To już wiosna ?

by - 03:19:00


Nasz latawiec musi jeszcze poczekać na swoje, podniebne akrobacje.
Wczoraj temperatura na termometrze spadła  poniżej granicznej, czerwonej kreski.
Co niestety dało się dokuczliwie odczuć, kiedy wracając z palmą do domu, ręce drętwiały i człowiek marzył o gorącej herbacie, jak o wybawieniu. 


 Przez moment pomyślałam o cudownym pierścieniu Arabelli, albo o niebieskim koraliku ,,Karolci,,.
Czyż nie fajnie byłoby zaczarować tą zimę i przenieść się jak za dotknięciem różdżki, do krainy gdzie panuje wieczna wiosna ? 
I właśnie wtedy zaświtał pomysł, by na niedzielną wycieczkę, zabrać rodzinę do pobliskiej palmiarni.


Niestety to miejsce (podobnie jak pogoda) bardzo mnie rozczarowały. 
Ząb czasu dotkliwie odbija się na tej architektonicznej perełce. Przeciekający dach, prowizoryczne 
ocieplenie- w znacznym stopniu konkurują z  roślinnością, która z roku, na rok ubożeje.
Wydaje mi się, że bez dodatkowego wsparcia ta najstarsza w Polsce palmiarnia , popadnie w ruinę.
Byłaba to bez wątpienia ogromna strata, zwłaszcza że niegdyś, przybywały tu rzesze turystów zaciekawione egzotyczną florą.

Kto wie, ,może przyszłość okaże się łaskawsza...
...i będę miała gdzie wracać , nie tylko wspomnieniami...



Z takim refleksjami wróciliśmy do prywatnego ,,rosarium,, czekając z utęsknieniem na wiosnę
-tą prawdziwą ;)



* Więcej informację na temat wspomnianej palmiarni, możecie znaleźć tutaj KLIK

You May Also Like

13 komentarze

  1. Ale cudne ptaszyny :-) A wiosna na szczęście w końcu i tak przyjdzie :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. przepięknie pastelowo różowo u ciebie, ciepło mi się zrobiło:)))
    śliczne zdjęcia i kocham te puchy z ikei:)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uwielbiam IKEA za ich praktyczne rozwiązania. Puszek nigdy za mało, zwłaszcza gdy ma się tyle kredek Bambino, co moja Ola ;)

      Usuń
  3. Mnie zauroczyły wiszące szydełkowe ptaszki :) Masz może na nie wzór?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cheniu, ptaszki to ubiegłoroczny prezent, niestety z wzorem nie pomogę ;(

      Usuń
  4. Z ostatnich zdjęć aż mi zapachniało kwiatkami. Ślicznie i przytulnie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. :) właśnie do Ciebie dotarłam i co widzę? U młodszej córki mamy to samo łóżko i pościel ;), w kuchni i łazience mam te puszki, a starsza córka idzie też w maju do komunii ... ale mamy dużo wspólnego ;) Wprowadzam się do Ciebie ;) i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wielką przyjemnością zajrzę do Ciebie ;)

      Usuń
  6. oj, ja tez nie mogę się już doczekać prawdziwej wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale u Ciebie różowo i wiosennie cieszysz oko takimi widokami :) ja chce takiego zajączka !!! gdzie go znalazłaś ??:) mam nadzieje, że czujesz się ok pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szalir zajączka kupiłam rok temu... no właśnie, gdzie ja go kupiłam? Obstawiam giełdę, albo Home&you (?)
      Dziękuję za troskę, czuje się dobrze chodź całkiem inaczej niż wtedy, gdy pod serduszkiem nosiłam Olę.

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/