Ja wsiąkłam na dobre trzy lata temu i teraz mój ogród zaczyna nabierać kształtów i kolorów - to ciężka ale ogromnie wdzięczna i satysfakcjonująca praca - zwłaszcza kiedy większość rzeczy robi się samodzielnie! Dołącz do Ogrodowiczan (Ogrodowisko.pl) - tam znajdziesz mnóstwo inspiracji, rad, planów i dobrych duszyczek - zachęcam :) Ja dzięki nim uporzadkowałam chaos, a przy okazji poznalam przyjaciół równie mocno zakręconych na punkcie zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuje Ci za cenna radę (jak to dobrze ,że jesteście). Przyznam się ,że szukałam kilku informacji na jakimś forum , ale wiadomości były tak sprzeczne ,że zwątpiłam w siłę internetu ;)
      Ogrodowisko.pl powiadasz...zajrzę na pewno.

      Usuń
  5. Kamilo podziwiam Twój zapał i organizację. Życzę CI aby plany się ziściły i wszystko rosło bujnie. a gdybyś chciała ozdobić ogród piękymi rzeczami to zapraszam Cię serdecznie do mojego nowo otwartego sklepu redecor.pl.
    Znajdziesz tam najnowsze artykuły od skandynawskich designerów jak Madam Stolt, Ib Laursen> Krasilnikoff. Do 5 maja mamy promocję , więc zapraszam A więcej zdjęć i aranżacji z artykułąmi na moim blogu i na moim pinterest pozdrawiam Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, dziękuję za zaproszenie i pozdrawiam.

      Usuń
  6. Podziwiam taki solidny plan ... Wszystko rozrysowałaś! Ja jestem niecierpliwa i to mnie czasami gubi :-( Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Isko Moja Droga, podobnie jestem z tych w ,,gorącej wodzie kąpanych,, a roślinki takie małe ;)

      Usuń
  7. Ale piękne te zdjęcia na drugim blogu - tu zresztą też ;-)
    Pięknie to sobie rozrysowałaś - pracuję w pracowni arch. krajobrazu (choć architektem nie jestem) i na prawdę profesjonalnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra. dobra ... moim szkicom roboczym daleko do profesjonalnych ;)
      Jagodo, musisz mieć interesującą prace(?)

      Usuń
    2. Nie przeczę :-)
      Ostatnio byliśmy w Mai w ogrodzie :)
      Polecam odcinki "Ogród u stóp Łysej Góry" i "Oranżeria i murki w ogrodzie" ;-)

      Usuń
    3. Jagodo, z takiego zaproszenia trudno nie skorzystać ;)

      Usuń
  8. lubię bratki szczególnie te szafirkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię bratki jednak od 8 miesięcy mieszkam w kamienicy w mieście i tutaj nie mogę wystawić nawet skrzynki balkonówki :( :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/