,,Przyszła mi na Wigilię...,,

by - 00:38:00


Ola dzielnie broniła choinkowego oręża, 
będąc na wycieczce w fabryce bombek zrobiła całkiem, pokaźny zapas ozdób. 
Kilka w zeszłym roku dostała od babci.



Kiedy milknie gwar,  moje myśli mieszają się z równoległymi światami.
Poddałam się na moment świątecznej gorączce, ale wystarczyła kolęda w wykonaniu Mazowsza
 by wspomnienia wróciły...
To będzie  moja pierwsza Wigilia, której nie spędzę w rodzinnym domu...
...12.12.2012 odszedł mój Tata...

...chcę wierzyć że bez niego, nie będzie gorzej -tylko inaczej...





Moi Drodzy Czytelnicy, Przyjaciele
To już ostatni post przed Świętami,
 dlatego pragnę Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia,
miłości , nadziei i pokoju.
                                           Niech ten nadchodzący czas pozwoli Wam cieszyć się sobą wzajemnie.

You May Also Like

31 komentarze

  1. Spokojnych świąt ! Mocno ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta twoja strojna dama i druga dama, którą ją ubiera :-)
    To na pewno będą inne święta, ale każde mają w sobie coś z magii, spróbuj w nich odnaleźć coś dla siebie ...

    OdpowiedzUsuń
  3. O mój Boże, Kamilo.... mój Tata odszedł 3 grudnia.... pamiętam jeszcze jak pisałaś mi w mailu o chorobie swojego Taty. Mój jeszcze wydawał się zdrów jak ryba. To też stało się tak nagle... 2 tygodnie walki o życie....
    Łączę się z Tobą w bólu, trzymaj się mocno!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu jakie to życie jest nieprzewidywalne...ogromnie współczuję

      Usuń
  4. Kamilo, życzę Ci spokoju, pogodzenia się z tym co zapisano nam w naszym życiu i dużo ciepła w rodzinnym gronie. Ciepłych świąt. ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie na pewno inaczej ale z czasem równie pięknie. Tego Ci życzę i bardzo współczuję! Choineczka śliczna, magiczna i dziewczęca, taka Olinkowa:)
    Zdrówka i spokoju w ten Świąteczny czas Wam życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Radosnych, pięknych świąt moja Droga!
    Piękna choinka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzajemnie!!! Wszystkiego, co najpiękniejsze życzę z całego serca!

    OdpowiedzUsuń
  8. Radosnych i rodzinnych Świąt!

    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas też smutno...
    Mój teść miał udar 2 dni temu -jest sparaliżowany ...leży w szpitalu
    Ściskam mocno i spokoju życzę.
    J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu życzę Wam dużo siły!
      To trudny czas, ale musicie mieć nadzieję że rehabilitacja pomoże (znam takie przypadki)

      Usuń
  10. Tata by nie chciał, żebyś się smuciła. Ja tez jestem bardzo związana z rodzicami i na szczęście mam ich oboje, ale tak samo się czułam kiedy umarła moja babcia. Bardzo Ci współczuję. Życzę spokojnych świąt i bądź mimo wszystko pogodna, dla córki. ILa

    OdpowiedzUsuń
  11. Kamilko ...

    żeby było inaczej.

    Odnajdź w zbliżających się Świętach Bożego Narodzenia to, czego się po nich spodziewasz.
    :o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Linko cieszę się że jesteś...przepraszam za nieodpisane maile.

      Usuń
  12. Spokojnych i pełnych duchowości Świąt. I zdrowia. Pozdrawiam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  13. Współczuję ci bardzo straty... Mimo wszystko życzę spokojnych i zdrowych świąt! Pełnych dobrych wspomnień o Nim...

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja Droga cudownych, rodzinnych i pełnych ciepła Świat Ci życzę!
    Twój Aniołek Wciąż i wciąż mnie zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak mi przykro...
    To już 4 święta bez mojej Mamy a wciąż widzę ją w innych ludziach na ulicy, widzę ją w sobie w codziennych gestach. Czasem nawet łapię się na tym, że chcę do Niej zadzwonić...
    Niestety, tej nieobecności nie da się niczym zapełnić, po prostu trzeba ją przyjąć.
    Ściskam Cię mocno.
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak mi przykro ... Kamilko więc życzę jedynie Zdrowych i Spokojnych Świąt ..

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj
    Cudownych Świąt
    Pełnych magii i miłości

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzymaj się cieplutko,zdrowych ,spokojnych Świąt Bożego Narodzenia ,spędzonych w pełnej miłości rodzinnej atmosferze życzę i moc świątecznych uścisków przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobre myśli przesyłam, pełnych spokoju i ciepła Świąt Bożego Narodzenia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Serdeczności Kamilo. Piękne baletnice.Tak, zobaczyłaś mirta :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kamilko
    naprawdę współczuję, pamietam jak pisałaś mi ochorobie Taty. No cóż takie to życie ...
    Życzę Tobie dużo siły na na najbliższy czas.
    Zaś w dniu dzisiejszym spokoj, miłości i ciepła Rodzinnego

    ściskam mocno
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  22. Spokoju spokoju spokoju juhuuu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Spokoju, nadziei, siły, wiary, że sens jednak temu został nadany...
    I aby Nowy Rok przyniósł ukojenie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo współczuję... Dobrze, że wspieraliście się nawzajem w te Święta...

    OdpowiedzUsuń
  25. żal że juz po świętach,dobrze ze mamy tyle cudnych blogowych dekoracji :))spokoju w nowym roku

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/