Na przekór temu, co za oknem

by - 01:02:00



 Jesień jest tą porą roku, która ułatwia łapania kadrów.
Zwłaszcza kiedy fosforyzujące słońce spływa z nieba, nadając wszystkiemu rozmyty kontur i ciepłe barwy.


Życzyłabym sobie ,,złotych,,  niedzieli- jak ta miniona.
Jeśli się uda , pokaże Wam drogę,
 która z roku na rok, nie przestaje mnie zachwycać.
W moich okolicach dominują lasy liściaste, więc wyobraźcie sobie te paletę kolorów.


 Jako przedsmak...
widok trochę odległy. 
Pola uprawne niczym szarobrązowy klin, wcinające się w patchworkowy krajobraz.


Sady uginające się pod ciężarem jabłek , poranne mgły, zapach kartofliska,
niepozorne chmury, zwiastujące pierwsze lawiny deszczu,
 opukujące z domów letni kuch...

Jest pięknie!


You May Also Like

22 komentarze

  1. wspaniale, cieple zdjecia. Bardzo mi sie podobaja.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. ALE CUDNE ZDJĘCIA...A PODOBNIE "OBSIANA GĘSTO" MAM JABŁONKE U SASIADA:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Och piękna ta jesień w Twoich kadrach... powiedziałabym nawet, że niesamowita:))) to prawda, że te kolory są niesamowicie fotogeniczne, a jesienne słońce ma w sobie urok...
    miłej niedzieli! oby była taka jak ubiegła
    uścisków moc

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam jesień za szeroką paletę kolorów... to mój czas...na spacery, na szycie, lepienie i po prostu życie. Ta pora roku najbardziej pasuje do mnie:)
    Piękne zdjęcia, cudowne macie krajobrazy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ila, jesień zaczęłam doceniać z wiekiem...może dlatego ,że właśnie o tej porze roku, wychodzi na jaw moja natura introwertyczki.

      Usuń
  5. Kochana! Piękne, jesienne zdjęcia! Jak z resztą zawsze u Ciebie:)
    Udanej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czytac Twoje wpisy,sa subtelne jak i muzyka,ktora sie sączy,dokladnie SĄCZY.
    Pozdrawiam,Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to przeczytać...jesienią internetowe radio jazz (z Bottim na czele) sączy się bez przerwy.
      Lubię ten stan.

      Usuń
  7. i będzie jeszcze, oby jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To takie "smaczki" i byłoby całkiem fajnie, gdyby temperatura była wyższa, albo ja nie byłabym takim zmarźluchem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwilowym antidotum mogą być nowe rękawiczki-pomaga ;)

      Usuń
  9. Się rozmarzyłam ! taki spokój panuje na tych zdjęciach. Sielsko ;) Zazdroszczę Ci takich widoków, zima musi być również zjawiskowa :) Pozdrawiam, Monika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda zimą jest wyjątkowe, wszak góry mam pod bokiem ;)

      Usuń
  10. Jest pięknie! Mam swoją jabłonkę i swoje dróżki, ale u ciebie chętnie bym się przespacerowała :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia ;) aż bym tam chciała mieszkać ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Coz to za okolica ... jak z ksiazki, z powiesci, jak z obrazka. Magiczna. I piekna.
    Wyjatkowa.
    Bardzo lubie takie okolice :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Linko, Moja Droga...mogłabym rzec ,że to prawie moje podwórko ;)

      Usuń
    2. :o))))))) fantastycznie wokolo twego podworka jest ...

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/