Najpiękniejsze są powroty ...

by - 08:26:00


,, Najpiękniejsze są powroty, kiedy wiemy że ktoś na nas czeka ,, ...

Tych wszystkich którzy czekali na mnie, na kolejnego posta, muszę ogromnie przeprosić.
Dłuższa przerwa w blogowaniu nie była zamierzona, jednak czasem los płata nam takie figle,
 że trudno zdobyć się na napisanie chociażby kilku słów.


Przez ostatnie tygodnie patrzyłam na własną, najnowszą historię, 
troszkę tak jakby dotyczyła kogoś innego. Wszystko działo się za szybko 
(zbyt szybko, by przejść od faktów, do czynów).
Dodatkowo niesprzyjające migreny, nudności, 
światłowstręt, znacząco odciągnęły mnie od blogowej wioski.
Potrzebowałam tych kilku tygodni by ochłonąć...i chyba już oficjalnie mogę napisać
 że noszę pod sukienką pasaże-ra (-rkę) na gapę.

Tak Moi Drodzy
 Olinka będzie miał rodzeństwo.


Pozdrawiam Was bardzo ciepło 
Wszystkich razem i Każdego z osobna.

Liczę na to, że wiosna obudzi mnie troszkę do życia
i wrócę na dobre.

Do miłego...
Kamila

p.s.
O na zakończenie Olunia -baletnica



You May Also Like

45 komentarze

  1. Wspaniała wiadomość moja Droga! Gratulacje :) i dużo zdróweczka życzę :) Dbaj o siebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. oooooooo gratulacje!:):)ja mam 6 miesięczna Melanię, a rok temu jak zaczelam pisac bloga, bylam w 4 miesiacu:):):)blogowanie chyba sdrzyja dzieciom:)haha trzymaj sie cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. FANTASTYCZNIE KOCHANIE. WIELGAŚNE GRATULACJE

    OdpowiedzUsuń
  4. ihihihihihihi fantastycznie Kamilko !!!!! Coś ostatnio sporo dzieci rodzi się w naszej blogowej wiosce :))) Serdecznie gratuluję i pozdrawiam cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, zegar biologiczny bije i o przyszle emerytury trzeba zadbać ;)

      Usuń
  5. Wspaniała wiadomość! Gratuluję! Dbajcie o siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kamilo to najprzyjemniejsza chwila mojego dzisiejszego dnia!:)
    Bardzo się cieszę, bardzo, bardzo!!! Olinka cieszy się?
    Trzymam za Was kciuki i życzę jak zerowych mdłości;)))
    Uściski wielkie ślę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olinka liczy po cichutku na to, że będzie miała siostrzyczkę (podobnie jak mąż).

      Usuń
  7. Gratulacje !!! wielkie gratulacje !!!
    po Twoich ostatnich postach pomyślałam sobie,że może to własnie to powoduje, że jesteś taka zmieniona :) powodzenia i ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szalir intuicja Cię nie zawiodła ;)

      Usuń
  8. no to super :)))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogromnie gratuluje,odkad we mnie zaczely bic dwa serduszka a potem urodzila sie z Majeczka moge stwierdzic ze dziecko to najwieksze szczescie. Powodzenia, jak najmniej tych nie milych chwil w ciazy i szybkiego porodu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieci to ogromne szczęście , ale chyba jeszcze większa odpowiedzialność. Trzymam się tych dobrych myśli. Dziękuję

      Usuń
  10. Serdeczne gratulacje od cichej podczytywaczki ;) Nie było mnie tu trochę, a ileż zmian. Na przykład przepiękna kuchnia, bardzo w moim stylu i kolorycie. Mnie najprawdopodobniej też czeka remont lub nawet kupno nowej kuchni. Dlatego mam pytanie: jakiej firmy i jak się nazywają kafelki? Próbowałam szukać, ale nie znalazłam... pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź :)
    iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izo, niestety firmy nie pamiętam...kafelki kupione w OBI.

      Usuń
  11. Mimo że dołączyłam niedawno, również gratuluję :)

    Będę tu częściej zaglądać :)

    I podpytywać w sprawach 'rodzeństwa' :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje i wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  13. To wspaniała nowina! Gratuluję i cieszę się, że już jesteś. Czy teraz lepiej już się czujesz? A na kiedy przewidujesz pojawienie się kolejnego członka rodziny?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ogromna nadzieję ,że wszystko co najgorsze już za mną.
      Dzidziuś najprawdopodobniej pojawi się na świecie, początkiem września.

      Usuń
  14. Wow!!!!!!!!!! Gratulacje!!!!!!!!! Cudowna wiadomość :))))

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje , piękny czas dla Was .

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje!!! to wspaniała nowina, mam nadzieję, że dolegliwości szybciutko się skończą. Trzymajcie się cieplutko,
    uściski,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna wiadomość !!!
    Gratuluje Wam serdecznie :)
    Życzę dużo zdrówka dlaCiebie i maleństwa.

    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Serdeczne gratulacje! Ogromnie się cieszę i serdecznie Cię pozdrawiam! Który to tydzień?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przyszłym tygodniu wyglądaj maila ode mnie ;)

      Usuń
  19. Ledwo wkroczyłam do blogowego świata, to zniknęłaś. A zanim zaczęłam pisać swój, to Twój był jednym z trzech, które prawie w całości pochłonęłam. Tym bardziej cieszę się, że wróciłaś i jeszcze z taką rewelacyjną wiadomością :) Gratuluję serdecznie i pozdrawiam - Ania z BrzezinaMoja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie miło mi to czytać...kurczę , cóż więcej mogę napisać ;)
      Powodzenia w ,,blogowisku,,.

      Usuń
  20. Jak ktos pisze o ciazy jako o figlu,i ze potrzebowal czasu,zeby ochlonac,to chyba nie do konca jest to wspaniala wiadomosc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stali czytelnicy wiedza ,że ta wspaniała wiadomość zbiegła się z żałobą . Trudno po czymś takim przejść naturalnie do porządku dziennego.

      Usuń
  21. Kamilko cieszę się, że wróciłaś i gratuluję z całego serduszka :*** trzymaj się kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja czasami mam wrażenie, że jak coś złego się stanie to potem dzieje się inna bardzo zaskakująca sytuacja, która odciąga nasze myśli od pierwszego wydarzenia. Może pasażerka jest wynikiem ukojenia rozpaczy i takim nowym światełkiem, nadzieją dla waszej rodziny, znakiem od taty. Życzę Ci tego żeby to nowe życie przyniosło Ci radość, spokój. Wszystko będzie dobrze, zobaczysz. Pozdrawiam serdecznie. Ila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj,wierzę w znaki, nawet nie wiesz jak bardzo...

      Usuń
  23. Kamilko, gratuluję Wam serdecznie, to cudowna nowina!
    Zobaczysz, wszystko będzie dobrze, a początkowe zaskoczenie przerodzi się w ogromną radość.
    Trzymam mocno kciuki za Ciebie i Maleństwo.
    Ściskam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kamilo - serdecznie gratuluję! Bardzo cieszę się Twoim szczęściem i po cichutku... zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje :)
    Piękne wiosenne kwiatki na powitanie, oby i cały czas oczekiwania na maleństwo był dla Ciebie tak cudowny jak te kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj, a ja tak cichutko podejrzewałam :D Po ostatnich wpisach coś mi świtało!

    Cudownie! Wielkie gratulacje! Życzę spokojnego przejścia przez tę drogę i narastającej radości :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Najszczersze gratulacje ;-D. Będzie lepiej - nudności miną, a wiosenne dni skutecznie poprawią humor.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bo zawsze coś się kończy i coś się zaczyna... Cieszę się, że wróciłaś i to z dobrą nowiną :)

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowna wiadomość.pojawienie się małej kruszynki, zmienia życie o 360 stopni, ale przecież już wiesz bo masz Olę,życzę zdrówka.Stała podczytywaczka.NS

    OdpowiedzUsuń
  30. Super! Gratuluję! Ściskam gorąco

    Sylwia H.

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowna wiadomość!!! :D
    Gratuluję i bardzo się cieszę!!! :)

    dużo słoneczka wysyłam i uśmiechów :**********

    OdpowiedzUsuń
  32. Przynajmniej problem zdrowotny rozwiązał się sam ;), w takim razie gratuluję i oby mały pasażer Twojego M nie był nader wymagający co do swojego lokum ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/